• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Toph Bei Fong

    'Hoe moet ik dat weten?! Ik herken de voetstappen wel, maar ze zijn nogal vaag!' schreeuwde ik terug. Prikkelbaar liep ik naar Aang toe en pakte ondertussen zijn vlieger, die ik daarna in zijn handen duwde. 'Ga is kijken, ballerina' spuwde ik in zijn gezicht. Voordat Zuko wat kon zeggen, tikte ik tegen zijn hoofd zodat ie omviel en maakte zijn voeten vast aan de grond. Daarna sloot ik stenenhandboeien om zijn polsen en propte een appel in zijn mond. 'En jij moet even stil zijn, prinsesje' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aang
    Ik rol met mijn ogen, en grijp mijn vlieger. Ik klap hem uit, en ren vooruit, tot ik in de lucht terecht kom. Het blijft een heerlijk gevoel. De wind langs mijn gezicht, en de adrenaline van de opstijging. Ik herinner me mijn missie weer, en vlieg laag over de bossen. Op het eerste gezicht kan ik niks zien, maar dan zie ik toch iets. Een verandering in het kleurenfilter van het groene woud. Snel ga ik laag vliegen, en spring zo in een boom. Herken ik haar niet? Ik spring wat verder naar beneden. Ze komt me heel bekend voor... Ik spring nog een tak lager.
    De tak is gladder dan ik dacht.
    Ik probeer op de tak te balanceren, maar val dan toch naar beneden, recht voor de neus van...
    "SUKI!"


    Tijd voor koffie.

    Zuko
    Voordat ik iets kon doen werd ik tegen de grond gewerkt en maakte Toph me vast me stenen handboeien en propte een appel in mijn mond, van de appel beet ik een stuk af zodat ik de eerst helft weg kon spugen net zoals de tweede helft om vervolgens proberen los te komen. 'Maak me los' Zeg ik vervolgens tegen haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Toph Bei Fong

    'Biedt je excuses aan, zeg dat je het nooit meer zult doen, zeg dat ik de beste stuurder ben en zeg dat je zelf een idiote prinses bent' beveelde ik hem, waarbij ik mijn voeten verplaatste en hem in de grond liet zakken zodat hij niks meer kon doen behalve praten, horen en kijken. 'Oh dat herkende ik dus. Sokka, vlucht naar Aang. Suki is daar' gromde ik. Sokka was behoorlijk irritant, maar toch lief. Maar hij was nog irritanter als Suki er was. 'SUKI!' gilde hij en hij rende blij vooruit.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:35 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Suki

    Ik kneep mijn ogen tot spleetjes, toen ik plots gekraak hoorde. Abrupt stond ik stil en liet mijn blik over de takken en bladeren glijden. Opeens viel er een oranje geval naar beneden en belandde voor mijn neus. Als reflex trok ik mijn katana uit zijn schede en richtte hem op het ding voor mij.
    'SUKI!' riep het oranje ding en toen pas viel het mij op dat ik een Japans zwaard gericht had op de avatar. Smart me...
    'Aang!' zei ik blij en snel stopte ik mijn wapen weg en omhelsde hem. 'Wat doe jij hier? Ben je alleen, of is de rest er ook? Gaat het goed? Heb je alle elementen al een beetje onder controle?' Ik kon nog wel tienduizend andere vragen bedenken, maar hield het hier maar bij. Dit waren er al zat.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Aang
    Ik beantwoord haar omhelzing vol vreugde en begin meteen met het uitleggen. Ze ziet er een beetje veromfraaid uit, maar ik zou niet weten hoe lang ze hier al wel niet rondgelopen heeft."Sturing..." Ik haal mijn schouders op. "Gaat wel," ik begin over een ander onderwerp. "Ja... Sokka, Katara, Toph en Zuko zijn hier ook, we zijn een eindje verderop, bij het meer." Ik sla mijn hand voor mijn mond. Zuko! Ze weet er nog niks over natuurlijk! Ik probeer het snel uit te leggen. "Kijk, Zuko is goed geworden, en helpt me nu met vuursturen, en daarnet deed hij wel iets vervelend, maar hij is wel goed en..." ik begrijp hoe dom ik nu klink, en ik hou mijn mond.


    Tijd voor koffie.

    Suki

    Ik merkte dat Aang de vraag over sturing ontweek. Hij had het dus nog niet helemaal onder controle, maar zolang hij nog leefde en oefende was ik blij.
    'Ja... Sokka, Katara, Toph en Zuko zijn hier ook, we zijn een eindje verderop bij het meer.' Ik voelde mijn hele lichaam aanspannen bij het horen van de laatste naam. Zuko... hij had ons hele dorp verwoest en nog veel meer schade in ons rijk aangericht. Ik voelde zoveel haat jegens hem, dat mijn hand bijna gelijk weer naar mijn katana ging.
    'Kijk, Zuko is goed geworden, en helpr me nu met vuursturen, en-' verder kwam ik niet met luisteren naar Aang, want ik hoorde een ó zó bekende stem mijn naam schreeuwen. Sokka verscheen tussen de bomen en snel rende ik in zijn armen. Ik voelde hoe ik rond gedraaid werd en keek hem met een grote glimlach aan.
    'Sokka,' zei ik blij en ik legde mijn hoofd tegen zijn borst, toen hij mij weer had neergezet.


    Happy Birthday my Potter!

    Eenhoornpoep schreef:
    Toph Bei Fong

    'Biedt je excuses aan, zeg dat je het nooit meer zult doen, zeg dat ik de beste stuurder ben en zeg dat je zelf een idiote prinses bent' beveelde ik hem, waarbij ik mijn voeten verplaatste en hem in de grond liet zakken zodat hij niks meer kon doen behalve praten, horen en kijken. 'Oh dat herkende ik dus. Sokka, vlucht naar Aang. Suki is daar' gromde ik. Sokka was behoorlijk irritant, maar toch lief. Maar hij was nog irritanter als Suki er was. 'SUKI!' gilde hij en hij rende blij vooruit.


