• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos

-Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

[ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]

Reading a good book is like taking a journey.

xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

'We maar geen plannen meer maken, want misschien bellen ze dan een keer niet en hebben we wel een keer een vrije dag' zeg ik bedenkelijk. 'Zie je dat dit nog wel een makkelijk gaat worden en dat het geen schoenen eten word, want heb hier niet meer aan toe te voegen' zeg ik dan en kijk hem dan ook aan met nog steeds dezelfde onschuldige glimlach. 'Dat komt beide mooi uit aangezien het moeilijk word om dat niet te doen' zeg ik en knik. 'Klopt, maar hopelijk is hij wel op tijd, want een preek is iets wat er nu echt niet bij hoeft te komen' zeg ik en grinnik zacht door de glimlach op zijn gezicht, maar ook door zijn vrolijkheid. 'Het is fijn om je te zien lachen Hazz en is goed' zeg ik deze keer ook weer lachend. Ik kijk even naar onze handen en dan weer naar Harry. 'Als de fans staan te wachten is het misschien wel handig.'

Harry Edward Styles

'Ja maar als we dan niet hoeven te komen hebben we niks geplant' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Tuurlijk wordt het geen schoenen eten' zeg ik lachend. 'Dat dacht ik al' zeg ik lachend en glimlach daarna weer. 'Ik denk wel dat die op tijd is hoor, als die moet opschieten kan die dat wel' zeg ik met een glimlach en denk even na. Hij zal vast wel op tijd zijn en anders dan kreeg die een preek, arme Zayn. 'Ik lach toch altijd, nou ja als ik bij jou ben dan' zeg ik met een knipoog en glimlach daarna. 'Oké dan gaan we met de auto' zeg ik glimlachend en loop samen met Louis naar buiten. Ik loop naar de auto en klik die met het knopje op de sleutel open. Ik maak de deur voor Louis open en maak een net gebaar. 'Komt u maar meneer' zeg ik lachend.

[Sorry heb straf..... ik weet niet of ik nog kan reageren 0.0...]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Louis William Tomlinson

'Dat is ook wel weer waar, maar het is niet heel erg moeilijk om dan weer wat te verzinnen' zeg ik lachend en spring vrolijk op en neer. 'Geen schoenen eten, geen schoenen eten' roep ik lachend en na een tijdje stop ik weer met springen. 'Sorry dat moest gewoon even en we hebben toch altijd gelijk.' Ik knik dan op beide dingen die hij daarna zei. 'Je denkt altijd het juiste, dus eigenlijk verbaast het me niet' is mijn reactie op het eerst. 'Waarschijnlijk wel, maar we zullen het zometeen vanzelf zien' vervolg ik dan nog steeds lachend. 'Je bent en blijft lief' zegt ik en druk nog een kus op zijn wang. Het na als die tijd toch nog steeds mijn manier van bedanken. 'Goed plan is het enige wat ik er dan nog over zeg' zeg ik glimlachend en loop dan mee naar buiten. 'Dank u wel meneer Styles' zeg ik met glimlach en ga dan zitten.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

xNialldos schreef:
    [Sorry heb straf..... ik weet niet of ik nog kan reageren 0.0...]

(Hoe?...en maak niet uit)

xHazzaStyles schreef:
    (...)

(Hoe?...en maak niet uit)

[Leg ik morgen wel uit allemaal... Mag nu ff Duits maken en dan dag dag laptop denk ik..]

xNialldos schreef:
    (...)

[Leg ik morgen wel uit allemaal... Mag nu ff Duits maken en dan dag dag laptop denk ik..]

( Is goed..Succes met overleven dan maar (A))

Harry Edwards Styles

'Dat is ook weer waar want we eten altijd wel wat te verzinnen' zeg ik lachend en begin harder te lachen als hij op en neer springt en blij geen schoenen eten! roept. 'Je bent ook gek hé' zeg ik lachend en woel even door zijn haar. 'Van mij mag je hoor, ik vindt het wel grappig' zeg ik met een glimlach. 'Ik blijf lief, maar jij ook. En ik moet zeggen dat ik nog steeds van je manier van bedanken hou' zeg ik grijnzend als hij weer een kus op mijn wang drukt, nog steeds zijn vaste bedankje. Ik glimlach even als hij gaat zitten en sluit de deur. ik loop om de auto heen en stap zelf in. 'Op naar de studio woehoe' zeg ik sarcastisch en lach daarna. Ik start de auto en rij daarna de oprit af en daarna op weg richting de studio.

