• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Brookie, je hebt wel gelijk alleen het is logisch dat Jinh niet snel bewusteloos raakt.

    Heart, ik moet je er toch echt op wijzen dat de eerste die post, het verhaal verder veteld. En ook jij hebt gelijk alleen het is niet leuk dat Jinh alles aankan en alles hoort en ziet. Toph kan beter voelen en horen, ze weet wat iedereen doet. Ze voelt de bewegingen, dus ze weet precies welke beweging zij moet maken. Ook Toph is niet perfect, maar ze word gezien als een van de besten.]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    {Ik weet nu eerlijk gezegd niet of ik nu met Aang iets moet schrijven. Aangezien Jinh wel of niet bewusteloos is}


    Tijd voor koffie.

    [Ik en Carlie komen rond 11 uur weer, we gaan zo naar Twilight]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Twilight gaat niet door]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jinh is NIET bewusteloos, maar hij is wel meerdere keren geraakt door Toph. Hij ligt nu voor Aang etc en is duizelig. Zijn dieren zijn daarintegen zijn wel bewusteloos, omdat hun minder sterk zijn. Aang kan gemakkelijk in de Avatar trance komen, om ze zijn al bij de Goeroe geweest. Geen gezeur van "jij kan niet bepalen dat ie duizelig is" om dat kan ik wel. Klaar]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 19:26 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Heb ik geen problemen mee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mensen, ik kan vandaag niet reageren omdat ik een verjaardagsfeest van mijn ouders heb]


    26 - 02 - '16

    [En ik kan morgen niet reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xCarliex schreef:
    [Jinh is NIET bewusteloos, maar hij is wel meerdere keren geraakt door Toph. Hij ligt nu voor Aang etc en is duizelig. Zijn dieren zijn daarintegen zijn wel bewusteloos, omdat hun minder sterk zijn. Aang kan gemakkelijk in de Avatar trance komen, om ze zijn al bij de Goeroe geweest. Geen gezeur van "jij kan niet bepalen dat ie duizelig is" om dat kan ik wel. Klaar]


    {Uhm, nee. Tijdens de Goeroe, ging Avatar weg om Katara te redden, waardoor hij niet meer in Avatar Trance kon komen. Dat kan hij pas als hij met de Vuurheer vecht. Dat komt voor in de serie.}


    Tijd voor koffie.

    [Had Aang niet toen bij dat gevecht met Azula het geleerd?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik had het gister en eer gister super druk, dus wat heb ik allemaal gemist?)


    Happy Birthday my Potter!

    Eenhoornpoep schreef:
    [Had Aang niet toen bij dat gevecht met Azula het geleerd?]

    {Nee, voordat het lukte werd hij geraakt door Azula, en kreeg hij die rugwond ;P}


    Tijd voor koffie.

    [Ohja. Hmm, zou Toph hem kwaad maken? ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [It's official dead]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb het nogal druk komend weekend ;x Ik meld het vast ^^]


    26 - 02 - '16