• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Mai
    "Zullen we dan maar?" Drong azula lichtelijk drammend aan. Ik knikte en stapte op mijn neushoorndierding. 'Laten we dan maar zo snel mogelijk gaan.' Zeg ik serieis. Als iedereen zit rijden we. Naar de dichtbijzijne boot op de geruchten te volgen waar aang is geweest want als aang en Zuko bomdgenoten zijn betekent dat ze dus bij elkaar. 'Ze zitten in het West aardenrijk. Ze houden me op de hoogte.' Zeg ik gemeend tegen Azula. Eigen was ik een beetje nerveus om zuko te zien. Hij had me verlaten, maar toch voelde ik wat voor hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mai
    "Zullen we dan maar?" Drong azula lichtelijk drammend aan. Ik knikte en stapte op mijn neushoorndierding. 'Laten we dan maar zo snel mogelijk gaan.' Zeg ik serieis. Als iedereen zit rijden we. Naar de dichtbijzijne boot op de geruchten te volgen waar aang is geweest want als aang en Zuko bomdgenoten zijn betekent dat ze dus bij elkaar. 'Ze zitten in het West aardenrijk. Ze houden me op de hoogte.' Zeg ik gemeend tegen Azula. Eigen was ik een beetje nerveus om zuko te zien. Hij had me verlaten, maar toch voelde ik wat voor hem.


    Azula
    Ik ging achterop Mai's neushoornachtige beest zitten. Toen iedereen zat reden we weg. We reden naar de dichtstbijzijnde boot om eventuele geruchten over de avatar te horen. Hij moest namelijk wel een van de boten hebben gebruikt om verder te komen. "Ze zitten in het westelijke aarderijk. Ze houden me op de hoogte" zei Mai. "Mooi, heel erg mooi" zei ik met een grijns die alsmaar groter werd. Wacht maar broertje! Straks zou ik heersen op de troon en zou de avatar er niet meer zijn zodat ik straks alle macht zou hebben.


    26 - 02 - '16

    Aang
    Ik kom bovenwater en haal opgelucht adem. Ik merk dat ik al vrij ver in het meer ben en ik blijf even rustig op mijn rug drijven. Tot ik een plons hoor. En nog meer geschreeuw, waaronder mijn naam. Geschrokken kijk ik om, en zie een vreemdeling. Toph en zij vechten. Snel zwem ik terug, maar stuur het water achter me, alsof ik een waterraket ben. Zo schiet ik naar het strand. Ik denk niet na, maar voel alleen maar een prille paniek opwellen. Voordat hij het merkt, stuur ik zoveel lucht naar hem toe, zodat de vreemdeling achterover vliegt, richting het bos. Daarna ga ik in vechthouding staan. "Wat heeft hij gedaan?" zeg ik woedend tegen Toph en Katara, maar blijf klaar staan om te vechten.


    Tijd voor koffie.

    Ty Lee
    Ik zie Azula en Mai vertrekken, en meteen stop ik met mijn oefeningen. Ik spring achter ze aan, boom via boom. Ze gaan snel, maar het valt door de bomen nog best mee ze bij te houden. Als ze eenmaal stilhouden, blijf ik zacht hijgend staan. Ze zijn bij een boot. Ik spring de boom uit, en ren opgewonden naar ze toe. "Azulaaah!" Roep ik, en ik steek een hand op. "Jullie gingen toch niet zonder mij weg?" zeg ik vrolijk. "Waar gaan we heen?"
    Azula grijnst, maar Mai heeft natuurlijk haar typische gezicht weer opgezet. Vragend kijk ik ze aan.


    Tijd voor koffie.

