• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepay de jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHope Mediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBeta Dierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHope Boekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroft Supermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of xkimx124 mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 16:46 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    xkimx124 schreef:
    jolie

    Ik pak zijn arm vast en geef hem een kusje erop.
    'zo is meneer nu blij, of nog steeds niet' zeg ik en kijk hem uitdagend aan
    Ik wist altijd heel goed hoe ik jongens om mijn vingers kon winden.

    Brandon Jason Jefferson
    'Nog steeds niet' zeg ik grijnzend.
    Ik wou haar weleens testen. Kijken of ze me nog een kusje zou geven, of dat ze iets anders zou doen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lieke

    Omdat ik weet van mijzelf dat ik het niet met rust laat loop ik na Floris opgehaald te hebben naar zijn huis. Ik moest weten wat er nou aan de hand was. Ik klopte aan en had meteen spijt. Hoe zou hij wel niet reageren?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    'waar wil je dan nog meer een kusje?'
    Ik schuif wat dichter naar hem toe en kijk hem goed aan. Ik was echt benieuwd wat hij nu ging zeggen, hij was me gewoon aan het uittesten

    Zack

    Ik hoor de bel en zie Lieke. 'Tim, doe je even open?' Vraag ik aan mijn broer. 'Ja hoor,' Zegt hij, en hij loopt naar beneden om de deur open te doen. 'Hoi,' Zegt hij tegen Lieke als hij de deur heeft open gedaan. Ik verstop me zodat ik f kan luisteren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Hey' zeg ik. Ik had niet verwacht dat Tim open zou doen. 'Kan ik Zack even spreken?' vroeg ik terwijl ik nog steeds aan het denken was of dit wel een goed idee was. Ik beet op mijn lip en probeer naar binnen te kijken. Kijken of Zack er ook is.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik zie Tim naar mij kijken en ik schud mijn hoofd. 'Sorry,hij is er niet,' Mompelt hij, en hij neemt haar op. 'Je mag wel binnenkomen hoor, ik kan je gezeldschap bieden,' Zegt hij, en ik walg van de grijns op zijn gezicht. Ik loop naar beneden, ik kan er niet tegen dat hij en Lieke met zijn tweeën rondhangen. 'hey,' Begroet ik Lieke ongemakkelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke
    Ik keek raar op toen Zack wel thuis bleek te zijn. Ik was blij dat ik Floris en Emma nog even afgezet had bij mevrouw Sieber. Anders zouden die ook in deze benauwde situatie zitten. Ik liep naar de bank en ging zitten. Ik was niet van plan hier weg te gaan voordat ik een uitleg had gehad. 'Zo, goeie dag gehad?' vraag ik expres zo duidelijk mogelijk aan Tim.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    xkimx124 schreef:
    jolie

    'waar wil je dan nog meer een kusje?'
    Ik schuif wat dichter naar hem toe en kijk hem goed aan. Ik was echt benieuwd wat hij nu ging zeggen, hij was me gewoon aan het uittesten

    Brandon Jason Jefferson
    'Hier.' zeg ik als ik naar mijn lippen wijs.
    Ik weet dat ze het toch niet zou doen dus kon ik het makkelijk zo ondeugend spelen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik kijk hem even aan en kom dan nog dichter naar hem toe, ik pak zijn hoofd tussen mijn handen en geef hem een zoen op zijn mond, ik wist dat hij dacht dat ik dit nooit zou doen.

    Brandon Jason Jefferson
    Ik schrik als ze toch haar lippen op de mijne drukt en ik verplaats mijn handen naar haar onderrug om haar op mijn schoot te trekken. Als ze met allebei haar benen aan een kant van mijn lichaam zit lik ik voorzichtig over haar onderlip.
    Ik wilde weten of ze me nog een stapje verder liet gaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Hij trekt me bij hem op schoot en likt over mijn onderlip, ik open mijn mond en mijn tong zoekt de zijne, terwijl ik met mijn handen door zijn haar ga. Ik had heel even getwijfelt maar ik vind hem eigenlijk toch te leuk, dus wat maakt het ook uit.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze opent haar mond en haar tong vindt de mijne, waarna ze met haar handen door mijn haren gaat. Ik duw haar shirtje iets omhoog en maak kleine figuurtjes met mijn duim op de blote huid net boven haar heupen terwijl onze tongen een liefdesspel met elkaar spelen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Er gaat een tinteling door mijn obder buik, als hij mijn shirtje iets omhoog trekt en figuurtjes met zijn duim tekent, ik blijf hem door zoenen, ik weet niet wat hij van plan is hier met mij op de bannk, maa ik weet wel dat ik het fijn vind.
    [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145333 [/url]

    topic 2!!!!!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 23:41 ]