• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ik doe het liever nog een keertje over."
    Ik slik even en kijk hem liefdevol aan. Mijn blik volgt zijn handelingen, en probeer de onzekerheid te negeren wanneer zijn blik op mijn borsten blijft hangen.
    Wanneer zijn blik zich in de mijne boort, weiger ik zelfs te knipperen. Ik verlies me even in het moment, totdat hij zijn lippen op de mijne drukt. Met een zucht kus ik hem terug, en ontspannen sluit ik mijn ogen.
    "IkhouvanjeMaryMarySantiago."
    Zacht streel ik met mijn neus langs de zijne en zucht.
    "En ik van jou, meneer Arion O'Leary."
    Ik bijt even op mijn lip en laat mijn handen over de zachte stof van de badjas glijden. Geduldig pruts ik de riem van zijn badjas los en laat mijn handen onder de stof over zijn huid glijden. Ik volg zijn lichaam van zijn buik naar zijn borst, en terwijl ze naar zijn schouders gaan, laat ik de stof van zijn schouders glijden.
    Bewonderend blijft mijn blik even op zijn bovenlichaam hangen, en intussen streel ik zacht met mijn vingertoppen over zijn schouderbladen.
    "Ik hou echt zoveel van je," fluister ik.
    Ik druk kleine kusjes op zijn borstkas, en haal mijn hand door zijn haren. Hierna kijk ik hem enkele seconden in de ogen en kan het niet laten te glimlachen. Hij maakt me zo ongelooflijk gelukkig, met alles wat hij doet en zegt. Ik leg mijn armen om zijn hals en druk liefdevol mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Ik? Een pestkop? Kyle, liefje ik kan er toch helemaal niks aan doen dat jij ze niet allemaal op een rijtje hebt?" zegt Irial met zijn hand op zijn borst. Ik voel niet veel later zijn lippen in mijn hals en hij verplaats ze naar mijn lippen. Ineens voel ik dat hij mij begint te kietelen. Ik schater het uit.
    "Zeg dat ik een schatje ben en dat je van me houdt," hoor ik Irial zeggen. Ik knijp mijn ogen stijf dicht en blijf lachen. Ik probeer steeds zijn handen weg te krijgen maar Irial beweegt ze telkens weer naar andere plekken.
    "Ik- Jij- Schatje- Hou van- Je!" roep ik lachend en ik voel de tranen over mijn wangen lopen. Ik probeer mijn ademhaling goed te houden maar het lukt gewoon niet. Ik blijf maar lachen. "S-st-hohop!" roep ik en ik probeer van alles om Irial weg te krijgen. Ik merk dat mijn lucht nu echt minder wordt.
    "L-lhucht!" roep ik dan en ik blijf maar lachen. Ik kan zo niet tegen kietelen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    Met moeite weet ik mijn gezicht nog redelijk serieus te houden als Charlotte mee begint te doen.
    ‘Your food-spittin', toilet-trainin' changed our song
    We're situated bachelors, parents-in-waitin'
    Rather hang with you than the one he's been dating.’
    Lachend ‘rap’ ik met haar mee. Eva’s ogen beginnen langzaam dicht te vallen. Het is ook al laat voor het kleine meisje. Wanneer mijn blik met Charlotte kruist knikt ze richting de deur om aan te geven dat we onze exit moeten maken. Met een lach op mijn gezicht zingen we samen het laatste complet terwijl we de kamer stapsgewijs verlaten.
    Wanneer ook Charlotte de kamer uit is sluit ik de deur achter haar. Het lachje op mijn gezicht verdwijnt niet.
    “Ze is leuk.” Het is het enige wat uit mijn mond kan komen na een tijdje stilte. Echt de goede verwoording is het niet, het is mijn dochter, die is niet ‘leuk’. Ze zou geweldig, fantastisch, prachtig moeten zijn, maar ook dat klinkt niet helemaal op zijn plaats. Iets wat onrustig haal ik mijn hand door mijn haren en kijk Charlotte aan.
    “Is ze altijd zo druk?”


