• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij loopt dus gewoon weg. Whatever. Ik eet mijn salade nog een beetje door en gooi de restanten dan weg. Ik ben niet van plan hem achterna te gaan, boeit mij het wat hij met zijn leven doet. Ik ben van plan terug naar de kamer te gaan en dat doe ik dus ook. Daar aangekomen kom ik op het idee om even met mijn motor te gaan rijden. Ik pak uit mijn kast van mijn zwarte leren motor pak en trek die aan. Het sluit goed aan op mijn lichaam. Ik pak mijn helm en loop er dan mee naar buiten. Ik zie Nick zitten maar besteed geen aandacht aan hem en loop gewoon zo voorbij hem richting mijn motor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Als ze me voorbij loopt sta ik op en loop het bos in, na een tijdje vind ik het meer en daar sla ik mijn vleugels uit. Er waren nogsteeds littekens te zien van de vader van Aurora, na een paar jaar zou het wel weer over gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hay
    Ik zie hem opstaan en even denk ik dat hij mijn kant op zal komen maar hij loopt het bos in. Sukkel. Wacht wat? Het boeit me niets wat hij doet. Ik zet mijn helm op en start mijn motor. Ik rijd dan snel weg met mijn gas lekker open gooiend.

    [moet nu wel gaan. Baayyy\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik trek mijn vleugels weer in om in snelvaart het bos te doorkruisen en ergens bij een weg -ik kon auto's horen een eindje verderweg- gaf ik een harde stomp tegen een boom die met een luid gekraak omviel, toen er mensen op konden letten was ik al binnen seconden weg en bleef een heel eind verder op tegen een boom aan gezakt zitten. Tot mijn verbazing rolde er één enkele traan langs mijn wang, waarom? Voor al die opgepropte jaren zonder huilen? Ik vroeg me af of uberhoud iemand me ooit had horen huilen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Lol XD Er zijn twee sinterklaas intochten op onze tv op zender 512 ofzo en op nederland 3 XD Bij de ene is zijn paard weg en bij de andere niet. Een kind dat even langs de zenders kijkt ziet dat er gewoon twee zijn XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Awh, ik zou door wat Nick nu doet spontaan Leslie voor nick weer laten kiezen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Awh, ik zou door wat Nick nu doet spontaan Leslie voor nick weer laten kiezen :3]


    {Hmm.. I guess he likes Hayden asswell.. Hij weet alleen niet wat hij moet doen en daarbij is Leslie met Jakie.}


    Don't be like the rest of them, darling

    (neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)


    {Rustig Lizl XD Leslie is toch al van jouw?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [DE FILM IS ZO GEWELDIG!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik rijd op hoog tempo over de snelweg als er ineens vlak bij mij een boom omvalt. Ik kan maar net op tijd uitwijken voor de auto voor me die ineens gaat slingeren. Diegene schrok van het geluid wat de klap opleverde. Ik glip onderuit met mijn motor zo tegen de vangrail aan en kom niet overeind want mijn motor ligt op me. Het is koud zo met mijn wang geschaafd op het asfalt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [DE FILM IS ZO GEWELDIG!]


    {Welke film?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Welke film?}


    [TWILIGHT BREAKING DAWN PART TWO <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Ik rijd op hoog tempo over de snelweg als er ineens vlak bij mij een boom omvalt. Ik kan maar net op tijd uitwijken voor de auto voor me die ineens gaat slingeren. Diegene schrok van het geluid wat de klap opleverde. Ik glip onderuit met mijn motor zo tegen de vangrail aan en kom niet overeind want mijn motor ligt op me. Het is koud zo met mijn wang geschaafd op het asfalt.


    Nick
    Ik hoor een auto op de weg hard remmen en vervolgens iets vallen maar wist niet wat het was, de traan die over mijn wang was gerold had ik er allang afgeveegt en ik was opgestaam om ten eerste achter een paar bomen te zien wat er aan de hand was en zie Hayden liggen, kon deze dag nog beter of verpeste ik gewoon alles? Waarschijnlijk het tweede. Ik zuchte en aangezien ik verder niets kon doen liep ik de weg op om vervolgens eerst haar moter van haar af te halen en haar vervolgens op te tillen. 'Alles goed?' Vraag ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [TWILIGHT BREAKING DAWN PART TWO <3]


    {Daar wil ik ook heen! Daar ga ik waarschijnlijk heen met een vriendin van me..}


    Don't be like the rest of them, darling