• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ja is goed, dan gaan we nu nog door en dan kijken we morgen wel weer ff of zo xd]

    ( Goed plan en zal even mijn reactie afmaken en dan hier gelijk reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is goed ^^]

    Louis Tomlinson

    'Awhh wat is Hazza toch weer lief, en weet je echt zeker dat het nooit vervelend word zolang het uit mijn mond komt?' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en trek dan heel even een bedenkelijk gezicht. 'Ja dat is het inderdaad, en weet bijna zeker dat je die leuke persoon toch niet kent, maar de naam is Harry Edward Styles of beter bekend als Hazza' antwoord ik en voeg het laatste er zacht aan toe. 'Dan hebben we beide geen zin, en jammer genoeg kunnen e er nu niet onderuit komen' zeg ik en glimlach dan toch ook weer. 'Maar dat kan niet, want Lou heeft geen probleem dus ben benieuwd wat jou probleem is' zeg ik dan zou serieus mogelijk waarna ik mijn hoofd schud. 'Dat mag Hazza niet en waarom zou Hazza dat wel mogen?' Ik grinnikte na zijn woorden. 'Nou, ben blij dat het nu wel klopt en misschien heb je wel gelijk' zeg ik en knik dan heel zielig. ''Ja heel arm, maar geloof je dan maar, want jij kan niet heel goed liegen of tenminste tegen mij niet' zeg ik dan. Met een vrolijke glimlach kijk ik hem aan. 'Zorg maar dat het gebeurd, want het gebeurd altijd als we het beide een goed plan vinden' grinnik ik. Als hij me kort vertedert aankijk kan ik alleen maar glimlachen, want het maakt hem alleen maar schattiger. Ik glimlach tegen zijn lippen als hij ze kort op de mijne plaats. 'Dankjewel, maar hoor wie het zegt' zeg ik met een glimlach en kijk dan heel even naar onze handen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben net thuis... Heb een snor dubbelring :3 ben echt blij ermee... Heb lief ma geholpen op een kerstmarktje :3 Maar goed, koop ik Uggs, heb ik twee maten --' Morgen dus de andere halen... Maar goed, spoelen we door??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [zal zo even reageren maar heb nu ineens een beetje veel om op te reageren :p,
    en @xNialldos dat mag jij kiezen :P]

    [Laat CxStylinson maar beslissen, tis immers haar rpg..... ]

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 23:40 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [oké is goed, moet ze maar even zeggen als ze dan online is wat we gaan doen,
    sorry ik ga nu slapen want ben echt vet moet, morgen als ik wakker bent komt de reactie!]

    Harry Edward Styles

    'Ja dat weet ik heel zeker' zeg ik met een glimlach. 'Hmm even denken hoor' zeg ik met ook een bedenkelijk gezicht. 'Volgens mij ken ik die niet, maar ik ken wel een ander heel leuk persoontje' zeg ik grijnzend en kijk haar aan. 'Dat is inderdaad jammer maar ja het is niet anders' mompel ik maar glimlach eigenlijk gelijk daarna weer. 'Nou het probleem dat ik ook dingen vergeet omdat ik teveel aan een leuk iemand denk' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Niet dat ik dat erg vervelend vindt of een probleem, alleen ik ben het dus nu vergeten' zeg ik lachend en denk even na. 'Owja! volgens mij weet ik het al, ging het toevallig hierom?" vraag ik en woel even door zijn haar waarna ik in de lach schiet. 'Ik zou het n niet meer doen goed' zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. 'Omdat hazza alles mag' zeg ik lachend en schud daarna mijn hoofd lachend. 'Tegen jou kan ik inderdaad niet liegen, dat is gewoon onmogelijk' zeg ik met een glimlach en kijk even naar zijn haar. 'Hoe het ook zit, het zit altijd perfect want jij bent perfect' zeg ik met een glimlach. 'Waarschijnlijk gebeurt het ook wel Lou, want ik wil nog steeds weten wat je wou zeggen en ik vindt het gewoon leuk' zeg ik grijnzend. Ik glimlach even en haal mijn schouders op. 'Ik vindt toch erg dat je nog meer sol's moet krijgen, je verdient het met zo'n prachtige stem, je betovert me elke keer weer als je zingt' zeg ik en druk daarna een kus op zijn wang. 'Gelukkig kan ik het alsnog vaak genoeg horen'

    xNialldos schreef:
    [Laat CxStylinson maar beslissen, tis immers haar rpg..... ]


    ( Van CxStylinson hebben we toestemming om door te spoelen naar Lou zijn verjaardag)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okie dokie, heb ff mijn bunny verzorgd, en ik moetzo eten koken... Again, moet ik ook steedsvaker zeg... Waaaaaaaaaaaaaaah, ineens eem paar helikopters over mijn huis... Maar goed.... Wie begint met de eerste ractie op de dag van zijn bday?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [oké dus we spoelen nu door naar Lou zijn bday, dan gingen ze toch ook naar een huisje of zo? voor de kerst. En mij maakt niet uit wie de eerste reactie maakt]

    [Ja, met Kerst zijn ze in Hazz' huisie, bestaat echt dus ik dacht waarom niet....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Het idee was inderdaad naar een huisje toe te gaan en het maak mij ook niet uit wie de eerst reactie plaatst)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké, doe een van jullie maar de eerste reactie]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt