• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oh wacht ik was vergeten een aanhalingsteken te plaatsen 0.0 domme ik... het waren dus haar geachten --' maar ik moet gaan.... misschien op mijn mobiel, maar grote stukken meer denk ik...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Als je het niet weet hoe moet ik het dan weten?' vraag ik en lach dan weer. 'Het is allemaal anders nu we aan deze kant staan en ik zou het ook niet weten' zeg ik en grinnik bij het zien van zijn bedenkelijke blik. 'Het is ook iets waar je nu niet over moet nadenken.' Ik knik terwijl ik nog een paar foto's maak. 'Wat ben je van plan dan Styles? En ken je ook lang genoeg dus ben niet bang voor je' zeg ik lachend en loop vrolijk naar een paar fans toe. Dit soort momenten en gesprekken zorgen ervoor dat je nog vrolijker word. 'Ja dat is wel weer waar' zeg ik lachend en kijk hoe hij zijn handtekening op de hoesjes zet. Ik geef daarna de hoesjes weer terug aan degene van wie ik ze had afgepakt en loop weer naar Harry. 'Ik hou van jou en je ideeën Hazz' zeg ik zacht en druk een kus op zijn wang. 'Misschien is dat inderdaad een goed plan en de kans dat de andere er al zijn is best groot.' Na die woorden loop ik voor de laatste weer naar de fans en deel nog een paar handtekeningen uit.


    Harry Edward Styles

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'Laten we het er maar gewoon ophouden dat we het allebei niet weten' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Ach. we moeten er inderdaad niet teveel bij nadenken want op het echte antwoord kom je toch nooit' zeg ik lachend en zet nog wat handtekeningen. 'Als ik je nu al vertel wat me plan is, is het toch niet leuk meer' zeg ik met een wenkbrauw wiebel en grinnik daarna. Dit was echt zo'n soort gesprek dat Louis en ik vaak hadden en het blijft geweldig. Het maakt me gewoon blij. Ik maak wat foto's en kijk daarna naar Louis. 'Ik hou ook van jou Lou' zeg ik met een glimlach en grijns door de kus op mijn wang waarna er een paar fans beginnen te gillen. 'Oké, laten we dan maar gaan' zeg ik terwijl ik de laatste paar foto's en handtekeningen doe. 'Ik hou van jullie allemaal en wil jullie allemaal een handtekening en foto laten doen maar we moeten nu echt gaan' zeg ik tegen de fans waarna ik wat teleurgestelde geluidjes hoor. 'Misschien dat we zo nog langskomen' roep ik daarna nog en loop door naar de deur.

    (Volgens mij heb ik snel mijn lenzen weer nodig... Hoe kom ik erbij om te lezen dat Harry in de laatste zin een hap uit de deur neemt?! :\
    Ik las letterlijk: 'Roep ik daarna nog en hap naar de deur.')


    Reading a good book is like taking a journey.

    [hahaha, ik denk dat je inderdaad je lezen dan nodig hebt:P]

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem even met een bedenkelijke blik aan maar knik dan toch. 'Denk dat er geen andere oplossing is, want achter een antwoord komen we toch niet' zeg ik lachend en knik. 'Nee en dat is weer een keer geluk hebben. Ik bedoel we kunnen bijna bij elk beroemd iemand in de buurt komen en mensen hier staan te wachten om..ach je weet wel wat ik bedoel' zeg ik nog steeds lachend. 'Maar het belangrijkste blijft dat ik bij jou in de buurt ben' voeg ik eraan toe. 'Je hebt weer een keer gelijk, maar die blik geeft me toch al een idee.' Dit soort gesprekken daar kan je veel over zeggen, maar het blijft gewoon geweldig en zorgt ook nog een voor wat meer vrolijkheid. Het zijn momenten dat het eigenlijk op van alles uit kan lopen ook al ken je elkaar goed. Ondertussen heb ik alweer ene paar telefoon afgepakt en zet mijn handtekening erop. Met nog steeds een vrolijke glimlach kijk ik na zijn woorden weer naar Harry en grinnik zacht door de fans die beginnen te gillen. Ik wil nog iets zeggen, maar besluit toch even mijn mond te houden en knik bij het horen van zijn volgende woorden. Daarna hoor ik ergens onze namen. Ik kijk rond tot ik de juiste persoon zie en loop haar toe. Blijkbaar heeft Harry het niet gehoord, maar dat komt straks wel weer. Ze overhandigd me een boekje die ik verbaasd doorblader. 'Hoe jammer ik het ook vind heeft Hazz toch gelijk en moeten we inderdaad gaan' zeg ik en al snel verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht als ik zie dat in het boekje het verschillende foto's en teksten van door de jaren heen zijn. 'Heel erg bedankt en dit is echt geweldig' zeg ik en maak snel nog een foto waarna ik ook naar de deur loop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (Volgens mij heb ik snel mijn lenzen weer nodig... Hoe kom ik erbij om te lezen dat Harry in de laatste zin een hap uit de deur neemt?! :\
    Ik las letterlijk: 'Roep ik daarna nog en hap naar de deur.')


    ( Haha misschien wel, maar het klinkt wel heel erg grappig :P)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [reageer denk ik morgen weer, ben kapot]

    ( Is goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Zayn Javadd Malik

    'Het is graag gedaan. Het is fijn om te horen dat dat zo is en ik zou willen dat je hier kon blijven. Over die vakantie zijn zoveel dingen te zeggen, maar het komt er allemaal op neer dat het geweldig was. Wat er wel niet kan gebeuren als je ze ontmoet en ben blij dat de 'echte' ik je ook bevalt. Maar nee ik kan geen gedachten lezen en nu ben ik dus in de war' zeg ik met een vrolijke glimlach. 'Ik ken je gewoon te goed en weet dus wat je denkt' voeg ik er nog aan toe.
    'Omdat ik nog niet wist dat het goed was en nu wil ik ook niet doorvragen' zeg ik lachend en kijk even naar onze handen. 'Je zult altijd houden dat zulke dingen gebeuren. De fans vinden je net zo geweldig als dat ik je vind en daarbij snappen ze niet dat wij ook maar mensen zijn die doen wat ze leuk vinden' zeg ik zacht.'Is er geen manier om je vaker te zien, want weer zo'n lange tijd hou ik echt niet vol' zeg ik net zo zacht en mijn glimlach word alleen maar breder.
    Eigenlijk trek ik me niets meer aan van de andere twee en als ze er problemen mee hebben horen we het wel weer.


    [Ik heb dit op de iPad geschreven dus er kunnen heel veel typfouten in staan]

    Elena

    'Nou niet alles was zo geweldig hoor, jij die ineens uit het niets verdwijnt en dan de gehele dag zijn hoofd niet meer laat zien. We zouden notabene wat samen gaan doen' zeg ik waarbij ik hem in zijn zij por.
    'Maar ja, dat blijf je houden. Jij bent wereld beroemd en sommige mensen lijken mij nu ook te gaan herkennen aan mijn films, in plaats van, hé daar is de vriendin van Zayn Malik, de Zayn Malik' vertel ik hem.
    'Hoe weet jij dat de fans Zaylena leuk vinden? Hebben ze dat tegen je gezegd? Ik krijg ookmwel haat mails hoor.' zeg ik zo serieus als mogelijk. Sommige mailtjes die ik krijg zijn leuk, maar sommige zijn ronduit onbeschoft! Niet normaal meer zeg. Leer eens normen en waarden of zo.
    'ik hoop het, na deze film, heb ik tijdelijk geen job. Erna nog wel wat audities, maar zekerheid is er niet. De enige manier om te voorkomen dat we elkaar alweer een lange tijd niet zien, is dat ik mee ga op tour, maar dat is niet mogelijk. Ik geloof nooit dat het management dat toelaat. Plus jij kan nooit je aandacht erbij houden als ik je aan sta te gapen. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de prijs' plan ik voor uit. Misschien ben ik een beetje te voorbarig bezig. Wie weet wio hij dat nie eens.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles

    Ik kijk even naar Louis en schud lachend mijn hoofd. 'Dat denk ik ook niet nee' zeg ik en grinnik even. 'Ja ik snap wat je bedoeld en eigenlijk best lullig' zeg ik en kijk even naar de fans. Zelf als het regent staan ze hier nog te wachten, soms slapen ze zelf voor het hotel als we daarin zitten. Zijn volgende worden zorgen voor een glimlach op mijn gezicht. Dat is ook het belangrijkste voor mij' zeg ik en druk gauw een kusje op zijn neus. 'Ach, ik hou het er gewoon bij dat je maar moet afwachten of je gaat het gewoon zeggen' zeg ik lachend en haal mijn schouders een beetje op. Dit soort gesprekken waren echt te geweldig. Het zorgde altijd weer voor een grijns op mijn gezicht. Ik krijg nog een telefoon i mijn handen gedrukt en zet er gauw een handtekening op. Ik zie Louis naar een fan lopen dus maak ik nog gauw wat foto's. 'Doeei!' roep ik nog een keer en open de deur om vervolgens naar binnen te stappen. Ik kijk even en zie al snel de andere jongens. Liam zit er nogal ongemakkelijk bij volgens mij, dat komt waarschijnlijk omdat Zayn en Elena aan het zoenen zijn. En dan Niall die met zijn eten bezig is. Wow wacht, Elena? Wat doet die hier dan? Die mag toch helemaal hier nu niet komen. Ik haal mijn schouders een beetje op. Het zal wel goed gaan. Ik was echt blij dat Louis gewoon altijd bij mij in de buurt was en niet in Miami woonde, dat zou ik echt nooit volhouden. Ik wil hem elke dag zien en hem kussen. Dat zou dan niet kunnen. Ik vond het wel knap dat Zayn en Elena gewoon vijf jaar lang het volhouden en volgens mij echt nog net zo verliefd zijn als in het begin. Net als Louis en ik eigenlijk. Als ik daaraan denk komt er een glimlach op mijn gezicht. Na een tijdje besef ik dat ik misschien maar door moet lopen en schud zachtjes mijn hoofd zodat ik uit mijn gedachte ontwaak. 'Hello' zeg ik als ik de andere zie zitten en glimlach even.

    Zayn Javadd Malik

    'Oeps..maar je weet net zo goed als mij dat er een hele goed verklaring voor was en de dag erna heb ik het toch weer goed gemaakt' zeg ik met een onschuldige glimlach maar schiet al snel weer in de lach.
    'Klopt er is niets wat je aan kan doen. Dat is ook waar en natuurlijk gaan ze je herkennen door de films, maar de andere reden zal toch ook nog niet vervagen want het is wel zo. Door die films word het omgekeerd misschien ook wel zo.'
    Ik grinnik zacht en knik dan. 'Door met de fans te praten hoor je wel eens dingen en zo zijn er nog genoeg andere dingen. Maar van die haat mails moet je je echt niets aantrekken, want dat kunnen wij ook niet tegen gaan' zeg ik dan.
    'Ik hoop het ook, maar de voorbereidingen van de tour gaan nog wel door. Dan denk ik dat er wel wat te regelen nog valt' zeg ik en kijk haar met een glimlach aan. 'Dat klinkt niet als een slecht plan en hoezo is het niet mogelijk? Het een paar goede redenen laten ze het echt wel toe. Plus of ik er geen aandacht bij het, omdat je me staat aan te gapen of heb mijn aandacht er niet bij, omdat je er niet bent. De prijs is nu iets waar je je geen zorgen om moet maken, want daar is wel wat voor te regelen.' Na die woorden begroet ik Harry en Louis die binnen komen lopen en kijk ik iedereen even vragend aan. 'Wat zouden jullie ervan vinden?'

    ( Ik heb echt een hekel aan mijn telefoon..en dat word met de dag erger. Zo maar eens overschakelen naar mijn laptop)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dan zeg ik er verder niets meer over' zeg ik lachend en knik dan. 'Als je het niet snapt dan weet ik het ook niet meer en dat is het ook, maar er is weinig dan we kunnen doen' zeg ik. We doen zoveel als we kunnen om iedereen te ontmoeten, want ze zijn wel degene die zorgen dat wij hier staan. Ik kijk weer naar Harry en glimlach zelf dan ook weer. 'Ik zou echt niet weten wat ik zonder jou zou moeten' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder door het kusje op mijn neus. 'Je maakt het me wel heel erg moeilijk om te kiezen, dus geef me maar heel even de tijd om het te verzinnen' zeg ik lachend. Dit is echt zo'n gesprek dat je niet waar het eindig. Het is gewoon geweldig en veel andere woorden zijn er niet voor te verzinnen. Als ik weer naast Harry sta overhandig ik het boekje en glimlach. 'Lees en zeg dan maar wat je vind' zeg ik zacht en zwaai dan nog een keer naar de fans. 'Doeei' roep ik en stap dan ook naar binnen. 'Hello' zeg ik vrolijk tegen de andere. Dan pas valt me op dat Niall het te druk heeft met een muffin, Liam die er wat ongemakkelijk bij zit en als laatste dat Zayn met Elena--. Ho sinds wanneer is Elena hier? Ach het maak eigenlijk niet heel veel uit. Ik kijk even opzij en zie dat Harry ondertussen al diep in gedachten is. Waarschijnlijk over precies hetzelfde..althans dat zou me niet verbazen. Als hij na een tijd toch uit zijn gedachten ontwaakt schiet ik in de lach. Het zag er gewoon grappig uit. Ik loop naar de andere toen en neem plaats op de bank. 'Waar vinden wij wat van?' vraag ik verward aan Zayn.

    (Beetje kort maar reden staat in mijn vroege reactie)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [hij is niet kort hoor xD]

    [reageer later weer ga eerst eten enz.]

    [ik moet mijn ma zo helpen, dus ik weet niet of ik snel nog zal reageren... Ik zit nog wel met de iPad dus, nog wel wat foutjes....]

    Elena

    'Ja wel, maar leuk is anders Malik. Hoewel ik na vijf jaar nog steeds naast je op een bank zit. Dus alles is wel goed gekomen' zeg ik blij wwarna ik een kus op zijn neus druk.
    'Ach, het is zoals het is niet waar? We zullen met die haatmails moeten leven denk ik. Het heeft weinig zin om daar om te jammeren'. Zeg ik en ik neem nog een slok van mijn koffie en een hap van mijn muffin. Ik krijg een blos op mijn wangen als hij vertelt dat hij ook afwezig is als hij me niet kan zien. Wat is hij toch lief.
    'Denk je? Waarom zouden ze dat dan toe laten, het gaat om jullie niet om mij. Ik wil wel, maar gewoon. Ik weet het niet. Als jij het dan vraagt, dan is er misschien nog een sprankeltje hoop bij mij.' ratel ik.
    Ik kijk op als ik merk dat de andere jongens eindelijk zijn gearriveerd.
    'Zo zijn jullie daar eindelijk!? Ik heb koffie en een muffin voor jullie meegenomen, ik hoop niet dat de koffie nu koud is. Anders is het niet te narsen. Maar leuk jullie weer te zien' zeg ik als ik opsta om ze een knuffel te geven. Eenmaal gedaan ga ik weer tegen Zayn aan zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you