• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos

-Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Sienna Amelia Lakes.

"Dat is dan twintig euro." hoorde ik Yasmina zeggen, terwijl ik wat rondliep met kleren en accessoires. Ik vulde alles netjes aan, bestelde wat ik nodig had en keek naar mijn mobiel toen ik een sms had. 'Oké oké, alleen het weekend niet dan en zou ik doen'
    Ik rolde even met mijn ogen. Ja, die arrogantie van vroeger was me duidelijk bijgebleven... Ik was wel ietsjes veranderd, maar ik bleef kattig.
    'Doe dat. Ik spreek je later, Mr. Payne. xx' verstuurde ik snel, waarna ik weer terugliep naar een klant die me ietsjes te irritant begon te worden. Ik zocht haar iets uit waarna ze het ging passen. Ze betaalde en liep daarna tevreden de winkel uit. Zo... Wegwezen... Opgeruimd staat netjes!

xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

'Deze keer zie ik het door de vinger, maar alleen omdat jij het bent' zeg ik lachend. 'We denken na al dit tijd nog steeds hetzelfde' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Dan geloof je het niet, maar het is wel zo en dat houden we het daarop.' Mijn glimlach word alleen breder door de kus op mijn lippen. 'Je weet wel wat je moet doen om me iedere keer weer te laten glimlachen' zeg ik dan en knik dan. 'Oké en ik doe het graag voor je Hazz.' Ik loop naar de keuken en pak nog een glas met drinken om erna tegenover Harry aan tafel te gaan zitten. 'Ik hoop dat het goed is.'

Harry Edward Styles

'Nou daar ben ik heel blij mee dan' zeg ik lachend en knikt daarna. 'Denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen' zeg ik lachend. 'Laten we dat inderdaad maar doen omdat we anders weer heel lang erover doorgaan' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Dat weet jij ook altijd bij mij, zoals nu ook weer' zeg ik met een glimlach en kijk even hoe hij daarna tegenover me komt zitten. Ik eet rustig veder en knik daarna. 'het is goed hoor, het is echt lekker' zeg ik met een glimlach en eet veder.

Louis William Tomlinson

'Dat zijn de woorden die mij ook blij maken' zeg ik met een glimlach. 'Als het wel veranderd dan eet ik mijn schoenen op en raak dan ook geen wortel meer aan' zeg ik zo serieus mogelijk. 'Volgens mij is dat een van de weinige dingen waar we echt heel lang over discussiëren en het toch niet eens worden.' Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Dat is fijn om te horen en ben ook blij dat het toch iedere keer weer lukt' zeg ik nog steeds glimlachend. Ik neem een slok van mijn drinken en zet het glas op tafel neer. 'Ik ben blij om te horen dat mijn kookkunsten in de afgelopen jaren toch zijn verbetert. Al heb ik het wel geleerd van de beste, dus is het niet heel erg vreemd.'

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[heb geen inspiratie meer voor Liam xd]

quin98 schreef:
    [heb geen inspiratie meer voor Liam xd]

(Stuur hem naar Lou en Haz. Zorg ervoor dat hij en de anderen worden opgebeld om naar de studio te gaan?)

Harry Edward Styles

'Dan ben ik heel blij voor jou dat het echt nooit gebeurt want anders zou jij het nooit volhouden' zeg ik lachend. 'En je kookunsten zijn inderdaad heel erg verbeterd maar dat mag ook wel na al die uren kookles van mij hé' zeg ik lachend en glimlach daarna. Ineens hoor ik mijn mobiel afgaan en ik zucht even. Ik sta op en loop ernaar toe. 'Heey Li' zeg ik als ik opneem. Hij verteld dat we over een half uur bij de studio moeten zijn. 'Ik dacht dat we vrij hadden' zucht ik en kijk even naar mezelf. ik was nog niet eens aangekleed. 'ik ga proberen der over een half uur te zijn doei lili' zeg ik en hang daarna op. Ik loop naar Louis toe en eet gauw het laatste beetje op. 'We moeten over een half uur in de studio zijn' zeg ik zuchtend en loop daarna naar de slaapkamer om wat kleren uit mijn kast te pakken en die vervolgens aan te doen.

