Ik toer door de straten van Londen als ik mijn telefoon een geluidje hoor maken, een teken van een berichtje. Hoogstwaarschijnlijk van Zayn., waar ik echt op hoop. Als ik aan ben gekomen bij de set, stal ik mijn mokka-crème gekleurde scooter in de stalling en open What's App opnieuw.
Elena: Morning Darlin' lekker geslapen? Als je überhaupt al wakker bent --'
Zayn: Goodmoring en eigenlijk wel tot het moment dat Lou me belde. Blijkbaar moeten we over een half uur in de studio zijn..daar gaat onze vrije dag
Zayn: Hoe gaat het daar eigenlijk? Weet dat het hier niet hetzelfde zonder jou is en dat ik je verschrikkelijk mis..kan niet wachten op de dag dat je weer bij me bent
Elena: Mijn goede God! Ik jou ook! Wanneer zie ik je weer? Was Lou binnenkort niet jarig? Maar ja.. Zing maar fijn... Ik ben trouwens op de filmset, in Londen.
Dus als je me zoekt ![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
Zayn:Ik hoop zo snel mogelijk, want weet niet hoelang ik dit nog volhoud. Ja Lou is bijna jarig en kerst is natuurlijk ook dichtbij..Ik hoop dat er een kans is dat we elkaar dan kunnen zien. Maar ja..heel erg bedankt en jij ook heel veel plezier.
Ik wil heel graag langskomen, maar weet niet hoe lang we in de studio bezig zijn
Elena Hoop ik ook! Ik mis je echt heel erg. Ook al ben en blijf ik Directioner
Zou je ze heel lief kunnen aankijken?? Ik ben nu voor de opnames in Londen en dan ga ik weer de stad uit naar mijn ouders. Ik had beloofd langs te komen omdat ik nu weer in een film speel en ze lang niet heb gezien. Ik hoop je echt te zien! Ik moet zo de make-up in en er uit zien, als een bang, wit, levend, lijk... Doeg xx
'Wat ben jij aan het doen!?' roept de regisseur die achter me was komen staan toen ik het berichtje aan het verzenden was.
'Eugh, niets hoor!'
'Oké dan, ga maar snel naar de make-up, dan ben jij alvast klaar' zegt hij met een knipoog. Vandaag zal ik vast niet zo aandachtig zijn.
Whoever is trying to bring you down, is already below you