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "En ik van jou, meneer Arion O'Leary."
    Ik blijf haar aankijken terwijl ze mijn badjas los knoopt en hem vervolgens van mijn schouders af duwt. De blik waarmee ze bekijkt zorgt ervoor dat ik me even de enige man op aarde voel. Voor haar ben ik vast ook de enige.
    "Ik hou echt zoveel van je."
    Ik geniet van de kusjes die ze op mijn borstkas zet en de hand die ze door mijn haren haalt, daar krijg ik maar niet genoeg van. Als ik haar lippen op de mijne voel, verspreidt er zich een warm gevoel doorheen mijn hele lichaam. Je hoort wel eens over de ware, wel ik heb de mijne gevonden. Ik kus haar zachtjes terug en laat mijn vingertoppen zachtjes over haar buik glijden en haak mijn wijsvinger onder de rand van mijn boxershort die zij nog aanheeft. Ik trek hem echter nog niet uit.
    "Mijn Mary," fluister ik.
    Ze is adembenemend. Het is zo lekker warm voor het vuur, in haar armen. Ik kan me nu nog steeds geen betere plaats bedenken voor een eerste keer. Het was en is nog steeds gewoon perfect met haar.

    Irial

    "Ik- Jij- Schatje- Hou van- Je! S-st-hohop! L-lhucht!"
    Ik haal mijn handen van hem af en lig hem grijnzend aan te kijken. Door het gespartel zijn we beiden op ons zij beland. Ik streel zachtjes zijn wang en gun hem nog even de tijd om op adem te komen voor ik hem weer kus.
    In de tussentijd laat ik mijn hand over zijn bovenbeen glijden en trek er zachtjes aan zodat die over mijn heup komt te liggen. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en leg mijn handen op zijn borstkas. Ik druk respectievelijk een kusje op zijn kin, neus en voorhoofd.
    "Ik hou ook van jou, liefje," zeg ik met een kleine grijns. "Je hoeft zo niet met complimenten te strooien," plaag ik nog.
    Ik geef hem een klein kusje op zijn lippen en kijk hem verliefd aan.

    Charlotte

    Ik haal diep adem als we de kamer uit zijn. Rust. Waardevolle rust. Ik kijk naar Michael's gezicht en zie dat hij net zo'n lachje op zijn lippen heeft als ik.
    “Ze is leuk. Is ze altijd zo druk?”
    Ik lach eventjes en loop naar het salontafel waar ik in één teug de rest van mijn glas water leeg drink. Ik heb er echt dorst van gekregen. Ik ga in de zetel zitten en sla op het plaatsje naast me terwijl ik naar Michael kijk.
    "Nee hoor," zeg ik geruststellend. "Je bent gewoon het glimmende nieuwe speeltje," grinnik ik.
    Dan schud ik mijn hoofd om aan te geven dat dat laatste een grapje was.
    "Ze mag je," zeg ik met een glimlach. "Anders had ze je er nooit bij betrokken. Sorry voor dat gekietel trouwens, soms ga ik er ook zo in op," ga ik verder.
    Ik kijk hem even aan terwijl ik mezelf wat koelte toewuif met mijn hand. Deze avond is dan toch nog geweldig geworden.
    "Ik weet niet of iemand het je al gezegd heeft, maar je bent best geweldig met kinderen," besluit ik hem te complimenteren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik trek mijn buik wat in bij het kriebelende gevoel van zijn vingers op mijn huid, en lach even met een korte zucht.
    "Mijn Mary."
    Verliefd kijk ik hem in de ogen.
    "Voor altijd," zeg ik zacht.
    Ik kruip dichter tegen hem aan en druk liefdevol mijn lippen op de zijne. Zachtjes lik ik over zijn lip en sluit genietend mijn ogen. Ik leun wat dichter tegen hem aan.
    Mijn handen verkennen zijn lichaam, glijden over zijn zachte huid en strelen liefkozend mijn perfecte verloofde. Ik zucht even wanneer ik merk dat zijn vinger in mijn boxer gehaakt is en open langzaam mijn ogen.
    "Precies of het de eerste keer is," fluister ik zo stil mogelijk.
    Glimlachend kijk ik in zijn ogen en druk een liefdevolle kus op zijn lippen. Dit wil ik voor altijd. Samen zijn, elkaar nooit meer loslaten.
    Het knetterende haardvuur op de achtergrond en de radio die nog steeds zachtjes speelt, maken het moment alleen maar mooier. En het zijn die kleine dingen die het mooi maken, elke dag bij Arion zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle


