• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {haha, maar ze is wel heel down en eigenlijk Jake ook, ben je in een downe periode? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [beetje :P en dat van Jake is Jaimes haar fout! Alexi... hm had ik gewoon eens zin in xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [WAT? XD Waarom is dat nou weer mijn schuld?

    Laat ik je even helpen herinneren =.= het is je eigen schuld! Dit ergste gebeuren en shit is begonnen doordat JIJ EN ELLIE wilden dat Leslie en Jake uit elkaar gingen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar jij begon met dat geheugenverlies ding waardoor Jake weer ongelukkig was! :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ja oke :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik hoor hem lachen en kijk hem dan vragend aan, maar hij geeft gewoon geen antwoord. Mijn ogen vernauwen lichtelijk. 'Er is nog iets wat tussen jullie overeenkomt,' merk ik dan op. 'Een geluid maken en dan alsnog niet antwoorden op de vraag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Maar nu antwoord ik niet omdat ik niet echt weet wat te antwoorden.' zeg ik met een glimlachje. 'Ik wil je niet buiten houden. Ik beloof je dat ik het zeg als ik weet hoe ik het moet zeggen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik maak dan een hmm-geluidje. Het zal allemaal wel, ik moet toch maar alle dingen aannemen. 'Ik ga nog wat drinken pakken,' deel ik ze dan mee. 'Nick, blijf, Jake, jij ook,' zeg ik dan en lach dan zachtjes terwijl ik weg loop. Ik weet dat ik eerst heb gezegd dat ik moe ben, maar dat ben ik nu totaal niet meer. Ik heb ze beiden zo nodig. Ik ben in de keuken en kijk even vertwijfelend naar de whisky.... Hm, een beetje kan geen kwaad. Ik schenk het in en gooi dat dan achterover. Het brandt lekker in mijn keel. Dan pak ik ook nog wat water en doe dat in het glas, alsof ik gewoon water gedronken heb en neem daar dan ook een slokje van. Met het glas water in mijn hand loop ik weer terug naar ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik wrijf in mijn ogen. Ik ben moe en ook wel blij dat ze niet gemerkt heeft dat mijn ogen dik zitten van het huilen. 'Ik ga maar slapen.' zucht ik en geef haar even een gewone knuffel. 'Slaapwel Les.' zeg ik en laat haar dan los.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat slapen? Maar wat dan met Nick. En dan kan niet doorgaan wat ik wilde, ik wilde namelijk herinneringen ophalen. Maar Jake gaat dus slapen. Hij geeft me een knuffel en zegt dan slaapwel. 'Je slaapt toch wel hier?' vraag ik hem dan met vragende ogen. Anders ben ik straks helemaal alleen en weet ik amper wat hoe dingen werken. Want ik denk niet dat Nick wil blijven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Geen zorgen. Ik slaap vannacht in de zetel in de kamer, als er iets moet je me wakker maken.' glimlach ik en strijk even over haar wang voor ik me omdraai en naar boven loop. Ik kleed me uit tot mijn boxer, laat een deken en kussen verschijnen die ik op de bank leg en kruip er onder als ik het licht gedoofd heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij slaapt in de zetel in de kamer en strijkt over me wang voordat hij naar boven loopt. Ik blijf even besluitloos achter bij Nick en kijk Nick dan aan, 'Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen,' zucht ik dan. 'Ik ben degene die op die zetel hoor te liggen, want ik ben degene die niets meer weet. Jake hoort gewoon in het bed te liggen.' Ik kijk Nick aan. 'Wat ga jij nu doen? Ga je naar huis?'

    [Lizl, ik heb precies 9000 posts meer dan jij :Y)]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 20:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Tsja, ik denk dat dat iets is wat je zelf moet beslissen. Als ik jouw was zou ik hem gewoon van die bank sleuren en er zelf op gaan liggen' Zeg ik met een korte grijns. 'Geen idee, ik zie wel' Andwoord ik schouderophalend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [FEM?????????
    En haha Jaimes :P jij zit al langer op topics dan ik *steekt tong uit*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Nick even aan en tuit mijn lippen licht. 'Ik weet nou niet zo zeker of ik dat moet doen. Want volgens mij is dat iets wat jij zou doen, en niet als jij mij was.' Hij zegt dan dat hij wel ziet waar hij slaapt. 'Hm, oke,' antwoord ik. 'Dan ga ik Jake even van die bank afsleuren.' En ik loop ook naar boven naar Jake toe. 'Jake, ga jij maar in bed liggen, als er iemand op die bank hoort te liggen dan ben ik dat.'

    [Neh, niet echt veel langer :P maar ik spam gewoon veel ^^]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 21:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.