• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Okeey mooi zo (: ^^is goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    ( Is het nog gelukt met het practicum? (: Uhg zie er nu echt uit als een verzopen kat)



    [Hoe zou dat nou toch komen--' En waarom neem jij altijd mijn woorden over ?? Oh trouwens, mijn ouders zijn niet echt boos over mijn frans, die van jou?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)


    [Hoe zou dat nou toch komen--' En waarom neem jij altijd mijn woorden over ?? Oh trouwens, mijn ouders zijn niet echt boos over mijn frans, die van jou?]


    ( Ik gok doordat het ineens een stuk harder ging regenen en mijn ouders zijn het al gewend..want weten dat ik me best doe en over 2 weken gaat het een stuk beter )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Dan zeg ik er verder niets meer over' zeg ik lachend en knik dan. 'Als je het niet snapt dan weet ik het ook niet meer en dat is het ook, maar er is weinig dan we kunnen doen' zeg ik. We doen zoveel als we kunnen om iedereen te ontmoeten, want ze zijn wel degene die zorgen dat wij hier staan. Ik kijk weer naar Harry en glimlach zelf dan ook weer. 'Ik zou echt niet weten wat ik zonder jou zou moeten' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder door het kusje op mijn neus. 'Je maakt het me wel heel erg moeilijk om te kiezen, dus geef me maar heel even de tijd om het te verzinnen' zeg ik lachend. Dit is echt zo'n gesprek dat je niet waar het eindig. Het is gewoon geweldig en veel andere woorden zijn er niet voor te verzinnen. Als ik weer naast Harry sta overhandig ik het boekje en glimlach. 'Lees en zeg dan maar wat je vind' zeg ik zacht en zwaai dan nog een keer naar de fans. 'Doeei' roep ik en stap dan ook naar binnen. 'Hello' zeg ik vrolijk tegen de andere. Dan pas valt me op dat Niall het te druk heeft met een muffin, Liam die er wat ongemakkelijk bij zit en als laatste dat Zayn met Elena--. Ho sinds wanneer is Elena hier? Ach het maak eigenlijk niet heel veel uit. Ik kijk even opzij en zie dat Harry ondertussen al diep in gedachten is. Waarschijnlijk over precies hetzelfde..althans dat zou me niet verbazen. Als hij na een tijd toch uit zijn gedachten ontwaakt schiet ik in de lach. Het zag er gewoon grappig uit. Ik loop naar de andere toen en neem plaats op de bank. 'Waar vinden wij wat van?' vraag ik verward aan Zayn.

    (Beetje kort maar reden staat in mijn vroege reactie)


    Harry Edward Styles

    'ik ook niet wat ik zonder jou zou moeten' zeg ik met een lichte grijns. 'nou misschien heel even dan, maar wel opschieten want ik ben niet zo geduldig hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. Dit gesprek moet je gewoon niet snel bij ons stoppen want het is gewoon iets wat echt geweldig is en waar we nooit genoeg van krijgen. Ik kijk even verbaast naar het boekje en knik dan. Ik open het en gelijk komt er een glimlach op mijn gezicht, allemaal foto's en tekstjes door de jaren heen, echt geweldig. 'Geweldig' zeg ik vrolijk en blader veder door het boekje. Dit is nou echt een leuk kado. Ik hoor Louis lachen als ik uit gedachten ontwaak en geef hem zacht een duwtje. 'Niet lachen jij hé' zeg ik zelf ook lachend en druk dan een kus op zijn wang. We worden begroet met een knuffel door Elena en ik glimlach even. 'Hmm nou die muffin en koffie gaan der wel in, we waren net buiten bij de fans' zeg ik met een glimlach en pak de twee koffie van tafel waarna ik er een aan Louis geef en hetzelfde met de muffin doe. Ik neem een slok en zie ondertussen Elena inslaap vallen. ik grinnik als ze snel weer wakker schikt, 'Nee joh, je sliep een paar seconden' zeg ik lachend en kijk der aan. 'We hebben nog een paar minuten dus Zayn vindt het vast niet erg' zeg ik met een glimlach en kijk daarna Zayn van. 'Maar Zayn zoals Lou al vroeg, wat vinden wij waarvan?'

