• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hmm' Mompel ik als andwoord op dat ze het leuk vond dat ik mee ging, ik wist eigelijk niet eens wat ik er op moest andwoorden.
    'Wat wil je eten?' Vraag ik haar vervolgens als we in de kantine zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij mompelt weer een hm. En ik kijk even opzij naar hem. Dan vraagt hij wat ik wil eten en ik kijk even rond. 'Ik ga maar gewoon een salade nemen ofzo,' zeg ik dan en loop richting het eten. Ik pak een salade en kijk Nick even aan. 'Moet jij ook wat eten?' Vraag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nee, ik pas' Andwoord ik simpelweg, ik had geen zin in eten en daarbij waren er veel lekkere dingen om te eten maar zulke dingen waaren moeilijk om aan te komen. En dan bedoelde ik niet mensen of bloed maar eten dat speciaal door en voor Demonen gemaakt word, het geeft veel energie en smaakt veel beter.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Hm,' antwoord ik dan. Eens kijken of hij wel wat weet te zeggen op een hm. Want zelf doet hij dat ook 90% van de woorden die hij zegt. Ik neem mijn salade mee naar een tafel en ik begin ervan te eten. Ik vind salade altijd lekker, het is gewoon zo verfrissend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Wanneer zij 'Hm' Andwoord weet ik bijna zeker dat ze dat doet om mij duidelijk te maken dat het moeilijk is om daar iets op te andwoorden aangezien ik het vaak zeg wanneer zij naar haar tafel loop pak ik nog een blikje Cola om vervolgens tegenover haar te gaan zitten en open deze.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik zie dat Nick een blikje pakt en als hij aan de tafel gaat zitten zie ik dat het cola is. Een scheef glimlachje speelt om mijn lippen. Ik neem nog een hap van mijn salade, en wanneer mijn mond leeg is zeg ik, 'Wat is er nick? Weet je niet wat te antwoorden op een hm?' Zelf lukt het me bijna altijd wel, maar ik heb gewoon veel gespreksstof in mijn arsenaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Jawel, alleen niet veel zin om te praten' Andwoorde ik simpelweg en dronk nog wat van mijn Cola waarna ik haar aankeek, tsja. Ik had vaker geen zin in praten.. Waarschijnlijk 55% van de keren dat ik met iemand prate.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Waarom ga je dan überhaupt mee?' Vraag ik hem en kijk hem recht aan. 'Want dat begrijp ik dan niet helemaal.' En ik eet verder terwijl ik hem aan blijf kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Tsja, er zijn wel meer mensen die mij niet begrijpen' Andwoord ik, en ik gaf er geen uitleg bij. Waarom? Omdat het niet te uitleggen viel, ik doe wat ik wil en als ik er zin in heb, als ik ergens geen zin in heb doe ik het niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik zucht een keertje en eet dan verder van mijn salade. 'Waarom wil je dat mensen je niet begrijpen?' Vraag ik hem dan. Mijn blik is op mijn salade gericht en ik eet weer wat. 'Dat is namelijk wat je doet. Het is niet dat mensen je standaard niet begrijpen, jij zorgt ervoor dat ze je niet begrijpen. Je bent niet echt een sociaal beestje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ikga douchen en kom waarschijnlijk niet meer terug voor 5 uur. Baaybaayyy <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Is het verplicht om een sociaal beestje te zijn?' Vraag ik haar en hergebruik de woorden waarmee ze mij beschreef, en ik deed het niet bij iedereen.. Bij Leslie niet, of in iedergeval eerst niet. Ik zucht om vervolgens die gedachte uit mijn hooft te schudden en drink het blikje Cola leeg om deze vervolgens uit gewoonte tussen mijn handpalmen plat te drukken. Dit zou niet opvallen omdat een gewoon mens het ook kan.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Ikga douchen en kom waarschijnlijk niet meer terug voor 5 uur. Baaybaayyy <3]


    {Neeee :c Dan verveel ik me dood..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Wel als je mee instemt om mee te gaan naar de kantine en ik gevraagd heb om de gezellige, niet-sarcastische Nick,' antwoord ik. Ik zie dat hij aan iets denkt. 'Aan wat wil je niet denken?' Vraag ik hem, hij schudde namelijk zijn hoofd. Herkenbaar teken, zelf doe ik dat ook altijd. Hij plet het blikje tussen zijn handen en ik kijk er even naar. Hm.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Aan iets' Andwoord ik waarna ik opsta en de kantine uit loop, in de hoop dat ze me niet achterna kwam. Ik had geen zin in vragen en ik was ze niet vanplan te beantwoorden en liep door naar buiten waar ik tegen een muur ging zitten. Het was koud aangezien het nogsteeds winter was maar ik merkte er weinig van, ik was zelfs heet.


    Don't be like the rest of them, darling