• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos

-Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Elena

Als Zayn me een knuffel geeft druk ik een kus op zijn mond. Wat heb die jongen gemist zeg!
    'Wauw, ik heb je zo erg gemist hé' zeg ik tegen hem als ik hem opnieuw een knuffel geef. Ik voel het tasje met de spullen van mijn hand glijden, blijkbaar Niall die voedsel ruikt.
    'ik heb jou ook gemist hoor Niall' zeg ik als hij redelijk ongeïntresseerd doet. Tot mijn grote verbazing legt hij voedsel aan de kant om me een knuffel te geven.
    Ik geef iedereen een knuffel, koffie en muffin en ga naast Zayn zitten. Zo en toen.
    'Waar zijn Hazz en Lou trouwens? Dadelijk is hun koffie koud. Lauwe koffie is niet lekker hoor.'vraag ik als me opvalt dat ze niet aanwezig zijn

[Tiss ff kort op mijn iPad want die vriendin heeft ook aandacht nodig... Tot morgen.]

[ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 14:21 ]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Harry Edward Styles

'Ik denk dat een van de jongens het wel getweet heeft en anders staan ze hier volgens mij wel elke dag te hopen dat we komen' zeg ik lachend en stap daarna de auto uit. Ik open de deur voor Louis weer en trek hem lachend de auto uit. Ik doe hem op slot en loop samen met Louis naar de fans toe waar ze gelijk beginnen te gillen. 'Hello girls' zeg ik met een glimlach en zwaai even waarna ik begin met wat handtekeningen uitdelen. 'Harry! geef Louis is een kus op de wang voor een foto' roept ineens een fan en ik haal mijn schouder op waarna ik rustig naar Louis loopt en voor een kort tijdje mijn lippen op zijn wang. Ik haal ze er weer af en maak wat foto's met de fans. 'Girls, jullie zijn echt geweldig' zeg ik met een glimlach. Ik hou gewoon van de fans.

Louis William Tomlinson

'Die kans zit er wel in en elke dag hier te hopen? Sorry ik hou heel veel van onze fans, maar dat gaat toch wel een beetje ver' zeg ik lachen. 'Ach ergens ben ik wel benieuwd hoe wij zouden reageren in hun plaats en of we misschien ook wel zo reageren. Wat is het toch een geluk dat ik heel dicht in de buurt van mijn held kan zijn.' Voor ik het doorhad was Harry de auto alweer uitgestapt en opende de deur voor me, om me vervolgens lachend de auto uit te trekken. Mijn blik gaat Harry naar de fans en grinnik zacht als ze gelijk beginnen te gillen. 'Hello' roep ik vrolijk en deel dan ook wat handtekeningen uit. Dit blijft geweldig en hoe kan je nu niet van dit of de fans houden? Hier en daar beantwoord ik ook wat vragen of maak foto's met degene die dat willen. Mijn glimlach word alleen maar breder als Harry weer mijn kant op komt lopen en voor een korte tijd zijn lippen op mijn wang drukt. 'Jij..dat..weet je wat dat komt zo wel' zeg ik grijnzend als hij ze er weer afhaalt en foto's maakt. 'Daar sluit ik me bij aan' zeg ik de woorden hoor en pak in de tussentijd een telefoon van iemand af om vervolgens in de richting van Harry te lopen. 'Hazz denk jij heel misschien wat ik denk?' vraag ik met nog dezelfde grijns en laat de telefoon zien. 'Iedereen heeft het recht ook al staan ze achteraan.'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Edward Styles

'Ja het is inderdaad een beetje raar' mompel ik en grinnik even. 'Ja het is inderdaad wel een eer maar ik weet niet of ik echt iedere dag daar had gaan staan om ze even te kunnen zien' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Ach het is ook wel lief' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen als Luis wat wil zeggen maar uiteindelijk toch maar zegt dat het later wel komt. 'Is goed, maar dan wil ik het ook wel horen hé' zeg ik lachend en ga daarna veder met foto's en handtekeningen. Ik kijk naar Louis en grijns even, ' volgens mij wel' zeg ik met een glimlach en ik knik daarna. 'Tuurlijk moet iedereen een kans hebben, het is zielig dat ze hier staan zonder dat we ze een handtekening hebben gegeven of een foto hebben gemaakt.

