• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Ooit in je op gekomen dat ik niet de hele zak bedoelde?' Vraag ik nogsteeds de zak buiten haar berijk houdend. 'Nee' Andwoord ik vervolgens met een grijns en kijk haar aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Moet eten, chillazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Volgens mij kan dat wel een van de redenen zijn van haar downheid de laatste tijd... Ik weet niet of het een goed idee was, maar ik heb beloofd haar ook te veranderen. Ik heb wat kruiden waardoor de pijn van dagen naar uren verminderd. En ik weet dat er risico's zijn, maar ik ga ze samen met haar een voor een doorlopen. Daarom dat Parijs me ook zo'n goed idee leek. Eerst de praktische kant, de kant waar ze hopelijk weer van gelukkig wordt en dan probeer ik het geluk met romantiek weer helemaal op te bouwen." ik beet op mijn lip, terwijl ik weer heen en weer liep.
    Ik was rusteloos. Er was ook zoveel aan mijn hoofd. Ik maakte me zorgen om Alexi. Ik was bang om Alexi. Triest, hoopvol, afwachtend,... Alles een beetje. Ik voelde me nog steeds schuldig om mijn moeder en was nog steeds razend op mijn vader. Mijn gedachten sprongen gewoon van het ene probleem naar het andere.
    Stress was altijd al mijn zwakke plek geweest. Ik kon alleen maar hopen dat het me nooit zou gaan vloeren. Of misschien had het dat al gedaan. Misschien moest ik daarom deze morgen kotsen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Na een tijdje ben ik weer ontspannen en kijk Maddie aan. 'Oke we kunnen terug gaan.' zeg ik zuchtend en ze glimlacht. We lopen terug naar de kleedkamers maar ik doe gewoon mijn trui aan en steek mijn andere kleren in de winkelzakken. Maddie kleed haar weer om en we lopen dan op ons gemak naar het appartement. Dit keer heb ik wel een sleutel en loop weer naar binnen. 'We zijn weer terug!' zeg ik en loop naar de slaapkamer. 'Hi schat' zeg ik en druk een tedere kus op zijn lippen. Ik voel me al iets beter door het dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beantwoordde haar kus en glimlachte, toen ik merkte dat het echt wat beter ging. Geen schijn.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en gaf haar een stevige, maar niet te stevige, knuffel. Half voor haar, half omdat ik zelf gewoon eentje wou.
    "Was het leuk?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja.' zeg ik zachtjes en druk een zacht klein kusje in zijn hals. Ik kijk hem dan een beetje lachend aan en loop dan naar oma om Mayra over te nemen. 'He meisje.' glimlach ik.

    [moet weg, weekendje aan zee, ben zondag terug x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {veel plezier!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [;O veel plezier! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Mijn handen gaan onder haar kleedje en gaan zachtjes naar boven. Ik laat mijn handen op haar borsten liggen en strelen zachtjes over haar borsten. Ik probeer het zo lekker mogelijk te doen.


    Leslie Day
    Mijn adem stokt even in mijn keel als ik zijn handen op mijn borsten voel. Maar ik zoen hem dan verder, het voelt fijn namelijk. En mijn kreuntjes worden gedempt door zijn lippen. Mijn handen verplaatsen zich van zijn wangen naar zijn haar waar ze zich vastzetten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Veel plezier! :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    {reageer je nog ff in het andere topic Jaimz? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Ooit in je op gekomen dat ik niet de hele zak bedoelde?' Vraag ik nogsteeds de zak buiten haar berijk houdend. 'Nee' Andwoord ik vervolgens met een grijns en kijk haar aan.


    Hayden Fitch
    'Nee eigenlijk niet dus het zou wel fair zijn als ik gewoon de zak terug krijg,' zeg ik met een simpele glimlach. Maar hij heeft de zak nog steeds buiten mijn bereik. 'Ik ben niet van plan je te smeken.' Dus daarom por ik hem in zijn zij in de hoop dat hij inkrimpt en ik de zak kan pakken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    'Nee eigenlijk niet dus het zou wel fair zijn als ik gewoon de zak terug krijg,' zeg ik met een simpele glimlach. Maar hij heeft de zak nog steeds buiten mijn bereik. 'Ik ben niet van plan je te smeken.' Dus daarom por ik hem in zijn zij in de hoop dat hij inkrimpt en ik de zak kan pakken.


    Nick
    'Hmm.. Nee toch niet' Andwoord ik, als ik alleen zou zijn zou ik er zo een laten verschijnen voor haar, maar hoe deed ik dat zonder dat zij erachter kwam dat ik uit het niets dingen kon laten verschijnen? 'Dan kun je lang wachten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Dan kan ik lang wachten?' Herhaal ik. 'Dus insinueer je nou dat wanneer ik wel smeek mijn zak terug krijg?' Vraag ik hem terwijl ik hem aan kijk, maar dan ga ik gewoon weer op mijn bed liggen met mijn handen onder mijn hoofd steunend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Mischien wel, probeer eens' Zeg ik met een grijns en kijk haar aan terwijl ik tegen de muur blijf staan leunen terwijl zij op haar bed gaat zitten.


    Don't be like the rest of them, darling