• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Zeg het als ik te ver ga.' zeg ik zachtjes en druk aarzelend mijn lippen op de hare. Mijn handen liggen op haar heupen en strelen zachtjes over haar heupen. Ik wil niet te snel of te ver gaan voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik glimlach eventjes. 'Mijn vader en ik hebben een goede band, dus die houd ik graag op de hoogte. Bellen heeft namelijk niet zoveel zin aangezien dat bijna nooit uitkomt met zijn werk,' vertel ik aan Nick. Ik zie dat hij een zak chips uit zijn tas haalt en ruik de lekkere geur ervan. 'Smells good,' zeg ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik weet niet waar dit me gaat brengen, maar ik zal Jake laten leiden. Ik denk namelijk niet dat hij verder zal gaan dan ik normaal zou doen. Dat hoop ik tenminste. Ik kus hem zachtjes terug en voel zijn handen over mijn heupen strelen wat aangenaam voelt. Ik leg mijn handen tegen zijn borstkas en kus hem nog steeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NIck
    'Hmm.. Ik praat niet zo veel met mijn vader.. Met mijn moeder ook niet overgens' Andwoord ik simpelweg en alsof het niets is. In mijn ogen waren ze ook niets, ze hadden verder niets gedaan dan me opvoeden -een opvoeding die nou niet bepaalt goed was.

    {Damon: Long story, Buy the e-book XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik laat aarzelend mijn lippen afglijden naar haar hals. Ik druk een paar kusjes in haar hals en laat mijn handen op haar heupen liggen. Ik wil haar reactie weten. Ik weet niet hoever ik mag... normaal doen we alles maar dat weet ze niet meer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Dat zou je misschien eens moeten doen,' zeg ik dan met een minuscuul glimlachje. 'Voor je het weet dan is er iemand niet meer.' Ik kijk expres naar mijn laptop. Ondanks dat ik het allang geaccepteerd heb dat mijn moeder overleden is, blijft het soms toch wel een obstakel in mijn leven. 'Welke smaak chips?' Vraag ik aan Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Voor dat ik het zelf al doorheb rolt er een kreuntje over mijn lippen. Zijn lippen drukten kusjes in mijn nek en ook dit voelt weer aangenaam. Ik sluit even genietend mijn ogen, maar open ze al gauw genoeg weer om naar Jake te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik heb nog wel even de tijd' Andwoord ik, waarschijnlijk zou zij die woorden niet begrijpen maar mijn ouders leefden nog jaren, en dan niet mensen jaren maar demonen jaren dus honderden. 'Paprika, want some?' Vraag ik haar met een bijna onhoorbaar oud brits accend van een paar honder jaar geleden. .


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik zuig even zachtjes als ze kreunt en glimlach dan. Ik zoen terug over haar kaak naar haar lippen en duw haar zachtjes naar achteren op het bed en ga over haar heen hangen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Maddie komt dan binnen en legt een ander liedje op, normaal is dit een dans die je met een jongen doet maar ik doe even de jongensstuk. We beginnen met de dans en ik krijg een echte lach op mijn gezicht en heb even weer plezier in wat ik doe.

    Angela
    Ik kijk hoe Axton door de kamer ijsbeert en zucht. 'Je kan Tyler aan mijn man geven en haar achterna gaan als je dat dwarszit?' zeg ik en wieg Mayra zachtjes in mijn armen.

    Axton
    Ik dacht even na.
    "Nee... ik denk niet dat ik haar nu moet storen. Misschien doet het haar goed om nog even met Maddie te zijn."
    Ik keek haar opa glimlachend aan. "Maar als je Tyler even wilt vasthouden is dat goed." glimlachte ik, terwijl ik dichterbij liep.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    'Wat jij wilt,' antwoord ik met een zuchtje. Ik heb ook de tijd gehad, daar niet van, maar ik zou gewoon zo graag meer tijd willen. Zo graag nog even in haar armen liggen. Maar dat soort dingen mag ik nooit van mezelf wensen, omdat het niet gaat gebeuren. 'En ja, ik wil wel wat,' zeg ik. Ik klap mijn laptop dicht en leg die opzij. Ik sta op en pak gewoon heel de zak uit zijn handen en grinnik. 'Dank je voor de zak,' zeg ik en eet er wat uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik voel hem zuigen en kreun dan weer, dit voelt... Opwindend? Ik ken het gevoel niet, maar weet op de een of andere manier wel hoe ik het moet benoemen. Zijn lippen eindigen weer op die van mij en ik laat me achterover duwen door Jake. Mijn handen leg ik tegen zijn wang en ik kus hem dan gewillig terug. Ik wil dit gevoel kennen. Ik wil het voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NIck
    'Hé' Riep ik verontwaardigt uit, waarna ik opsta om vervolgens de zak weer uit haar handen te grissen, 'Alsjeblieft' Andwoord ik vervolgens met een grijns en houd de zak buiten haar berijk.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Angela
    Ik zie hoe Eric -mijn man- Tyler glimlachend overneemt. Ik kijk terug naar het meisje in mijn armen. 'Hoe neemt Alexi het op dat haar kinderen niet ouder worden dan 18?' vraag ik hem. Ja ik heb boeken over zulke kinderen.

    Alexi
    Als de muziek verandert naar Like a boy gaat Maddie wat aan de kant en ik denk even na. Gewoon improviseren. Ik begin met dansen en laat me volledig gaan. Ik lach in mezelf terwijl ik de ene beweging naar de andere maak.

    Jake S.
    Mijn handen gaan onder haar kleedje en gaan zachtjes naar boven. Ik laat mijn handen op haar borsten liggen en strelen zachtjes over haar borsten. Ik probeer het zo lekker mogelijk te doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Nick staat op en grist zo de zak weer uit mijn handen en grijnst dan naar me. Ik kan niet bij de zak komen. 'Aangezien je me het hebt aangeboden kan je nu niet ineens terug krabbelen,' merk ik op met een lachje op mijn gezicht. 'Geef het, kom op Nick.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.