• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Shadow "Jinh"
    Ik weglopen van mijn problemen. Ze rende weg, maar ik wist iets makkelijkers ik dook als het ware ondergrond en verplaatste de stenen als een grot. Ik voelde hel ze nu precies boven me een hut maakte en kwam tevoorschijn. 'De enige die nu wegloopt ben jij hoor Toph.' Zeg ik serieus. 'En het is niet vluchten. Ht is je emoties buitensluiten. Dat jij misschien een leuke familie hebt die je emoties naar buiten laat komen betekent niet dat iedereen dat heeft. Dat je nou zo bot en onuitstaanbaar doet is niet mijn probleem, maar er ziin mensen in de problemem in het aarde rijk omdat ze aangevallen worden. En er is werkelijk niemand om ze te helpen.' Zeg ik net zo nors terug.

    Katara
    toph komt naar ons toegerent. Wat was r met haar aan de hand. Ze stopt en maakt een hut om zich heen en zo te zien geen ingang. Waarom moest ze altijd zo koppig doen, maar als ze alleen wou zijn was dat oke. Plots hoor ik een stem in de hut en hij is niet van Toph. 'Toph? Wie is dqt?' Vraag ik haar. Wie vond ze net in het bos. Strak rende ze weg voor iemand en was ze bang? Nee zo was toph niet zo was Sokka. Nit altijd even heldhaftig. Ik druk mijn oor tegen de stenen muur aan om wat te horen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'OKE, NU HEB IK ER GENOEG VAN!' schreeuwde ik oorverdovend. Woedend trapte ik mijn hut de grond in en liet Shadow voor me staan. 'Mijn familie hield me altijd binnen, en door te vechten ben ik sterk geworden. Dus houdt verdorie je bek dicht en ga lekker meestrijden in de oorlog!' schreeuwde ik hard. Mijn hoofd draaide naar Katara. 'Hij hield me gevangen, zodat ik niks kon zien. En deed me ook nog is pijn' gromde ik fel. 'Hij viel me aan, zeker omdat ik zo klein ben' loog ik voor de helft. Ik had genoeg van Shadow, dat hij maar lekker gesneuveld mocht worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben trouwens wel benieuwd hoe Jinh eruit ziet o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Bestuur ze wel in 1 karakter :)]
    Shadow "Jinh"
    ze schreeuwt iets en legt dan iet uit over haar familie. Als ze begint te liegenheb ik er genoeg van, maar dan voel ik een stortvloed van water over me heen. Ik wil naar adem happen, maar zie dat ik in een bol van water boven de grond hang. Ik concentreer me op het meisje dat de bewegingen maar en beweeg mijn handen kort omdat makkelijker gaat waardoor ze uit balans komt en ik uit de waterbol kan ontsnappen. Ik maak de metalen messen aan mijn knokkels. 'dat bedoel ik dus. Je hebt je leven binnen gewoont. Blijkbaar als een rijk prinsesje. Terwijl het normale volk werd vermoord. 'Ik vuurde blokken steen op haar af, maar zonder te bewegen zodat ze ze niet aan ziet komen. 'Blijf van Toph af.' Zegt het watersturingsmeisje. Maar de harde aarde raakt haar schouder al waardoor Toph op de grond valt. Ik voel ijs rond mijn voeten, maar ik snij mezelf los met mijn edele metalen mesachtige dingen bij mijn knokkels wat makkelijke gaat. (Denk een beetje san wolverine ofzo) en stap er uit. Ik sta stevig op de grond en lanceer Katara het water in. Ik hoor haar een naam roepen. (Zuko/Aang/Suki?), maar dat maakt me niets uit en richt me op het meisje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eenhoornpoep schreef:
    [Ben trouwens wel benieuwd hoe Jinh eruit ziet o-o]