    We liggen op onze zij en Irial trekt mijn been over het zijne heen, hij kruipt dichter tegen mij aan en legt zijn handen op mijn borstkas. Vervolgens krijg ik allerlei kusjes op mijn gezicht, "Ik hou ook van jou, liefje. Je hoeft zo niet met complimenten te strooien," zegt Irial met een plagende toon.
    Hij geeft een kusje op mijn lippen en de blik in zijn ogen zegt genoeg. Ik kijk precies hetzelfde terug,
    "Je bent echt leuk als je zo verliefd uit je ogen kijkt," zeg ik dan tegen Irial en ik leg een van mijn handen op zijn hand die op mijn borstkas ligt. Ik duw mijn onderlichaam wat meer tegen het zijne aan door middel van mijn been die ik strakker om hem heen leg. "Je moet vaker zo lief kijken," zeg ik op mijn beurt plagend en ik kijk Irial uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Voor altijd. Precies of het de eerste keer is."
    Ik knik zachtjes en net wanneer ik mijn lippen op die van haar wil drukken is Mary me voor. Ik frons mijn wenkbrauwen als ik merk dat ik nu al opgewonden ben, terwijl we eigenlijk nog niet zoveel gedaan hebben. Waarschijnlijk komt het door zowel de herinnering als de belofte aan wat er te gebeuren staat. Ik kijk even naar beneden en grinnik als ik zie dat soldaat O'Leart al paraat staat.
    "Verrassssiiiiiing," lach ik terwijl ik Mary aankijk.
    Ik druk mijn lippen terug op de hare, maar misschien iets minder voorzichtig dan eerst.
    Met een rukje trek ik de boxershort die ze nog aan heeft naar beneden.
    De kus wordt terug wat langzamer en ik laat mijn hand tussen haar benen glijden.

    Irial

    "Je bent echt leuk als je zo verliefd uit je ogen kijkt. Je moet vaker zo lief kijken."
    Ik haal even adem als hij zijn onderlichaam dichter tegen het mijne aan drukt. Oké, fair genoeg, ik plaag hem ook al de hele tijd.
    "Zou niet willen dat je verkeerde dingen van me denkt," grinnik ik dan nog.
    Dan besluit ik het geplaag maar even te vergeten en die jongen de liefde te geven die hij verdient.
    Ik leg een hand op zijn wang en druk mijn lippen zachtjes op de zijne. Heel langzaam geef ik er een likje over.
    Mijn hand glijdt zachtjes wat verder omhoog en streelt door zijn haren heen. Ik krijg maar geen genoeg van hem.
    Ondertussen druk ik niet alleen mijn onderlichaam maar mijn hele lichaam tegen dat van hem. Ik haal zijn haren wat overhoop en laat mijn hand dan weer naar beneden zakken; over zijn rug, naar zijn kont en zo weer langs zijn been om het te laten rusten bij zijn knie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Verrassssiiiiiing."
    Lichtjes grinnikend kijk ik hem aan.
    "Je bent echt ongelooflijk," zeg ik zacht.
    Ik bijt op mijn lip en grijns een beetje wanneer ik mijn blik even subtiel over zijn erectie laat glijden. Gewillig laat ik meesleuren in een geweldige kus, en een zucht ontsnapt mijn lippen wanneer ik zijn hand tussen mijn benen voel.