Louis William Tomlinson

Ik wil protesteren tot het tot me doordringt dat hij gewoon gelijk heeft. Ik zou het niet vol kunnen houden om nooit meer een wortel aan te raken of te eten. 'Het is dat we beide weten dat het toch niet gebeurd en daar ben ik ook heel blij erg mee' zeg ik lachend en knik dan. 'Je bent gewoon de beste Hazz en je kookkunsten hebben veel geholpen.' Ik grinnik zacht als zijn mobiel afgaat en al snel word me duidelijk dat we vandaag geen vrij hadden. 'Daar gaan alle plannen weer en waarom nu juist vandaag weer?' vraag ik en zucht dan ook. Als Harry naar de slaapkamer toeloop zet ik snel alle spullen weer in de keuken en bel Zayn op die blijkbaar nog in zijn bed lag. Die gaat het echt niet halen gezien die al een half uur nodig heeft voor zijn haar alleen. Daarna loop ik toch ook maar naar de slaapkamer en blijf in de deuropening naar Harry kijken.

[Ik ben net even tot rust gekomen, ben misselijk duizelig en heb een elleboog in die holte bij mijn enkel gehad, en dat doet nu nog pijn dus ja... Zal ik Niall naar de studio sturen?]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

[lijkt me handig xD,]

[Okee, dat doe ik dan morgen, ik ga nu nog ff leren en dan naar bed...]

Harry Edward Styles

'Dat weet ik ook niet maar het is gewoon weer zo' zucht ik en als ik in mijn kamer ben en ben aangekleed kijk ik even naar de deur waar ik Louis zie staan. 'Zo was meneer Tomlinson mij aan het bespieden?' vraag ik lachend en loop op hem af. ik druk een kus op zijn lippen en loop daarna naar de spiegel in de kamer. Ik probeer mijn haar een beetje goed te doen maar besluit uiteindelijk maar gewoon een beanie op te zetten. Ik kijk even naar mezelf en kijk daarna naar Louis. 'Ik denk dat we kunnen gaan, als we te laat komen zijn ze waarschijnlijk ook niet blij' mompel ik en kijk Louis aan.

Louis William Tomlinson

'Het is altijd zo, dus het verbaast me eigenlijk dat we er nog verbaast van opkijken' zeg ik en kijk hem aan. 'Hopelijk duurt het weer niet de hele dag en hebben we nog tijd om wel wat te doen' zeg ik en ondanks dat nieuws verschijnt er toch een onschuldige glimlach op mijn gezicht bij het horen van zijn vraag. 'Ik noem het liever iemand in de gaten houden zonder dat die het doorheeft, maar het is en blijft je eigen schuld Styles' antwoord ik lachend en voeg dat laatste er snel nog aan toe. Mijn glimlach word alleen maar breder door de kus op mijn lippen. 'Dit maakt het toch wel weer wat beter en je haar denkt er volgens mij precies hetzelfde over als wij' zeg ik en haal mijn schouders op. ' Nog niet en dat zijn ze toch al niet, want Zayn lag nog in zijn bed en die heeft een half uur nodig voor alleen zijn haar. Dus eerder dat die er is' spreek ik in mijn gedachten van net hardop uit en loop dan weer naar Harry. Vervolgens druk ik kort nog mijn lippen op de zijne. 'Nu kunnen we wel gaan.'

[ik reageer morgen weer]

( Trouwens kerst betekent toch ook de verjaardag van Lou? (A))

xHazzaStyles schreef:
    ( Trouwens kerst betekent toch ook de verjaardag van Lou? (A))

[NEE Eerst Louis' b-day en dan Kerst :) En dan, ja egh, kweenie.. *Gniffelt sarcastisch*]