    [Aangezien ik niet echt kan temenen gbruik ik een manga/Anime foto :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    Ik stond snel op en liet me niet zomaar verslaan. Soepel strekte ik mijn armen en liet allemaal rotsblokken op me afkomen, zodat ik in een steenpak zat. Dat was voor de bescherming. Lenig vuurde ik grote blokken op hem af, voelend waar hij stond. Hij was goed, maar na een paar keer raakte ik hem wel. Gelijk trapte ik het steen bij me weg, om vervolgens op hem te landen en hem zo strak dat hij geen lucht kreeg de grond in liet zakken. 'Ja, een van de rijkste familie's van het aarderijk. Maar ze dachten dat ik niks kon, geen aardemeester was, en ze behandelden me als een baby. En dat zou niemand ooit nog is bij me doen' siste ik. Zelfs als het dier van hem kwam, kon hij zich niet bevrijden vanwege dat ik ook nog is steen om zijn hoofd stuurde, zodat hij niks zag en zijn hoofd niet kon bewegen. Om toch te voorkomen dat hij geen adem meer kon halen, haalde ik hem iets losser. Maar hij kon er nogsteeds niet uit.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 15:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    Ze had een stenenpak aangetrokken iets wat slim was. Ze vuurde stenen op me af en ik blokkeerde ze tot ze mijn voeten raakt waardoor ik val. Ze doet haar pak uit en springt bovenop me om mijn keel dicht te knijpen. Ik hou nu mijn adem in waarna ik haar aankijk. Jodin circelde boven ons maar ik schudde heel zacht mijn hoofd waardoor hij op een tak op een boom ging zitten. 'Ja, een van de rijkste familie's van het aarderijk. Maar ze dachten dat ik niks kon, geen aardemeester was, en ze behandelden me als een baby. En dat zou niemand ooit nog is bij me doen' Ze had een steen op mijn ogengestuurd. Niet te hard natuurlijk, maar ik zag niets dus focus trillingen. Als ze had gewilt dat ik niet stuurde had ze me geen aanraking mogen laten geven met aarde en ik voel het meisje aan land komen. Ze liet me weer ademen, maar het leuke was nogcwel dat ze dacht dat ze sterker was en dat ik haar niet op kon tillen en haar van me af. Al mijn hoofd kon ik niet bewegen. Ik laat mijn handen zachtjes strelen over de grond. De kleine steentjes weer laten vallen en ze oprapen en hetzelfde ritueel. Dan stuur ik stenen tussen ons ik en zak ik de grond in waardoor het steen rond mijn hoofd afbreekt, maar nog wel voor mijn ogen zit. Ach. Ik kom weer boven en kijk haar min of meer aan. 'Je denkt toch niet dat ik me zo snel overgeef ofzo of niet?' Zeg ik grijnzend. 'Je mag dan sterk zijn en dat je het jezelf aan hebt geleerd vind ik erg knap van je. Je ouders zaten fout, maar als je het zo haatte. Waarom rende je niet eerder weg?' Vraag ik haar als ik mijn lichaam naar hipaar toe wijs. Ik zag niets omdat ze de stenen voor mijn zicht had gedaan, maar ik was nu niet gehandicapt dat ik niets kon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zuko
    Ik was in het bos toen ik Toph me hoorde roepen en toen ik vanplan was naar haar toe te gaan was ze me al voorbij gerend terug naar de rest, toen ik eindelijk de weg uit het bos had gevonden hoorde ik ook nog eens Katara me roepen voordat ik goed kon zien dat Toph met iemand aan het vechten was en bleef op een afstand staan om te kijken waar ik kon helpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Toph Bei Fong

    'Zeg ballerina, kom je nog?!' schreeuwde ik naar Aang. Daarna gaf ik over en stuurde in een beweging alles weg van Shadow. Daarna keek ik gefronst. 'Ik snap gewoon niet waarom mensen me anders behandelen! Pak me, of neem je verlies' gromde ik en ik stampte weg, maakte mijn hut weer en sloeg mijn armen over elkaar. Ondertussen zette ik een voet op de grond, wetend dat Shadow viel. Een grinnik verliet mijn mond. Zo erg was hij ook weer niet. Maar ik wist gewoon dat ie zich niet helemaal gaf. Katara lag zeker nog ergens in het water. Ik stond in mijn hut op, voelde waar Katara's voet de grond raakte en liet haar omhoogschieten, waarbij ze op het land neerkwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    Mijn verlies nemen nooit. Ik verloor niet, maar als ze de grond verschuift onder mijn voeten en ik vak snuif ik even. Ik stuur de grond onder haar hut dat nu beweegt als een loopband waardoor ik haar hoor vallen en haar lichaam tegen de onbeweegbare muur hoor knallen. Ik voel de trillingen in de bossen. (Zuko) en lanceer diegene die er staat in de lucht zodat hij bij de kust terugkomt. Een jongen met een litteken bij zijn oog. Ik herkende hem vaag, maar ik wist het niet zeker. Ik stuurde haar hut naar beneden en zag Toph rollen woordoor ik zachtjes moest gniffelen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zuko
    En again word ik de lucht in gelanseerd en kom ik hard neer op mijn rug, deze keer zal er iemand voor boeten, en aangezien ik zeker weer dat Toph het niet is geweest moest het de nieuwe vreemdeling zijn, Ik liep ver genoeg tot ik achter hem stond aangezien hij was afgeleid door met Toph haar hut te klooien lette hij er toch niet op en maakte net als bij Toph de aarde onder zijn voeten heet. Niet echt verbrandend heet maar heet genoeg voor rode voeten de hoogstens een uurtje pijn doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Toph Bei Fong