Liam James Payne

Nadat ik had opgehangen was ik eigenlijk gelijk richting de studio gegaan. Ik kom bij de studio aan en stap mijn auto uit. Ik zie al wat fans bij de hekken staan en glimlach even. De andere zullen er toch niet zijn dus ik kan wel even wat handtekeningen en foto's met ze doen. Ik loop er rustig heen en de meiden beginnen. 'Heey heey, rustig anders wordt ik nog doof' zeg ik lachend en ze lachen zelf ook een beetje. Ik pak een van de papiertjes en pen waarna ik mijn handtekening er op krabbel. Ik kijk het meisje aan en geef het aan haar. 'Alsjeblieft' zeg ik en ga daarna veder. Ik kom bij wat meiden die een foto willen. Ik pak hun foto en hang een beetje bij hun alleen dan voor het hek. Ik maak de foto en geef het mobieltje terug. Ik schenk de meiden een glimlach en loop veder. Een meisje vraagt of ik hoor voice mail wil aanspreken en ik knik. Waarom ook niet? Dat moest ik wel vaker doen. Ik vraag haar naam en spreek die daarna in. 'Heey dit is Liam Payne, Lisa is der op dit moment niet, ik zou der later terugbellen of anders een berichtje achterlaten. bye' spreek ik in terwijl ik ondertussen nog wat handtekeningen uitdeel. Ik geef de mobiel terug en besluit dan dat het wel genoeg is. 'Sorry girls, ik ga naar binnen. we hebben waarschijnlijk nog veel te doen' zeg ik hard zodat ze het allemaal horen en hoor wat teleurgestelde geluiden. Ik loop naar binnen waarna ik al wat mensen begroet en daarna rustig op de jongens wacht.

[dubbel]

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:39 ]

[Ze zijn afgekoeld dus ben er weer een soort van denk ik,,,]

Louis William Tomlinson

'Ik denk dat je ondertussen wel weet wat ik zal antwoorden' zeg ik lachend en kijk hem aan als hij als hij nog harder begint te lachen door mijn actie. Met een vrolijke glimlach knik ik. 'Dat klopt helemaal en dat zal denk ik ook niet meer veranderen' zeg ik lachend en schud mijn hoofd als hij even door mijn haar woelt. 'Oké en weet dat je die momenten dan nog wel vaker zal zien en..teveel energie laat je rare dingen doen' zeg ik zo serieus mogelijk. 'Daar geef ik je dan maar gelijk in. En het is ook nog steeds leuk om je zo te bedanken.' Ik kijk naar Harry die om de auto heen loopt en dan zelf ook gaat zitten. 'Ja het leukste van allemaal en ook echt iets waar we op zitten te wachten' zeg ik op dezelfde manier en grinnik dan toch. 'Laten we alsjeblieft snel weer terug zijn' mompel ik waarna ik even uit het raam kijk en dan weer terug naar Harry.

xNialldos schreef:
    [Ze zijn afgekoeld dus ben er weer een soort van denk ik,,,]

(Oké (: )

[Ben bezig met het uiterlijk van Elena in d'r film :)]

( Okeey en welke dag/ datum is het hier eigenlijk? Dan word alles iets duidelijker)

Elena

Ik hoorde al eerder dat mijn telefoon was af gegaan maar kon even niet reageren van wege de make-up. Ik vraag me af of iemand me nu nog herkend als ik ook mijn kleding aan heb. In deze scène ren ik weg voor de moordenaar en ben ik bebloed door het spel wat ik moest doen om in leven te kunnen blijven. Als je je zelf met rode ogen zag ben je het haasje, dan was je gekozen. Oftewel "de uitverkorene" om in nogal truttige taal te spreken. Ik stuur Zayn de foto en open What's App

Elena: Hoop ik ook! Ik mis je echt heel erg. Ook al ben en blijf ik Directioner :3 Zou je ze heel lief kunnen aankijken?? Ik ben nu voor de opnames in Londen en dan ga ik weer de stad uit naar mijn ouders. Ik had beloofd langs te komen omdat ik nu weer in een film speel en ze lang niet heb gezien. Ik hoop je echt te zien! Ik moet zo de make-up in en er uit zien, als een bang, wit, levend, lijk... Doeg xx
    Zayn: Als we dat beide hopen komt het wel goed (: Ook al ben je dat..je bent er niet zomaar een, want je blijft wel degene die mijn hart heeft gestolen. Ik zal het proberen, maar kan jammer genoeg niets beloven...Mensen daar kunnen nogal moeilijk zijn. Doe er alles aan om wel even langs te komen en doe je ouders maar de groeten dan. Ik hoop het en kan je een foto sturen? Ben benieuw ernaar...Doeg en tot snel xx

Elena Ik ben klaar met de make-up en moet me zo omkleden en de set op. Als alles klaar is, gaan we hem dan samen kijken? Hij komt eind-december uit. Vervelend, als het goed is kan je gewoon komen kijken mits je geen kritiek levert, rustig bent etc. Anders ga je toch mee naar mijn ouders van het weekend. Als het kan uiteraard. Er is nog een tweepersoonsbed dus hoef je niet op de grond of op straat te slapen. Doe je de jongens daar de groeten? Oh en ik weet niet of je me nog steeds zo leuk vind, haha. Mijn mutsje is ook onder het bloed, eigenlijk ben ik dat helemaal. Maar ja, ik mis je, doeiix

Ik druk op verzend en stop mijn telefoon in mijn broekzak. Dadelijk moet ik mijn bebloede kleding weer aan en moet ik mijn telefoon weg doen. Gelukkig is het vrij bekend waar de film wordt op genomen dus Zayn moet het kunnen vinden.
    'Elena, we gaan zo de scène op nemen dus kun je je gaan omkleden?' vraagt de regisseur nu op een dwingende toon. Voor het eerst had ik geen zin om nu nog een scène op te nemen.