• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik voel ineens hoe mijn motor van me afgetild wordt, ik had mijn ogen gesloten maar open die. Mijn helm heb ik wel al afgedaan en dan word ik zelf opgetild. Ik knipper een paar keer met mijn ogen, ik zie wazig, maar dan verschijnt Nick in mijn zicht en ik hoor zijn stem. 'Wat doe jij hier?' Vraag ik met een schorre stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik houd van wandelen, nou goed?' Andwoord ik sarcastisch, 'Ik vroeg je of het gaat, heb je ergens pijn ofzo?' Vraag ik haar, naar de auto had ik niet eens gekeken maar wist zelfs zonder te kijken dat er daar niemand gewond was, hij was alleen geremt en was vervolgens verder gereden zonder te zien wat er met Hayden aan de hand was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij is weer eens sarcastisch, verrassend. Maar ik ben nu niet echt in staat om erop te reageren. 'Mijn rug doet pijn en mijn hoofd,' mompel ik dan. Ik ben blij dat ik nu zelf niet hoef te lopen. 'Waar gaan we heen?' Vraag ik hem. Mijn ogen zijn weer gesloten en mijn hoofd steunt tegen zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Aangezien ze haar ogen heeft gesloten laat ik haar moter verdwijnen om vervolgens met haar het bos in te lopen. 'School' Andwoord ik vervolgens en loop richting school terwijl ik nadenk of ik nu het slome mensentempo aan moest houden of gewoon snel kon gaan lopen aangezien ze toch haar ogen had gesloten. Ik besloot het laatste te doen en liep weer gewoon toen we bij het meer waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik open even mijn ogen en zie dan dat we al weer bij school zijn. 'M-maar-' begin ik dan. 'H-hoe?' Ik ben echt met stomheid geslagen. 'School? Hoe kan het dat we al weer bij school zijn?' Ik ben toch niet flauw gevallen ondertussen? Nee. Nee toch?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Mischien heb je je hooft een beetje te hard gestoten, we lopen al een tijdje.' Andwoord ik waarna ik haar het plein op draag en vervolgens naar binnen loop en als we bij onze kamer zijn haar op haar eingen bed neerleg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat we al een tijdje lopen en ik sluit mijn ogen weer. 'O,' mompel ik dan. Ik laat me gewoon naar binnen brengen. Ik voel hoe ik word neergelegd en kreun zachtjes bij de pijn die dat meebrengt aan mijn rug. Ik heb een groot geluk dat ik niet lui was en mijn motor pak aangetrokken had. Anders zou ik er erger aan toe zijn. 'Dank je,' zeg ik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Gelukkig geloofde ze me, in iedergeval vanaf nu. Waarschijnlijk was het een soort stilte voor de storm eerst knikken en zeggen dat je het begrijpt en daarna vragen stellen over hoe het kon en dat het niet waar was. Ik loop naar de badkamer om vervolgens terug te komen met twee was handjes en een glas water. Het glas water zet ik naast haar bed neer om vervolgens de washandjes nog vast te houden, met haar hooft was waarschijnlijk niets mis, volgensmij was ze niet duizelig en ze was niet flauwgevallen dus was het geen hersenschudding maar haar rug leek pijn te doen. 'Kun je je pak uitdoen of moet ik het voor je doen?' Vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik hoor geluiden en ik open mijn ogen als hij aan me vraagt of ik zelf mijn pak uit kan doen of dat hij het moet doen. 'Ik denk niet dat jij het wilt doen dus ik probeer het zelf wel,' zeg ik tegen hem. Mijn stem is nog steeds schor en dat is dood irritant. Ik kom overeind en er trek een pijnscheut door mijn rug. Ik knijp mijn ogen er tegen dicht, niet dat dat helpt, en probeer dan mijn armen tot achter mijn rug te brengen om de rits open te doen. Maar ik kom er niet bij om dat het te veel pijn doet om ze zo ver naar achteren te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Laat mij maar' Andwoord ik vervolgens als zij het probeert maar het duidelijk veel pijn doet. En rits het pak open om dat vervolgens tot boven haar kont naar beneden te trekken en trek het shirt op dat ze eronder aanhad en zie vervolgens een paar blauwe plekken op haar rug, 'Hoeveel pijn doet het? Pijn als in gebroken of pijn als in een paar blauwe plekken?' Vraag ik haar vervolgens en ga op de bedrand zitten en houd een van de washandjes tegen het grootste blauwe plek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij ritst het pak open en trekt dat zonder pardon naar beneden, maar ik protesteer er niet om. Het doet me ook niets, behalve pijn, als hij mijn shirtje omhoog trekt. Hij vraagt wat voor pijn het is. 'Blauwe plekken p-' begin ik dan maar kerm van pijn als hij er een washandje tegen mijn rug aan houdt. 'Gekneusd pijn,' mompel ik dan. Fuck. Dat doet pijn, maar ik klem mijn kaken op elkaar tegen de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik waarna ik naar mijn bed toe loop om vervolgens in mijn tas te rommelen en om vervolgens terug te komen met een doorzichtig flesje, het was erg moeilijk om eraan te komen aangezien je het niet zomaar van een engel krijgt en daarbij gebruiken zij het alleen maar als ze iemand genezen ik pak het tweede washandje om een beetje van het blauwige spul erop te doen en houd dat tegen het grootste blauwe plek waarschijnlijk zou het genoeg zijn om de kneuzing te verhelpen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik hoor hem rommelen en ik open weer even mijn ogen, maar sluit ze te snel om echt te bevatten wat Nick doet. Ik voel dan ineens weer een washandje tegen mijn rug en in eerste instantie doet het pijn, maar dan verdwijnt die. 'Dank je?' Mijn stem klinkt vragend. Ik weet zeker dat het gekneusd is... Of was. 'Is het een verdoving ofzo? Ik voel niets meer van die pijn?' Natuurlijk voel ik nog wel wat pijn. Hoofdpijn, en over heel mijn lichaam wel iets. Maar dat komt gewoon doordat mijn lichaam een klap heeft gekregen van de val partij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Iets in die trant' Andwoord ik, waarna ik met het washandje met het spul naar de badkamer loop en het spul eraf was en het flesje weer in mijn tas stop om vervolgens naar haar te kijken. 'Hoe voel je je?' Vraag ik vervolgens, hetzelfde spul had ik gebruikt op mijn vleugels -vandaar dat het nog maar halfvol was.. Mischien moest ik later maar eens proberen nieuwe te krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij zegt zoiets en ik knik dan. Dat kan ik beter niet doen, zorgt voor extra pijn. Hij vraagt hoe het gaat en ik zucht een keer heel zachtjes. 'Het gaat wel,' zeg ik dan. 'Pijn over mijn hele lichaam. Dus ik ga maar gewoon een pijnstiller innemen. En er dan niet meer over zeuren.' Ik wrijf even met mijn hand over mijn voorhoofd. 'Ik weet gewoon niet hoe het ineens kon gebeuren. Er viel een boom om, vanuit het niets, en de auto voor me schrok van het geluid.' Ik knijp even mijn ogen dicht om erover na te denken. Ik open ze weer en kijk Nick aan. 'En ik moest uitwijken voor die auto, en toen.. Boem.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.