    Shadow "Jinh" Opeens word ik door iets achteruit gewaait. Was dat lucht. Ik vlieg door de lucht en kom neer, maar red mezelf door een steen omhoog te laten komen. Ik land erop. Wat was dat. Ik kijk door de bomen naar de gast die me weg liet vliegen. De pijlen op zijn huid. Was hij een luchtmeester. Nee nog beter de avatar aangezin ik hem door de wateren zag suizen. Jodin vond hem blijkbaar niet leuk omdat hij mij weggelanceerd had en maakt een duikvlucht om hem op zijn huid te kranben te schreeuwen en hem te pikken. Zijn geschreeuw was vaak handig aangezien het zo hard en schel was dat je er bijna doof voor kon worden. Ik veeg de stukken stof van me af zodat er een beetje rook van me af komt. Ik verdedigde mezelf eigenlijk alleen maar dus het was officieel niet mijn schuld nik was hier niet de druktemaker alleen ik had woedeproblemen. En ik moest altijd een beetje d laatste lach hebben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mai
    We gaan Zuko en de Avatar opzoeken.' Zeg ik neutraal. Ik fluit in mijn vingers nadat ik me omgedraait had naar de kapitein en hij knikt om het anker op te halen. Ik zie de rook al en het schip komt langzaam in beweging. Aangezien Tay-Lee op de rand staat met alleen gaar grote teen en als het schip zou bewegen ze zou vallen pak ik snel haar kraag en trek ik haar onze kant op zodat ze niet valt. Misschien iets te hardhandig, maar dat was ik. Ik kijk nu Azula aan. 'Al een beetje een ideetje voor een tactiek Azul?' Vraag ik haar. Een soort van koosnaampje voor haar van mij terwijl ik een simpele grijns naar haar atuur.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'Hij liegt over zijn identiteit, hij heeft mijn zicht voor even afgepakt, vocht met me, heeft me pijn gedaan en deed doodleuk wat met mijn voeten, zodat ik weer geen zicht had' vertelde ik Aang gefronst. 'Ik zeg: HOOFD ERAF!' stemde ik. Woedend voelde ik waar Shadow was en liet hem hierheen komen. 'Katara, jij kan toch bloedsturen?' grijnsde ik, hopend dat ze het zou doen. Normaal had ik nooit zulke gedachtes maar toch..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HurtedHeart schreef:
    Mai
    We gaan Zuko en de Avatar opzoeken.' Zeg ik neutraal. Ik fluit in mijn vingers nadat ik me omgedraait had naar de kapitein en hij knikt om het anker op te halen. Ik zie de rook al en het schip komt langzaam in beweging. Aangezien Tay-Lee op de rand staat met alleen gaar grote teen en als het schip zou bewegen ze zou vallen pak ik snel haar kraag en trek ik haar onze kant op zodat ze niet valt. Misschien iets te hardhandig, maar dat was ik. Ik kijk nu Azula aan. 'Al een beetje een ideetje voor een tactiek Azul?' Vraag ik haar. Een soort van koosnaampje voor haar van mij terwijl ik een simpele grijns naar haar tuur.


    "Al een beetje een ideetje voor een tactiek Azul?" vroeg Mai nadat ook Tay-lee zich bij ons aangesloten had. "Nee, niet echt, maar ik heb wel weer zin om het flink te laten onweren" zei ik met een speelse grijns. Ik liet kort een blauw vonkje uit mijn wijsvinger komen en liet hem direct verdwijnen. "En," vroeg ik, "hebben jullie er zin in?" Ik keek van Tay-lee naar Mai en van Mai naar Tay-lee.


    26 - 02 - '16

    Katara
    Al was ik boos op de onbekende jongen vooral wat hij toph had aangedaan volgens mij stelde zich een beetje aan. Ze ging er zelf op af. Volgens mij was ze bang op de concurentie. Of ik kon bloedsturen ja tuurlijk altijd. Ik kijk de jongen aan. Toph haalde hem terug en ik voelde hoe het bloed van de adrenaline door zijn aderen stroomde. Toph had hem hier heen verplaatst. Hij was niet zelf terug gekomen volgens mij verdedigde hij zichzelf alleen. Ik stond in een sterke houding. 'En toph als ik het zou doen wat wil je dan gaan doen. Je kan niet zomaar iemands leven nemen.' Zeg ik hoofdschuddend tegen haar. De trillingen zou ze kunnen voelen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aang
    Ineens hoor ik een fel gekrijs en geschrokken richt ik me weer op de vreemdeling, maar hij is het niet. Dan voel ik ineens een paar stekende pijnen en kan ik niks zien. Het geluid is oorverdovend, en het 'ding' krabt en pikt me. Met moeite stuur ik nog wat lucht via een beweging, en het gekrab houdt op. Dan zie ik de kwaaddoener. Het is een beest. Dan herken ik hem; vol enthousiasme zie ik een Vliegende Graver, die hadden ze in de Luchttempel ook! Al is deze niet gediend van mij, voelt het toch vertrouwd. Het gekrijs is niet te harden, maar ik durf hem geen pijn te doen. Wel zorg ik dat ze geen van beiden dichterbij komen. "Wie ben je, en wat doe je hier?" roep ik vijandig naar de vreemdeling, die nu in een blok steen gevallen is.


    Tijd voor koffie.

    [Lol ik blijf maar schrijven xD]
    Mai
    'En?' Vroeg Azula. 'Hebben jullie er zin in.' Vraagt ze. Ze keek van mij naar Ty-Lee en weer terug. Ik kijk haar aan n grijns. 'Ja. Ht is weer wat actie. De enige actie die ik afgelopen dagen heb gehad is dat Tom-Tom in zijn luier heeft gepoept en ik moest het verschonen.' Zeg ik terwijl ik een vies gezicht trek. Ik krijg de rillingen van die gedachte. We lieten nu de vuurnatie achter ons en hoefde maar even te wachteb en dan zouden we in het aardenrijk zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ty Lee
    Ik omhels Mai half, zodat ze half naar mij toegetrokken wordt. "Oké Azula, jij bent de beste," zeg ik opgewonden, terwijl ik naar haar wijs. Ik blijf even optimistisch, maar laat dan Mai los, en steek een vinger op. "Maar Azula... Waar zijn ze dan? Heb je ze al gevonden?" vraag ik, terwijl ik nieuwschierig naar haar kijk. Dan kijk ik naar de boot. "Ik hou van boten. Maar hoe blijven ze eigenlijk drijven? Ik bedoel, grote dingen blijven normaal niet drijven of wel soms?"


