• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lol.. Wanneer is het kerstbal nou? Hoeveel dagen nog?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ik besluit na een tijdje te hebben gereden terug gaan naar de school, ik parkeer mijn moter om vervolgens naar mijn kamer te lopen. Om vervolgens als ik de deur opendoen te herinneren dat ik twee vrouwelijke kamergenoten heb. Geweldig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie dat ik Jake... gelukkiger maak met mijn woorden. En daardoor vind ik het ook niet erg. Hij komt dichter tegen me aan liggen en doet zijn armen om mij heen. Ik vind het zelf eigenlijk ook niet erg om zo te liggen, het ligt wel lekker. 'Jij ook Jake,' zeg ik dan en als vanzelf druk ik een kus op zijn wang. Ik leg mijn hoofd dan neer en sluit mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik kijk op als ik de deur zie opengaan en Nick daar dan staat. Ik glimlach naar hem vanaf mijn bed. Ik zit er in kleermaakzit op met mijn laptop voor me. Ik ben bezig met muziek te downloaden en een mail te sturen naar mijn ouders. 'Hee,' zeg ik dan tegen hem met een glimlach. 'Waar kom jij vandaan?' gewoon uit interesse vraag ik het.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ergens' Andwoord ik simpelweg en druk de deur dicht waarna ik mijn moterhelm op het bed gooi voordat ik mijn tas onder mijn bed vandaan haal om een nieuw T-shirt te pakken en trek het T-shirt dat ik nu aanheb uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik verveel me een beetje en kijk naar Maddie. 'Maddie zin om naar de dansstudio te gaan?' vraag ik haar plots en ze knikt. Ze heeft Tyler en Axton en ik druk op de wangen van zowel opa, oma als Axton een kus. Ik pak mijn geld. Ik moet nog even een topje kopen en sneakers. 'Oke eerst nog shoppen voor spullen.' zucht ik. Ze loopt met me mee. We lopen even snel wat winkel binnen en lopen dan naar de studio. Ik vraag of we een zaal kunnen huren en we hebben geluk. Ze verteld ons waar de kleedkamers zijn en ik loop met Maddie naar de kleedkamers. Ik kleed me snel om. Ik stop mijn kleren in een kluisje en pak mijn usb-stick. Ik loop naar het zaaltje en steek de Usb in de stereo. Muziek weerklinkt door de zaal en ik begin met dansen om me om te warmen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 21:40 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik val snel in slaap.

    [oke deze zin is officieel een van de domste die ik al geschreven heb maar heb geen idee wat verder te doen.... wannr word Mich eigenlijk wakker? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Ergens klinkt interessant,' merk ik dan op met een klein lachje op mijn lippen. Volgens mij is Nick niet echt de jongen met antwoorden. Hij heeft ze wel, hij geeft ze niet. Hij trekt dan zijn shirt uit en er verschijnt een erg goed lichaam. Ik besluit er niet te lang naar te kijken en kijk dan daarom maar naar mijn laptop. Ik heb net de cd van Kane gedownload. Geweldige zanger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik leek pas wakker te worden uit mijn gedachten, toen ik de deur achter hen in het slot hoorde vallen.
    Ik wiegde Tyler even, terwijl ik met hem heen en weer liep. Ik wist niet waarom. Om mijn benen te strekken? Moest er overal een waarom achter schuilen? Waarom voerde ik dit gesprek met mezelf? Waarom stelde ik weer een waarom vraag?
    God, kon ik mezelf nu maar slaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Lol geen vader inval xd ik moet gaan, reageer morgen wel 'x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik merk dat Jake gelijk in slaap valt aan zijn rustige ademhaling en doordat hij zo rustig is val ik als vanzelf ook in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk om me heen naar de omgeving en zie dat ik op een dak sta. Ik heb geen idee waar ik ben of waar dit op slaat. Ik bijt op mijn lip en volg gewoon de droom. Die voelt overigens niet goed aan. Ik zie dat ik dan iets schop en ineens spring ik naar beneden en val het diepe in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Maddie komt dan binnen en legt een ander liedje op, normaal is dit een dans die je met een jongen doet maar ik doe even de jongensstuk. We beginnen met de dans en ik krijg een echte lach op mijn gezicht en heb even weer plezier in wat ik doe.

    Angela
    Ik kijk hoe Axton door de kamer ijsbeert en zucht. 'Je kan Tyler aan mijn man geven en haar achterna gaan als je dat dwarszit?' zeg ik en wieg Mayra zachtjes in mijn armen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 15:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [woelt ze in haar slaap of praat ze weer of gilt ze? :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, wat jij wilt :Y) o en het is een herinnering :3 je weet wel welke :Y)]

    Leslie Day
    Ik blijf vallen en ik gil. Mijn vleugels! Ik moet mijn vleugels uit doen. Maar hoe moet dat? Ik weet het niet. Het lukt me niet omdat ik een mislukking ben en niets meer weet. Ik ben alles vergeten en ik blijf vallen en de grond komt akelig dicht bij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.