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Ik gok doordat het ineens een stuk harder ging regenen en mijn ouders zijn het al gewend..want weten dat ik me best doe en over 2 weken gaat het een stuk beter )


    [Dit is de eerste keer in mijn gehele leven, en tevens de laatste!]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat we daar niet over na hoeven te denken' zeg ik glimlachend. 'Alleen omdat jij het bent en weet dat je dat niet bent, maar ook hoe is om niet zo geduldig te zijn. Maar aan de andere kant is het ook wel weer grappig om te zien hoe je je dan gaat gedragen' zeg ik en dat laatste voeg ik er bedenkelijk aan toe. Tsja wat moet ik verder nog over het gesprek zeggen aangezien alles op hetzelfde neerkomt.Ik knik vrolijk als ik zijn reactie op het boekje hoor. 'Dat is precies hetzelfde als wat ik zei.' Als Harry me een zacht duwtje zegt en zeg dat ik niet mag lachen, bijt ik op mijn lip en probeer zo serieus mogelijk te kijken. 'Ik jou uitlachen? Dat is iets wat ik echt niet zou durven' zeg ik en glimlach weer door de kus op mijn wang en de begroeting van Elena. 'Daar heb ik niets aan toe te voegen, maar waarschijnlijk hadden jullie dat antwoord wel verwacht' zeg ik. Met een glimlach pak ik de koffie en muffin aan en druk dan een kus op zijn wang. 'Dankjewel Hazz.' Mijn blik gaat van Harry naar Zayn en een ondertussen slapende Elena. Niet veel later schrikt ze weer wakker en grinnik dan net als Harry en Zayn. 'Het antwoord is geven door deze twee al gegeven' zeg ik en wijs naar Harry en Zayn die ondertussen ook al antwoord heeft gegeven. 'Wat kan ik zeggen behalve dat je gelijk hebt' zegt Zayn lachend tegen Harry en kijkt ons dan vragend aan. 'Oeh wat ik vroeg is wat jullie ervan zouden vinden als er geregeld kan worden dat Elena meegaat op tour.'

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 18:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat we daar niet over na hoeven te denken' zeg ik glimlachend. 'Alleen omdat jij het bent en weet dat je dat niet bent, maar ook hoe is om niet zo geduldig te zijn. Maar aan de andere kant is het ook wel weer grappig om te zien hoe je je dan gaat gedragen' zeg ik en dat laatste voeg ik er bedenkelijk aan toe. Tsja wat moet ik verder nog over het gesprek zeggen aangezien alles op hetzelfde neerkomt.Ik knik vrolijk als ik zijn reachtie op het boekje hoor. 'Dat is precies hetzelfde als wat ik zei.' Als Harry me een zacht duwtje zegt en zeg dat ik niet mag lachen, bijt ik op mijn lip en probeer zo serieus mogelijk te kijken. 'Ik jou uitlachen? Dat is iets wat ik echt niet zou durven' zeg ik en glimlach weer door de kus op mijn wang en de begroeting van Elena. 'Daar heb ik niets aan toe te voegen, maar waarschijnlijk hadden jullie dat antwoord wel verwacht' zeg ik. Met een glimlach pak ik de koffie en muffin aan en druk dan een kus op zijn wang. 'Dankjewel Hazz.' Mijn blik gaat van Harry naar Zayn en een ondertussen slapende Elena. Niet veel later schrikt ze weer wakker en grinnik dan net als Harry en Zayn. 'Het antwoord is geven door deze twee al gegeven' zeg ik en wijs naar Harry en Zayn die ondertussen ook al antwoord heeft gegeven. 'Wat kan ik zeggen behalve dat je gelijk hebt' zegt Zayn lachend tegen Harry en kijkt ons dan vragend aan. 'Oeh wat ik vroeg is wat jullie ervan zouden vinden als er geregeld kan worden dat Elena meegaat op tour.'


    [Sorry hoor, maar even, sinds wanneer is er een h in reactie?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Uh niet xD het is beetje onoverzichtelijk geworden op mijn mobiel..zal het even aanpassen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    ( Uh niet xD het is beetje onoverzichtelijk geworden op mijn mobiel..zal het even aanpassen )


    [Hahaha moet ik met Nialler of met Elena zo reageren]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Is goed en sorry beetje een late reactie)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ga zo gtst kijken daarna komt reactie! sorry dat ik vaak niet zo snel reageer enz.]

    ( Is goed en maak niet uit )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nogmaals, moet ik met Niall of met Elena reageren?????]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Maak niet uit met wie)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    (Maak niet uit met wie)


    [Ik doe wel met Niall, die moet toch al zijn mening geven..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you