    Tijd voor koffie.

    HurtedHeart schreef:
    [Lol ik blijf maar schrijven xD]
    Mai
    'En?' Vroeg Azula. 'Hebben jullie er zin in.' Vraagt ze. Ze keek van mij naar Ty-Lee en weer terug. Ik kijk haar aan n grijns. 'Ja. Het is weer wat actie. De enige actie die ik afgelopen dagen heb gehad is dat Tom-Tom in zijn luier heeft gepoept en ik moest het verschonen.' Zeg ik terwijl ik een vies gezicht trek. Ik krijg de rillingen van die gedachte. We lieten nu de vuurnatie achter ons en hoefde maar even te wachten en dan zouden we in het aardenrijk zijn.


    Azula
    "Ja. Het is weer actie. De enige actie die ik de afgelopen dagen heb gehad is dat Tom-Tom in zijn luier heeft gepoept en ik moest het verschonen" zei Mai terwijl ze een vies gezicht trok. Ik huiverde even. "Lijkt me echt extreem goor! Hebben jullie daar geen dienstmeisjes voor?" vroeg ik terwijl ik haar even aankeek. Opnieuw toverde ik een blauw vonkje uit een van mijn vingers, gewoon omdat ik het leuk vond. Daarna liet ik hem direct weer verdwijnen. Kort hierna lieten we de vuurnatie achter ons, op weg naar de avatar.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:29 ]


    26 - 02 - '16

    Tsubaki schreef:
    Ty Lee
    Ik omhels Mai half, zodat ze half naar mij toegetrokken wordt. "Oké Azula, jij bent de beste," zeg ik opgewonden, terwijl ik naar haar wijs. Ik blijf even optimistisch, maar laat dan Mai los, en steek een vinger op. "Maar Azula... Waar zijn ze dan? Heb je ze al gevonden?" vraag ik, terwijl ik nieuwschierig naar haar kijk. Dan kijk ik naar de boot. "Ik hou van boten. Maar hoe blijven ze eigenlijk drijven? Ik bedoel, grote dingen blijven normaal niet drijven of wel soms?"


    Azula
    "Oké Azula, jij bent de beste" zei Tay-lee opgewonden. Ik glimlachte even. "Maar Azula... Waar zijn ze dan? Heb je ze al gevonden?" vroeg ze vervolgens. Mijn glimlach verdween even. "Nee, ik weet niet waar ze zijn. Mai zou op de hoogte gehouden worden van hun activiteiten in het aarderijk. Maar het aarderijk is echt enorm groot, dus het zal nog wel even duren voordat we ze vinden" ratelde ik achter elkaar door. "Ik hou van boten. Maar hoe blijven ze eigenlijk drijven? Ik bedoel, die grote dingen blijven normaal niet drijven of wel soms?" vroeg Tay-lee ineens. Ik had de neiging om een facepalm te doen maar hield me in. Ik knikte. "Ja Tay-lee, die grote dingen blijven drijven"


    26 - 02 - '16

    Shadow Jinh
    De jongen kijkt naar Jodin, maar doet hem niets. Jodin krast even naar Aang, zo heette hij toch? En vliegte dan naar mij op om bij me te staan. Jodin was nog de enige in zijn soort. Zijn ouders hadden de zijn ei gered van de verwoesting van de vuurnatie. Ik was Jodin tegengekomen en hij vertrouwde me meteen. Als een band. Die avatarvmoet hem zeker herkennen als een herinnering van vroeger. Toph had net de grond naar voren geschoven zoals ik net bij haar ook gedaan had alleen ik bleef staan. Met gemakctrouwens. Ik had een keurig evenwicht. 'Wie ben je en wat doe je hier.' Zegt de jongen dan naar mij. Ik kijk hem aan. Mijn wenkbrauw licht opgetrokken. 'je mag me Shadow noemen.' Zeg ik rustig. 'En ik liep hier gewoon rond toen Toph me opeens aanviel. Ik heb me alleen maar verdedigd.' Zeg ik rustig. Mijn metalenwapens bij mijn knokkels maak ik vloeibaarven stop ik terug in hun magazijn. Handig voor het opslaan van het matteriaal. Ik kijk de luchtmeester aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break