xHazzaStyles schreef:
Zayn Javadd Malik
'Het is graag gedaan. Het is fijn om te horen dat dat zo is en ik zou willen dat je hier kon blijven. Over die vakantie zijn zoveel dingen te zeggen, maar het komt er allemaal op neer dat het geweldig was. Wat er wel niet kan gebeuren als je ze ontmoet en ben blij dat de 'echte' ik je ook bevalt. Maar nee ik kan geen gedachten lezen en nu ben ik dus in de war' zeg ik met een vrolijke glimlach. 'Ik ken je gewoon te goed en weet dus wat je denkt' voeg ik er nog aan toe.
'Omdat ik nog niet wist dat het goed was en nu wil ik ook niet doorvragen' zeg ik lachend en kijk even naar onze handen. 'Je zult altijd houden dat zulke dingen gebeuren. De fans vinden je net zo geweldig als dat ik je vind en daarbij snappen ze niet dat wij ook maar mensen zijn die doen wat ze leuk vinden' zeg ik zacht.'Is er geen manier om je vaker te zien, want weer zo'n lange tijd hou ik echt niet vol' zeg ik net zo zacht en mijn glimlach word alleen maar breder.
Eigenlijk trek ik me niets meer aan van de andere twee en als ze er problemen mee hebben horen we het wel weer.
[Ik heb dit op de iPad geschreven dus er kunnen heel veel typfouten in staan]
Elena
'Nou niet alles was zo geweldig hoor, jij die ineens uit het niets verdwijnt en dan de gehele dag zijn hoofd niet meer laat zien. We zouden notabene wat samen gaan doen' zeg ik waarbij ik hem in zijn zij por.
'Maar ja, dat blijf je houden. Jij bent wereld beroemd en sommige mensen lijken mij nu ook te gaan herkennen aan mijn films, in plaats van, hé daar is de vriendin van Zayn Malik, de Zayn Malik' vertel ik hem.
'Hoe weet jij dat de fans Zaylena leuk vinden? Hebben ze dat tegen je gezegd? Ik krijg ookmwel haat mails hoor.' zeg ik zo serieus als mogelijk. Sommige mailtjes die ik krijg zijn leuk, maar sommige zijn ronduit onbeschoft! Niet normaal meer zeg. Leer eens normen en waarden of zo.
'ik hoop het, na deze film, heb ik tijdelijk geen job. Erna nog wel wat audities, maar zekerheid is er niet. De enige manier om te voorkomen dat we elkaar alweer een lange tijd niet zien, is dat ik mee ga op tour, maar dat is niet mogelijk. Ik geloof nooit dat het management dat toelaat. Plus jij kan nooit je aandacht erbij houden als ik je aan sta te gapen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de prijs' plan ik voor uit. Misschien ben ik een beetje te voorbarig bezig. Wie weet wio hij dat nie eens.
Whoever is trying to bring you down, is already below you