Elena
Ik had me omgekleed en ik neem nog even het script door. Altijd handig. Veel tekst heb ik niet, ik vlucht weg om te overleven, moet je dan veel zeggen? Geloof het niet.
Elena; Ik ben klaar met de make-up en moet me zo omkleden en de set op. Als alles klaar is, gaan we hem dan samen kijken? Hij komt eind-december uit. Vervelend, als het goed is kan je gewoon komen kijken mits je geen kritiek levert, rustig bent etc. Anders ga je toch mee naar mijn ouders van het weekend. Als het kan uiteraard. Er is nog een tweepersoonsbed dus hoef je niet op de grond of op straat te slapen. Doe je de jongens daar de groeten? Oh en ik weet niet of je me nog steeds zo leuk vind, haha. Mijn mutsje is ook onder het bloed, eigenlijk ben ik dat helemaal. Maar ja, ik mis je, doeiix
Zayn: Je ziet er echt geweldig uit en zou schrikken als ik je niet zou kennen. Natuurlijk gaan we hem samen kijken, want ben er echt benieuwd naar. Eind-december wordt gewoon geweldig dan en klopt. Het is inderdaad vervelend, maar je doet er toch niets aan en zal het onthouden. Dat lijk me gezellig en zal even navragen of dat gaat lukken, Daar ben ik blij om, want zit daar nu niet echt op te wachten..nee grapje ik zou het ervoor over hebben als ik dan wel bij jou kan zijn. Dat zal ik doen en je bent nog steeds net zo leuk als anders. Niets kan je minder leuk maken. Zolang het nep bloed is is het goed. Mis je ook en vergeet niet dat ik van je hou. Doeg en heel veel plezier xxx
Elena: Danku Danku, ik geloof dat je dat nu ook niet doet haha. Dat wordt het zeker! Dan zijn jullie helemaal in spanning en ik weet dan wat er is en wat komen gaat! Ik lach me nu al rot! Maar je bent echt heel erg lief! Ik spreek je misschien later nog, ik moet mijn telefoon nu uitdoen, want ik moet de set op. Ik hou van je! Ik zal niet denken dat jij me vermoord! Doeiiixx
Gniffelend leg ik mijn mobiel opzij en wandel -nu nog normaal- naar de zijkant van de set.
'Elena, als je zo tegen die muur gaat zitten met je ogen gesloten, kunnen we alvast alles klaarzetten. Mee eens?' plant de regisseur.
'Ja is goed, ik ga er nu al wel vast zitten. Gewoon volgens het script? Geen aanpassingen?'
'Nee als ik het teken geef, kijk je schichtig om je heen, en ren je weg' verteld hij en wandelt weer weg. Ik loop naar mijn plaats en laat me tegen de muur zakken. Dit kon nog eens een lange dag worden.
[Ik ga nu... reageer morgen wel weer.]
Whoever is trying to bring you down, is already below you