    Een steek voelde ik in mijn voeten en mijn hoofd. Met mijn voeten waren tegen een scherpe punt geknald, en mijn hoofd tegen de muur. Een gilletje verliet mijn mond. Ik hoorde dat Shadow moest gniffelen, maar alweer kon ik niets zien. 'Dit is nu al de tweede keer vandaag! Mens, als je mijn zicht wilt afpakken, hak mijn voeten er dan af en maak me niet gek!' schreeuwde ik, waarbij ik mijn voeten vastpakte toen ik uitgerolt was. 'Katara of Zuko, haal alstjeblieft Aang en laat hem wat aan dat vreselijke rotjoch doen!' gilde ik. Mijn voeten deden nog meer pijn dan eerst, maar ik hield me sterk.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 16:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HurtedHeart schreef:
    Mai
    "Ik moet mijn broer vinden en er wordt gezegd dat hij samenzweert met de avatar" zeg ze terwijl ze om zich heen kijkt. "Misschien kunnen we de avatar dan ook gelijk meenemen. Ik denk dat de vuurheer dat wel leuk vindt" Zegt ze dan. Azula is nu zijn troonopvolgster. Azula de vuurvrouw. De vuurheerster. 'Dan kunnen we beter zo snel mogelijk gaan.' Zeg ik met een saaie lach op mijn mond zit. Zuko. Hmm zuko. Ik hem al een tijd niet gezien. Ik weet nog vroeger dat we elkaar leuk vonden en Azula ons koppelde. Met de appel en hoe we samen in de vijver vielen. Dat waren nog eens tijden. Ik kijk Azula vragend aan of ze het een goed idee vond om nu al te gaan aangezien Ty-Lee er ook al was.


    Azula
    "Zullen we dan maar?" drong ik lichtelijk drammend aan. Ik moest die vuile verrader van een broer vinden. Samenzweren met de avatar en dan ook nog een plek op de troon willen? Gestoord zeg ik je! Ik wist nog wel dat mijn moeder mij nooit zo mocht. Mijn eigen moeder vond mij een monster.. Ik slikte even de brok in mijn keel weg en keek Mai aan. Mai had dat zelfde saaie glimlachje op haar gezicht. Ik vond dat zo typisch aan haar. Dat maakte haar typisch, typisch Mai.


    26 - 02 - '16

    Shadow "Jinh"
    Het was niet de bedoeling om haar pijn te doen dat was niet het plan, maar volgensmij zou ze ook kunnen zien met haar handen. Die vangen evenveel op als haar vieten. Opeens vang ik de trillingen achter me op. Ik draai me om en spring op om de hitte onder mijn voeten te vermijden. Ik kijk de vuurstuurder aan. Die had ik gelanceerd, maar werkelijk niemand kwam aan mijn voeten. Ik maak een soepele beweging zodat er een grote rotsblok zijn kant op. Hij word weggeduwd en ik maak een sterke ronde koepel van aarde om hem heen. Drie tegen 1 is niet eerlijk en eigen verdedigde ik mezelf alleen maar. Ik werd aangevallen door Toph daarna weer endoor dat meisje en nu net door exvuurkroonprins. Ik zie dat het meisje water rond tophs voeten water heeft en het licht geeft waardoor haar wonden weggaan. Ik hoor haar wat fluisteren. (Toph je kan toch ook zien met je handen. Het blijven trillingen in de grond die vang je ook op miet je handen of niet?) Ik hoor het alleen niet. Maar nu had ik dus 3 vijandachtige personen. Nou ze vielen me aan. En ik hield ze gewoon perfect op afstand. Maar er kwam blijkbaar nogceen 4e gavaar genaamt Aang, maar wie was Aang?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'Nee, ik kan niks zien met mijn handen! Alleen met mijn voeten, ik ben de Avatar niet! Ik ben Aang niet!' zuchtte ik. Nu zou Shadow wel weten dat Aang de avatar was. 'Wanneer komt die sukkel toch?' gromde ik en ik stond op. Zacht ving ik de trillingen met mijn voeten op. 'Wat doet Suki nou hier?' fluisterde ik kwaad in mezelf, zodat niemand het kon horen.

    [Kort stukje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."