• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Aan een misschien heb ik niets,' zeg ik tegen Nick en kijk hem aan. Hij leunt tegen de muur aan en ik ga hem met mijn ogen na. 'Want dan kan ik nog steeds geen chips krijgen.' Mijn ogen kruisen die van hem. 'Dus waarom zou ik?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Omdat het mij vermaakt' Andwoord ik simpelweg slinger met de zak heen en weer ze kon er toch niet bij van deze afstand. Tenzij ze ook heel snel kon rennen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hay
    'Aha, dus jij bent het type dat anderen wil horen smeken?' Vraag ik hem dan terwijl ik zijn blik vast houd. 'Want dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.' Ik ga niet achter die zak aan, ik wacht gewoon tot hij het geeft. 'Give it to me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm.. Hangt er vanaf wie het is' Andwoord ik.. Er was een tijd toen ik het erg vermakelijk vond mensen te horen smeken maargoed, achter mijn rug vandaan haalde ik een klein zakje paprika chips die ik had laten verschijen en gooide die naar haar toe. 'Alsjeblieft'


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'In ieder geval bij mij dus,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan en vang met het gemak het zakje wat hij ineens gooit. 'Hoe kom je hier ineens aan?' Vraag ik hem dan. Ik ben een oplettend persoon, ik zie veel dingen. Ik open het zakje en begin er uit te eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik kan toveren' Andwoord ik sarcastisch waarna ik weer op mijn bed ga zitten en verder uit de zak begin te eten.

    {Moet gaan.. Film kijken}


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik loop naar Nick toe en ga ook op zijn bed zitten. 'Hm, sarcasme verhult niet echt wat je wilt zeggen. Maar ja, ik geloof niet in toveren dus wat was het wel?' Ik kijk hem aan, ik ben goed in het aan kijken naar mensen zonder mijn blik af te wenden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Weet ik veel, gochelen? Hoe wil je het noemen aangezien het allemaal op hetzelfde neerkomt en ik hem toch als had' andwoord ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik trek mijn benen op en leun tegen de muur aan terwijl ik verder eet van de chips en hem aan kijk. 'Oke, wat jij wilt, dan houd ik het liever op toveren. Dat klinkt mooier dan goochelen,' zeg ik naar waarheid. 'Maar wat het mooiste klinkt vind ik manifesteren. Maar ja, dat is een boeken ding.' En ik glimlach even naar hem terwijl ik weer verder eet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' mompel ik waarna ik opsta om naar de badkamer te lopen. Hoeveel domme dingen had ik vandaag nou al niet gedaan? Te veel.. Ik loop terug met een glas water.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 22:14 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Weer die hm,' zeg ik hem dan nog na en zucht een keer. Ik gooi het lege zakje weg en rek me een keer uit. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik hij komt terug met een glas water en ik kijk hem aan terwijl ik in het midden van de kamer sta. 'Je verbergt iets,' zeg ik dan. 'Oke, dat doet iedereen wel. Maar bij jou wekt het mijn nieuwsgierigheid.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'En waarom dat? Het helpt zeker niet om te zeggen dat je het niet eens wilt weten en dat het je niets aangaat?' vraag ik sarcastisch.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 22:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik glimlach naar hem. 'Dat ik het wil weten betekent niet dat ik het moet weten,' zeg ik met een glimlach waardoor die kuiltjes weer in mijn wangen komen. 'En dat is precies wat ik bedoel, je doet sarcastisch. Maar vanmiddag en daarstraks zie ik gewoon een jongen die niet sarcastisch is en gezellig. Die grijnst en me geen chips geeft.' Ik kijk hem even veelbetekenend aan. 'Ik ga nog wat te eten scoren, gaat er een gezellige niet sarcastische Nick mee?' En ik kijk hem heel even aan waarna ik wel al wel loop naar de deur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    ik frons als ze haar rug naar me toe heeft gekeerd en naar de deur loopt, nu was het blijkbaar mijn beurt om iemand niet te snappen. Na een tijdje besluit ik toch mee te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik kijk even opzij als ik voetstappen achter me hoor en een glimlach vormt zich op mijn lippen. Ik doe de deur open en kijk dan echt achterom naar Nick. 'Leuk dat je mee gaat,' zeg ik dan gemeend. En ik begin richting de kantine te lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.