    "Arion," kreun ik zacht.
    Ik heb geen idee hoe een andere aanraking voelt, en ik heb ook de behoefte niet het te weten. Alles wat Arion doet lijkt perfect, hij weet welk plekje me net niet gek maakt, en doet het met zoveel liefde en tederheid dat hij me gewillig laat smelten in zijn armen. Genietend kruip ik iets dichter tegen hem aan en op de tast zoekt mijn hand voor zijn penis, die ik zachtjes streel en begin af te trekken.
    Liefdevol plaats ik mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Zou niet willen dat je verkeerde dingen van me denkt," grinnikt Irial nog even snel.
    Ik voel zijn hand op mijn wang en zijn lippen zacht op de mijne. Hij geeft er langzaam een likje over. Ik voel zijn hand naar mijn haren gaan. Irial drukt zijn gehele lichaam tegen het mijne aan en haalt mijn haren wat overhoop. Ik lach even zachtjes als hij zijn hand naar beneden laat zakken via mijn rug, naar mijn kont en dan langs mijn been. Hij laat zijn hand op mijn knie liggen.
    Een kort zuchtje verlaat mijn mond en ik open die een beetje, om plaats te maken voor zijn tong. Als hij niet weer gaat plagen, ik weet maar nooit hij is nog altijd onvoorspelbaar. Als Irial mij eenmaal plaagt kan hij er geen genoeg van krijgen. Ik laat mijn eigen hand vanaf zijn zij zachtjes naar zijn rug glijden en leg hem te rusten op zijn onderrug. Daar streel ik zachtjes met mijn vingertoppen. Ik moet eerlijk zeggen, dit alles laat mij niet geheel koud.
    Irial heeft gewoon precies dat ene, het is onbeschrijfbaar maar hij heeft dat ene. Hoe ga ik dit eigenlijk aan iedereen vertellen? Dat we nu verloofd zijn? Ineens komt dat verloofde terug zweven en ik lijk meteen weer in de wolken. Dat komt vanzelf wel, dat vertellen. Het komt vanzelf...
    Ik laat mezelf helemaal in de kus op gaan en sluit mijn ogen van genot. Iets wat ik telkens doe als ik geniet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Arion."
    Ik krijg even rillingen en die worden alleen maar versterkt als ik voel hoe ze haar vingers om mijn penis sluit en me zachtjes begint af te trekken. Ik glimlach tegen haar lippen aan terwijl ze me kust. Voorzichtig laat ik twee vingers naar binnen glijden terwijl ik met mijn duim dat ene plekje stimuleer.
    Ondertussen laat ik mijn vrije hand zachtjes door Mary's haren gaan.
    Ik begrijp mensen die van de ene bedpartner naar de andere springen niet, hoe het lekkerder kan zijn met iemand waar je niet van houdt. Elke keer dat ik met Mary naar bed ga lijkt het alsof we alleen maar dichter naar elkaar toegroeien en ik zou het voor geen goud ter wereld anders willen.
    Ik druk een paar kleine kusjes op haar lippen en kijk haar dan in de ogen.
    "Ik hou zoveel van je," fluister ik "zoveel."
    Ik druk mijn lippen weer zachtjes op de hare en duw mijn lichaam wat dichter tegen het hare aan.

