• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Nee ik slaap op de bank.' zeg ik glimlachend 'Ik zou je nooit op de bank laten slapen zodat ik in een bed kan slapen. En deze bank voelt wel lekker hoor?' Niet helemaal de waarheid maar het valt nog mee. Ik ben erger gewoon. Op de grond slapen bijvoorbeeld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nee Jake, gaat niet gebeuren. En anders slaap ik op de grond,' zeg ik dan, mijn koppige kant steekt weer op. Volgens mij ben ik een erg koppig persoon. 'Of anders slapen we gewoon beiden in het bed. Het is groot genoeg om gewoon normaal te kunnen liggen.' En ik kijk hem dan aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Snapt ze echt niet hoe moeilijk ze het me maakt? Als ik met haar in dat bed kruip wil ik haar in mijn armen hebben maar dat kan nu niet. Maar anders slaapt ze op de grond en dat wil ik ook niet. 'Oke.' zeg ik zachtjes en pak mijn deken en kussen en leg het op het bed zodat ze een deken en kussen voor haar zelf heeft. Ik ga liggen en kijk naar het plafond. Nadenkend over vanmiddag, over Kate's graf. Ik krijg een paar ideen voor wat ik morgen kan gaan doen, met of zonder Les. Het is te zien of ze mee wil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie dat Jake in bed gaat liggen en ik glimlach dan even, ik ben blij dat hij het doet. Want dat voelt gewoon ook voor mij fijner, normaler. Raar genoeg, maar het voelt echt normaler. Alsof het hoort. Misschien komt het toch weer goed met mijn geheugen. 'Ik kom zo ja, ik ga even Nick gedag zeggen,' zeg ik met een glimlachje tegen Jake en loop de kamer uit naar Nick. 'Ik ga slapen ja, ik zie je snel. Want we zijn vrienden, niet zomaar weg gaan oke?' En ik glimlach naar hem. 'Bedankt voor vandaag Nick, echt waar.' En ik loop terug naar Nick en zoek weer naar de kast waar meisjes kleding in ligt. Ik pak een slaapkleedje en heb eigenlijk niet echt door wat. Ik loop ermee naar de badkamer en trek die aan. Hij is zwart en redelijk doorzichtig, maar het dringt niet tot me door dat dat eigenlijk... sexy is. Ik loop dan terug naar Jake en stap ook in het bed en kijk hem even aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Als ze weg is frons ik om vervolgens naar buiten te lopen, hoe zou Jake zich nu voelen? Ergens kon het me niet schelen en ergens.. Heeeeel erg diep had ik wel medeleiden met hem.. Ik liet weer mijn moter verschijnen om die vervolgens aan te doen en op te stappen waarbij ik met een luid gebrom van de moter wegreed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik kijk heel even naar wat ze aanheeft en slik zachtjes voor ik naar haar ogen kijk. 'Wat is er?' vraag ik dan zachtjes glimlachend. Eén voordeel is dat deze Les, veel minder oplettend is. Het feit dat ze nu zoiets aanheeft en jah... zoveel dingen, bewijzen dat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Zijn Hayden en Aurora al terug op de kamer? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja, ik geloof van wel ja :3 en anders bij deze wel :Y) ze waren namelijk wel al terug bij school ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake vraagt zachtjes glimlachend wat er is en ik schud dan licht mijn hoofd. 'Niets, ik keek gewoon naar je,' zeg ik dan met een verontschuldigend glimlachje. Ik vraag me af of ik me gewoon moet gedragen als zijn vriendin. Want dat is wat ik ben, of was. Wat ik weer zal zijn, zulke dingen zijn toch niet ineens over? Nee, ik denk van niet. 'Tenzij dat niet is toegestaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Dat is zeker toegestaan' en ik kijk haar even voorzichtig aan. 'Les? Wat vind je van tatoo's?' vraag ik haar zachtjes. Als zij het niets vind schrap ik dat idee maar van mijn verlanglijstje. Haar mening is belangrijker voor me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en hij vraagt me dan zachtjes wat ik van tattoo's vind. 'Ik weet het niet,' zeg ik dan naar waarheid. 'Ik weet niet wat ik zelf echt vind, maar op dit moment vind ik het denk ik wel leuk?' Ik blijf hem aan kijken. 'Hoezo dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Gewoon, ik wil morgen een tatoo laten zetten maar wil eerst je mening weten. Als je het niets vind doe ik het niet daarom dus.' zeg ik met een glimlachje en kijk haar aan. 'Ben je niet moe?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben niet degene om je tegen te houden Jake,' zeg ik tegen hem. 'Ik zou het doen als ik jou was.' Hij vraagt me dan of ik niet moe ben. 'Ja wel, ik ben wel moe,' antwoord ik. 'Het is een lange vermoeiende dag geweest, en ik heb niet eens heel de dag meegemaakt.' En ik ga dan dichter naar Jake toe liggen. 'Je mag me wel in je armen nemen, als je wilt,' zeg ik dan tegen Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach iets breder bij haar laatste woorden en ga iets dichter tegen haar aanliggen waarna ik mijn armen om haar heen doe. Ik leg het deken iets beter over ons heen. 'Slaaplekker Les.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik besluit na een tijdje te hebben gereden terug gaan naar de school, ik parkeer mijn moter om vervolgens naar mijn kamer te lopen. Om vervolgens als ik de deur opendoen te herinneren dat ik twee vrouwelijke kamergenoten heb. Geweldig.


    Don't be like the rest of them, darling