• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Niet belangrijk' Andwoord ik met een glimlach waarna ik kort een kus op haar lippen druk. 'Weet je toevallig hoe laat het is?' Vraag ik haar vervolgens, ik was nogaltijd te lui om een horloge te kopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik open even mijn laptop om naar de tijd te kijken, maar sluit die al weer snel nadat ik de tijd gezien heb. De pagina's met de gruwelijke verhalen staan nog open. 'Het is net half drie geweest,' zeg ik tegen Daniël en kijk even naar hem. Ik heb zijn hand weer losgelaten, de baby schopt niet meer.

    [ik ben zo zenuwachtig voor vanavond x.x ik heb zang auditie D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Wat was je aan het lezen?' Vraag ik haar aangezien ik mee had gekeken naar haar Laptop en nadat ik mijn hand weer van haar buik had gehaalt. Ik kon de teks niet lezen en de titel evenmin maar er zat niet echt zo'n aanenaam plaatje bij


    Don't be like the rest of them, darling

    {Waar ga je zingen dan? You can do it :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Bij musicalles x.x iedereen verwacht dat het me gewoon goed zal afgaan --' maar het nummer past niet bij mijn stem x.x en en en.. Ik ga falen D:]

    Sky
    Daniël vraagt me wat ik aan het lezen was. 'Niets bijzonders,' antwoord ik weer. 'Advies over kleding.' Want daarstraks zei ik dat ik voor kleding rond keek, dus dit sluit er wel op aan. 'Alleen krijg je op deze site altijd van die pop-ups. Heel onsmakelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    Ik knik, dat klonk logisch. Waarom twijfelde ik dan nog enigsins? Ik besluit het gewoon te laten voor wat het is. 'Wat wil je doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    Daniël heeft niet door dat ik lieg, gelukkig. Ik glimlach naar hem. 'Hm, wat we kunnen doen..' Begin ik dan. 'Ik moet sowieso nog wat huiswerk maken, maar dat gaat niet zo heel erg lang duren.' Ik strijk een lok achter mijn oor. 'Heb jij nog dingen die je moet doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb bijna 20000 post :3 en nu moet ik gaan. Bayyoz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Volgensmij niet, Ik help jouw wel met je huiswerk. Wat moet je maken?' Vraag ik haar. Volgensmij wist ze niet dat de twee demonen die eerder binnen waren gekomen demonen waren..


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake vraagt grijnzend aan me of we zullen gaan douchen en ik knik dan. 'Ja hoor, en dit keer zonder dat ik val,' glimlach ik. Ik kijk naar mijn arm waar een rilling doorheen trekt. Er is kippenvel op verschenen.


    Jake S.
    Ik til haar weer op en draag haar naar de badkamer. 'Hm warme of koude douche?' vraag ik grijnzend en pak een fles shampoo ondertussen nadat ik haar neer gezet heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik open vermoeid mijn ogen. Vannacht was vreselijk. Ik ben wel een stuk of 6 keer wakkergeschrokken. Ik stap uit het bed en doe gewoon mijn ondergoed aan. Ik loop naar de keuken en haal meel, eieren, ... uit te kasten om pannekoeken te maken. Als het deeg klaar is zet ik een pan op het vuur en ga even terug om naar de kinderen te kijken die nog rustig aan het slapen zijn. Dan loop ik terug naar de keuken en beegin met bakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Ik glimlach naar hem. 'Ach, je hoeft niet te helpen hoor. Tenzij je het bijster interessant vindt om huiswerk te maken over de Franse Revolutie?' En ik kijk hem aan. Het zal vast niet leuk zijn voor Daniël dus hoeft hij niet hier te blijven.

    Les
    Jake tilt me op, we zijn beiden nog naakt. 'Ik duw jou er eerst onder als je een koude douche doet,' grinnik ik. Ik heb al een leuk ideetje voor zo. Want ik weet best wel hoe ik ervoor kan zorgen dat Jake een boner krijgt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik lach. 'Oke warme douche dus.' zeg ik en draai de kraan open. Ik wacht tot het een degelijke temperatuur heeft en duw haar er dan zachtjes onder. Ik zet de shampoo op het kleine rekje in de douche en sla dan mijn armen om haar middel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Een warme, heerlijke geur drong mijn neus binnen.
    "Hmm..." mompelde ik zacht en opende mijn ogen. Ik zag dat Alexi weg was en stond toen ook op.
    Ik volgde nog half slapend mijn neus richting de keuken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg de zoveelste pannekoek op een bord en zet die stapel al op de gedekte tafel. Ik heb nog deeg voor een pannekoek of 5. Ik giet nog wat deeg in de pan en zorg dat het mooi verdeelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'