Louis William Tomlinson

'Waar heb ik die woorden toch eerder gehoord of iets wat er op leek?' zeg ik en kijk hem met een bedenkelijke blik aan. 'Het is een lastige keuze, maar denk dat ik dat inderdaad ook niet zou doen. Maar ja het is nu makkelijk gezegd' zeg ik dan en knik. 'Lief is het zeker en ben ze ook heel erg dankbaar voor alles.' Met een onschuldige glimlach haal ik mijn schouders op. 'Wie weet en misschien hoor je wel helemaal niets' zeg ik. Vrolijk loop ik een stukje door en deel dan ook weer handtekeningen uit. 'Waar vraag ik het eigenlijk nog?' vraag ik en grinnik dan. Vervolgens pak ik een stift en zet mijn handtekening op het hoesje van de telefoon waarna ik ze beide overhandig aan Harry. 'Dan zit er niets anders op dan dat wij het moeten regelen, want het is ook zielig en op een schuldgevoel zitten we beide niet te wachten toch?'

[OMG ik hoorde een Rotterdammer en een Limburger ruzie hebben xD omg dat was zooo hilarisch xD]

xNialldos schreef:
    [OMG ik hoorde een Rotterdammer en een Limburger ruzie hebben xD omg dat was zooo hilarisch xD]

(*Kuch kuch* Limburger hier. ;p Was dat een belediging? xd)

[Nee daarom zeg ik het juist xD niet zo bedoelt xD Ik wist dat jij Limburger bent, ik werd uitgemaakt voor Rotterdammer.. Het grappige was juist dat ze elkaar niet goed konden verstaan xD]

xNialldos schreef:
    [Nee daarom zeg ik het juist xD niet zo bedoelt xD Ik wist dat jij Limburger bent, ik werd uitgemaakt voor Rotterdammer.. Het grappige was juist dat ze elkaar niet goed konden verstaan xD]

(Ja, dat faalt... Dan moet je ruzie maken in het Nederlands... Als ik ruzie heb ga ik automatisch over naar dialect en dan ben ik niet meer te verstaan voor Hollanders. ;p Volgens mij komt dat heel melig over eigenlijk... xd

"Bitch!"
    "Wat zei je?!"
    "Bitch..."
    "Oh. Achterbaks, idioot persoon!"
    "Wat?!" )

[ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 15:43 ]

CxStylinson schreef:
    (...)

(Ja, dat faalt... Dan moet je ruzie maken in het Nederlands... Als ik ruzie heb ga ik automatisch over naar dialect en dan ben ik niet meer te verstaan voor Hollanders. ;p Volgens mij komt dat heel melig over eigenlijk... xd

"Bitch!"
    "Wat zei je?!"
    "Bitch..."
    "Oh. Achterbaks, idioot persoon!"
    "Wat?!")

[Hahaha ja idd, ik kon die Limburger ook niet verstaan xd die Limburger die Rotterdammer niet. Als ik boos ben praat ik ook Rotterdams blijkbaar en veel dingen die ik zeg zijn ook Rotterdams blijkbaar :] Het was best droog eigenlijk x3 Was jij ook boos van het sinterklaas journaal? Het "verkeerd" Limburgs?]

( Helloww )

[Haai mede Rotterdammer x3]

( ben net terug,,was naar Rotterdam xD Maar klopt inderdaad )

xHazzaStyles schreef:
    ( ben net terug,,was naar Rotterdam xD Maar klopt inderdaad )

[Wahahaha xD Nou ja, jij bent een Rotterdammer ik ben een Spikknisser :3]

xNialldos schreef:
    (...)

[Wahahaha xD Nou ja, jij bent een Rotterdammer ik ben een Spikknisser :3]

( Daar kan ik verder niets meer aan toevoegen. Je merkt het soms ook echt aan hoe ik praat xD)