• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kreun zachtjes en geniet van zijn lippen en zijn handen die mijn zij strelen. Jammer voor hem ben ik niet zo geduldig nu en trek ik hem naar boven en kus hem weer terwijl ik zijn broek openpruts.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Hij staat voor me en ik pak glimlachend zijn hand beet. Ik trek hem naast me op het bed en leg dan zijn hand op mijn buik. Ik wacht even en voel dan weer een soort schopje. Het doet wel een beetje pijn, maar dat zeg ik niet tegen Daniël.

    Leslie Day
    Hij doet ook mijn slipje uit en spreidt mijn benen iets. En ik laat het maar al te graag gebeuren. Het kusje op mijn onderbuik geeft al een signaal aan me af en ik voel dan zijn tong en kreun verlangend en genietend. 'Ja Jake,' zeg ik genietend. Ik ben echt helemaal ontspannen en geef mezelf echt aan hem over.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lik haar nu iets sneller en laat 2 vingers bij haar naar binnendringen. Met mijn vrije hand masseer ik iets moeilijk haar borsten maar het gaat en dat is het belangrijkste.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    Ze pakt mijn hand en legt die tegen haar buik waarna ik na een tijdje iets voel en er een kleine glimlach op mijn gezicht verschijnt, het leek sterk te zijn. 'Doet het pijn?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kreun zachtjes en geniet van zijn lippen en zijn handen die mijn zij strelen. Jammer voor hem ben ik niet zo geduldig nu en trek ik hem naar boven en kus hem weer terwijl ik zijn broek openpruts.

    Axton
    Ik grijnsde even en hielp haar mijn broek uit te doen. Meteen daarna trok ik haar slipje ook uit.
    Ik drukte mijn lippen op de hare, terwijl mijn ene hand haar borst streelde en mijn andere tussen haar benen ging. Ik liet een vinger naar binnen gaan en bewoon die.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun weer en voel me steeds natter worden. Ik sluit genietend mijn ogen en laat het even allemaal over me heen komen. Dan trek ik zachtjes zijn boxer naar beneden en wrijf over zijn harde lid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde zacht.
    "Ik wil je, nu!" zei ik hees en boog me voorover om een condoom uit het nachtkastje te nemen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik help hem met de condoom om te doen en ga weer gemakkelijk liggen met mijn benen wijd. Ongemakkelijk en beschamend voor mij maar hij heeft me vaker zo gezien dus ik moet nu niet verlegen worden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik ging weer boven haar hangen en drukte mijn lippen op de hare.
    Langzaam gleed ik naar binnen om meteen te beginnen stoten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Dit voelt zo heerlijk, ik houd hier van, ik hou van Jake. Hij likt me en ook zijn vingers zijn bezig. Hij masseert mijn borsten ook nog steeds maar om het hem makkelijker te maken doe ik het zelf. Ik bijt genietend op mijn lip en kreun weer.

    Sky
    Hij vraagt of het pijn doet en ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik voel het alleen,' zeg ik dan met een glimlach. De baby laat weer van zich voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik sla mijn benen weer om zijn middel zodat ik hem dieper in me voel en kreun weer hard. Al 2 keer klaargekomen vandaag en nu misschien nog een 3de keer. Tjees. Ik sla mijn armen om zijn hals en trek hem weer naar me toe om zijn lippen te voelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik verhoog mijn tempo nog wat en laat mijn vrije hand nu steunen op het bed. Lily gaat ons zo vermoorden als ze weet wat we uitspoken op haar bed. Maar ja, ze weet het niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kreunde tegen haar lippen aan en begon sneller en harder te stoten.
    Mijn handen begonnen haar borsten weer te kneden, terwijl ik genietend mijn ogen sloot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik probeer mijn kreunen ook te smoren en voel me weer warm worden. Ik laat mijn lippen afdwalen naar zijn oorlel waar ik kusjes op druk en zachtjes in bijt. Ik druk ook kusjes rond zijn oor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Kleine kreuntjes verlieten mijn mond, terwijl ik nog sneller begon te stoten.
    Het warme gevoel verzamelde zich met de vlinders in mijn buik en groeide als een ontvlammend vuur.


    “To live will be an awfully big adventure.”