    Irial

    Als Kyle zijn mond een stukje opent, laat ik langzaam mijn tong naar binnen glijden. Ik tik even tegen zijn tanden aan, alsof ik wil zeggen; Kom spelen.
    Eerlijk gezegd zou ik het niet eens erg vinden mocht hij nu aangeven te moe te zijn voor nog een rondje. Gewoon zo innig zoenen met hem vind ik al heerlijk. Op dat soort momenten voel ik me namelijk weer die tiener van vijf jaar geleden en het zijn dit soort momenten, samen onder de dekens liggen, zo dicht mogelijk bij elkaar, die ervoor zorgen dat ik zo verliefd op hem blijf. Dat is het geheim van een goede relatie, tijd maken voor elkaar en dicht bij elkaar zijn maar elkaar ook de ruimte kunnen geven om je eigen ding te doen. En dat is iets dat Kyle en ik elke dag doen. Hij gaat werken, ik heb mijn studies en mijn opleiding in de tattoo shop. S avonds komen we thuis en dan lopen onze werelden weer samen.
    Heel rustig laat ik mijn hand zachtjes op en neer gaan over zijn onderbeen, telkens weer van zijn knie tot zijn heup. Ik streel hem met alleen mijn vingertoppen.
    We liggen zo dicht tegen elkaar aan dat bij elke ademhaling onze borstkassen tegen elkaar aankomen.
    Het gebeurt allemaal heel zacht, maar toch raak ik beetje bij beetje weer wat opgewonden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Een zucht ontsnapt mijn lippen wanneer ik zijn vingers bij me voel binnengaan en sluit genietend mijn ogen, die ik meteen weer open wanneer ik kleine kusjes van hem krijg.
    "Ik hou zoveel van je. Zoveel."
    Verliefd kijk ik hem aan.
    "En ik van jou," zeg ik zacht.
    Ik leg mijn vrije hand in zijn hals en druk liefdevol mijn lippen op de zijne. Even bijt ik op zijn lip, en lik vervolgens over zijn onderlip, smekend voor meer. Zuchtend druk ik mijn lichaam zo mogelijk nog dichter tegen het zijne, ik sta in vuur en vlam voor hem.
    "Ik wil je," fluister ik hees tussen het zoenen door.
    Mijn lichaam is een mengelmoes van verliefdheid, pure liefde en opwinding. Ik geef me helemaal aan hem over, hij is het enige wat ik nog wil, voor altijd. Zachtjes trek ik hem nog even af en druk kleine, korte kusjes op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    \\MakeMeIrish >>> RellyKelinde\\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Crea hoor! Relly&Kelinde! Niceeeeeuuh!)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    Irial laat zijn tong naar binnen glijden en tikt tegen mijn tanden aan. Ik ga eropin en doe mee met zijn spel.
    Ik voel me weer even als vroeger, hoe we al samen zo lagen. Heerlijk tegen elkaar aan, zoenend en knuffelen. Ik word iedere dag weer meer verliefd op Irial, iedere dag meer. Ik voel zijn vingertoppen over mijn been op en neer gaan en geniet ervan. De rillingen gaan even over mijn lichaam. Onze ademhaling gaat heerlijk geleidelijk en het kriebelt zachtjes als Irial zijn borstkas tegen het mijne aankomt, het is heel licht. Maar dat is hetgeen dat zo lekker kriebelt.
    Ik maak mijn lippen langzaam los van het zijne. "Jij noemde mij dan wel een god, maar volgens mij ligt de grootste god hier voor mij," verzucht ik dan zacht en ik kijk Irial recht in zijn ogen aan, maar dan heel verliefd. Mijn hand kriebelt nog heel zachtjes langs zijn onderrug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    Ik raak alleen maar meer opgewonden van de manier waarop Mary mijn lippen behandelt. Overal waar haar lichaam het mijne raakt, krijg ik kippenvel terwijl ik van binnenuit lijk op te branden.
    "Ik wil je."
    Ik zucht even als ze gewoon door gaat met aftrekken en me kleine kusjes geeft. Voorzichtig laat ik mijn vingers uit haar glijden terwijl ik mijn lippen stevig op de hare druk. Ik laat me wat meer tussen haar benen zakken en dring ruwer dan anders bij haar binnen. Alleen wij tellen nu nog, de rest staat stil, los van de tijd.
    Ik begin op een rustig tempo te stoten, maar al snel kan ik mezelf niet meer bedwingen en gaat het er een stuk harder aan toe.
    Met het puntje van mijn tong streel ik Mary's lippen. De tweede keer vind ik altijd beter dan de eerste keer, dan hou ik het ook langer uit, net als Mary.
    Mijn handen glijden over haar zachte lichaam en plagerig laat ik mijn wijsvinger enkele keren over haar knopje gaan voor ik haar ook effectief daar begin te stimuleren.
    "Is dit oké?" fluister ik tegen haar lippen aan.
    Het is niet ons gewoonte het hard te doen maar af en toe gebeurt het wel eens dat één van de twee er de aanleiding toe geeft, ik zou alleen niet willen dat ik het tegen haar zin doe nu.

    Irial

    "Jij noemde mij dan wel een god, maar volgens mij ligt de grootste god hier voor mij,"
    Ik schud zachtjes mijn hoofd en geniet er van hoe Kyle mijn rug kriebelt. Ondertussen weet hij de goede plekjes al prima zitten, ik vind het heerlijk om over mijn rug gestreeld te worden.
    "Ik ben geen god," zeg ik ietwat hees, "ik ben een miezerig mensje dat aan al jouw wensen moet voldoen."
    Dat moet ik niet van hem, maar van mezelf. Ik wil hem gewoon zo gelukkig maken en mijn best doen om een mooi leven met hem op te bouwen. Kyle weet zelf ook wel dat ik het zal zeggen als ik het ergens niet mee eens ben maar dan weten we toch nog een gulden middenweg te vinden.
    Rustig laat ik mijn hand tussen ons in glijden terwijl ik met de andere nog steeds zijn been streel. Ik neem zijn penis vast en begin hem zachtjes af te trekken. Ik wissel af tussen hem kussen en hem in de ogen kijken.
    Hier hou ik van, variatie. We kunnen zo wild tekeer gaan, maar het kan er soms ook zo lief en rustig aan toe gaan.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen zijn lippen aan.
    Ik kan het maar niet genoeg zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.