    Zuko
    Geweldig.. Nu kon ik dus helemaal niets, ik kon amper ademhalen aangezien ik bijna een leefende steen was.
    'Biedt je excuses aan, zeg dat je het nooit meer zult doen, zeg dat ik de beste stuurder bent en zeg dat je zelf een idiote prinses bent' Beveelde ze me vervolgens, ik rol met mijn ogen, ik was opgevoed als de kroonprins van de vuurnatie en dus niet iemand die bevelen opvolgt maar iemand die ze geeft.
    'Ik wil best mijn excusses aanbieden maar voor dat laatste pas ik'


    Don't be like the rest of them, darling

    Toph Bei Fong

    'Kom op, zeg het dan, prinsesje' dwong ik Zuko, terwijl ik naast hem ging zitten. Vermakend pokete ik tegen zijn hoofd en hield door soepel te draaien met mijn vingertoppen, een paar steentjes omhoog. 'Ik wacht. Je moet toegeven dat ik beter ben dan jij' gaapte ik. Ondertussen was momo op Zuko's hoofd gaan zitten, wat ik voelde. 'Momo, kan je wat te eten halen?' kreunde ik, alsof ik bijna dood ging van de honger. Momo knikte en vloog weg. Even later kwam hij terug met een tas. Waarschijnlijk die van Sokka. Blij pakte ik er vlees uit en at het op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zuko
    'Heb je echt niets beters te doen? Je maakte me boos en daarbij liet je me met mijn rug op een steen vallen en als je dat nog niet wist. Dat doet pijn' Zeg ik droog en vertikte het gewoon om het te zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Toph Bei Fong

    'Voor jou misschien, voor mij was het geweldig om te horen' grijnsde ik. 'Hier' grinnikte ik en ik legde wat eten voor hem neer. Hij kon het niet pakken, waardoor ik moest lachen. 'Ik wacht nogsteeds' gniffelde ik en ik gaf de hoop op na een minuut. 'Best' zuchtte ik en ik stampte hem voor de helft uit de grond, trok aan zijn haar waardoor hij helemaal eruit was en bleef staan, zoals ik eerder dit jaar ook met Sokka had gedaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aang
    Sokka komt aangerend, en ik kijk vol vreugde toe hoe Sokka en Suki zich verenigen. Ook voel ik een steek van... ik weet het niet. Het is geen jaloezie, maar ook geen blijdschap. Dan besef ik dat het vanwege Katara is. Zal het ooit zo worden tussen haar en mij? Ik schud mijn hoofd. Ik heb belangrijkere dingen om aan te denken. Ik keer terug naar het kamp, en zie dat Sokka al vrij ver was met de tent. Met wat luchtsturing, zet ik de palen verder overeind. Toph en Zuko liggen te worstelen.
    Worstelen?
    Ik kijk om, en zie dat Toph Zuko in een soort houdgreep houdt, maar hem ook bevrijd. Bevreemd keer ik mezelf weer naar de tent, die nu op zich wel blijft staan. Ik loop naar het water, en loop er tot mijn middel in. Gefascineerd kijk ik naar mijn wazige voeten en de kleine visjes die heen en weer schieten. Ik beweeg het water met watersturing. Dan stuur ik het omhoog, en laat het vallen.


    Tijd voor koffie.

    Zuko
    'Sorry kleine, Ik zal het nooit meer doen' Zeg ik waarna ik haar haar door de war haal, ja, nu had zij ook wel een bijnaam verdient.
    En daarbij deed mijn haar nu best pijn.. Gelukkig was het in iedergeval niet lang meer anders had het nog meer pijn gedaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Toph Bei Fong

    Zuko viel nog wel mee. Maar ik vertrouwde hem niet helemaal. 'Weet je, zoals je al had gehoord zie ik met mijn voeten. Als mijn voeten zijn verbrand ofzo, kan ik niks zien en niks doen. Ik voel de bewegingen van mensen, de voetstappen, door de aarde. En ik kan voelen of mensen liegen of niet. Op dit moment weet ik dat je niet gaat aanvallen ofzo' legde ik zacht uit. Mijn zachte kant kwam naar voren, vanwege dat Zuko wat aardiger was geworden,


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Toph must know Zuko is for Mai :P]
    Katara
    Suki is er. Iets waar ik blij mee ben. Misschien heeft ze mijn vader de laatste tijd no gezien aangezien ze een verband hadden met elkaar. Elkaar soms zagen, maar helaas net als ons niet te vaak. Ik ga in mijn witte kledij wat mijn zwemkleding ongeveer was geworden in het water staan. Ik laat mijn vingers door het water heen weven. Ik maak een stukje ijs door het water een stukje te bevriezen. De golven hier waren mooi en ik ga op het stukje ijs zitten waarna ik naar de golf peddel. Ik draai me om en ga staan. Di was super. Even relaxen na al die tijd. Iets wat Aang ook tegen Sokka had gezegt en hij had gelijk. Ik grinnikte en liet me meegaan met degolf terwijl hij langszaan dicht ging. ik ga bovenaan met mijn ijsboord en spring er met een mooie duik af. Onderwater ga ik razendsnel en ben ik zo weer bij de kust. Het water haal ik soepeltjes van mijn huid haar en kleren af terwijl ik rond me kijk. Toph zat iets met Zuko te doen. Sokka was bezig met Suki en Aang zat in het water de sturen. Wat zou ik kun en doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break