• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor vanuit de slaapkamer mijn naam en ik loop de badkamer weer uit als ik mijn ondergoed en het zwart doorschijnende slaapkleedje weer heb goed getrokken. Ik ben me er nog steeds niet van bewust dat het slaapkleedje amper iets verhult. 'Ja?' Antwoord ik dan tegen Jake. Hij is opgestaan en ik kijk naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Mijn blik word weer getrokken naar het slaapkleedje die redelijk... sexy is. Ik schraap mijn keel en kijk weer naar haar gezicht. 'Ik vond je niet, en raakte in paniek.' Ik bloos zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben gewoon heel onoplettend en het valt me zelfs niet echt op dat hij licht bloost. Ik zie het wel, maar het dringt niet tot me door. 'Ik was gewoon even in de badkamer, mijn blaas stond op knappen.' En ik haal simpel mijn schouders op. Ik leun tegen de deurpost. 'En waarom raakte je in paniek?' Vraag ik hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Omdat ik bang was dat je weg was of er iets gebeurt was.' zeg ik zachtjes en wrijf zachtjes over mijn arm terwijl ik nu beschaamt naar de grond kijk. Ze weet echt niet hoe... heet ze er nu uitziet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eigenlijk zijn zijn woorden erg lief. Maar ook wel.. Onderschattend. 'Is dat altijd zo of door het feit dat ik bijna niets meer weet?' Vraag ik dan aan hem. Ik kijk naar hem, maar hij kijkt naar de grond en ik snap niet waarom. Zou hij zich schamen omdat hij zich gelijk zorgen maakte?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Niet altijd, maar nu je niet echt weet wat je kan en je niet kan verdedigen...' zeg ik zachtjes en ga zitten. Ik kijk haar aan. 'Les;.. ehm je kleedje is een beetje doorzichtig.' zeg ik en weet niet echt waar te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nick heeft me gisteren dingen geleerd, of althans. Een poging er tot. Iets met vuur en manifesteren,' zeg ik dan. 'Alleen ik gaf het nogal snel op omdat ik gefrustreerd raakte.' Ik kijk Jake aan en na zijn woorden kijk ik naar mijn jurkje. 'Eh ja. Hij is doorzichtig,' zeg ik dan. 'Maar ik snap niet wat daar mis mee is...?' Ik kijk er weer naar en dan naar Jake. 'Vindt je het niet mooi?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk weer naar haar gezicht en probeer niet naar haar lichaam te kijken. 'Ik vind het heel mooi.' verzeker ik haar maar ze maakt het me zo wel moeilijk om haar niet vast te houden en zo. 'Je maakt het me wel iets moeilijk zo.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn ogen blijven vragend. Hij vindt het wel mooi maar ik maak het hem moeilijker zo. Ik kijk van hem weer naar het kleedje en weer terug naar hem. Als hij het mooi vindt, wat maakt het dan moeilijk? 'Ik snap je niet? Wat maak ik je moeilijk?' Vraag ik hem dan toch maar. Anders blijf ik met vragen achter zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik krab zachtjes aan mijn hals en kijk haar met een klein glimlachje aan. 'Wel eh... je ziet er wel sexy uit zo..' zeg ik zachtjes en dwing mezelf om naar haar mooie ogen te blijven kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt zachtjes dat ik er sexy uit zie zo. 'O.. Dus daar gaat het om,' merk ik op. Ik loop in zijn richting terwijl ik hem aan blijf kijken. 'Ik wil dat de dingen zo normaal mogelijk weer worden Jake, voor het geval dat ik mijn geheugen niet terug krijg,' zeg ik naar waarheid. 'Dus doe gewoon zoals je altijd doet.' Oké, dit is een grote beslissing voor me omdat ik niet weet wat hij nu zal doen, maar ik moet het laten gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar aarzelend aan. 'Niet als jij het niet wil Les.' zeg ik en ga op mijn bed zitten. 'Dat doe ik nooit, me laten gaan als jij het niet wilt.' Nou ja één keer bijna maar dat kwam door de drugs.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij mompelt dan weer een hm wat mijn gedachten eigenlijk wel bevestigd. Ach ja, het is zijn eigen keuze. Ik kijk naar mijn laptop maar door zijn vraag kijk ik weg ervan. 'Ik download muziek en heb net de cd van Kane gedownload. En ondertussen ben ik bezig met een mail naar mijn vader.' En ik glimlach even naar Nick.


    Nick
    'Leuk' Andwoord ik, Om de hoeveel tijd prate ik met mijn vader? Volgensmij nog niet eens één keer in de 100 jaar.. Dat maakte in iedergeval de 'Goede' band tussen mij en mijn vader duidelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Volgens mij zei ik daarstraks dat ik wil dat dingen weer zo normaal mogelijk zullen zijn,' zeg ik dan en ga naast hem op het bed zitten. 'En daarvoor heb ik jou nodig. Want ik weet niet wat ik wel en niet deed normaal.' En anders kan ik hem altijd nog tegenhouden, toch?

    Hayden Fitch
    Ik kijk weer naar mijn laptop en vraag dan met een scheef glimlachje op mijn lippen. 'Echt leuk of zeg je het uit beleefdheid?' Vraag ik hem en blik kort op hem waarna ik verder ga met het mailtje te typen. Alleen naar mijn vader, ik denk namelijk niet dat ze email ontvangen in de hemel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    NIck
    'Muziek is leuk, ouders.. niet echt' andwoord ik, waarna ik een zak ships in mijn tas laat manifesteren en die daar vervolgens uitpakt zodat het niet opvalt en ga op mijn bed zitten om deze vervolgens te openen.


    Don't be like the rest of them, darling