• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Shadow "Jinh"
    Opeens zit ik vast met mijn voeten een meisje van ik heb geen idee hoe oud kijkt me aan, maar niet echt aan. Haar ogen zijn grijsachtig. 'Wie ben je.' Zei ze fel. Ik keek haar aan en stuurde het steen bij mijn voeten vandaan. 'Dat gaat je niets aan.' Zeg ik net zo fel terug. Ik kijk haar aan en stuur het metaal uit mijn handschoenen tot haken bij mijn handschoenen iets wat ik alleen kon beheren. Zelfs als ze kon metaal sturen kon ze het niet sturen aangezien ik er dichterbij zat dus ook de kracht van het stuurwerk was hoger. De haken vormde zich langzaam. 4 per hand voor de zekerheid iets wat ik altijd deed. Ik keek haar aan, maar ik vond geen blik. Geen emotie in haar ogen. Alsof ze blind was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'Wie ben je?!' Schreeuwde ik en ik trapte op de grond, waardoor ik omhoog vloog en soepel landde. 'AANG!' Riep ik. 'Durf je wel, tegen een klein meisje?' Gromde ik. Lenig verplaatste ik mijn voeten zodat de jongen viel. Daarna boog ik zo het metaal, dat het om zijn handen en voeten zat. Nu kon hij niet meer sturen. Gelijk liet ik hem tot zijn hoofd in de grond zakken, nogsteeds vastgebonden.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 23:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Like a boss]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    Ze had me gewoon gevloerd wat dacht ze wel niet dat ze beter kon sturen, maar als ze dacht dat ze beter kon sturen had ik het mis. Door mijn gevangenschap heb ik geleerd te sturen met zicht al is het moeilijk ik kan het nog wel. Wacht eens ik hem Jodin. Ik kijk haar aan hoe ze geluidloos vliegt en valt het meisje aan door zijn klauwen in haar kleding te zetten. Ik zie dit als afleiding en concentreer me waardoor de van me af weord gelanceerd door een steen die ik lanceerde bij haar. Het metaal drong zicht terug tot alleen wapens en nu had ik het onder conctrole. Plus de helft was nu weggevleoit in de aarde dus het meete wat ik er nog mee kon doen was dit wat ik nu had. Ik kijk haar aan en maak een stenen cocon voor haar dat haar voeten niets aan liet raken omdat ze nu tegen een boom aanzat. Haar handen op het schors en haar voeten bengelend op de lucht. Jodin kwam neer op mijn schouders. Hier kon ze niet uitkomen als ze geen contact had met haar voeten of handen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    Kwaad keek ik een kant op. 'Houd op! Ik kan niks zien! Geef me mijn zicht terug!' Riep ik woedend. 'Katara! Aang!' Nu maar hopen dat ze me hoorden. 'Zuko!' Schreeuwde ik. 'Ik reis met de Avatar! Aang zou je dalijk wel aanpakken!' Gilde ik en ik haalde diep adem. Ik kon niet lang zonder zicht, dan werd ik gek. 'Geef me mijn zicht terug!' Gilde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    'Houd op! Ik kan niks zien! Geef me mijn zicht terug!' Roept ze woedend. Haar zicht. Ze was wel blind. Opeens begint ze namen te roepen. De enige die ik herken is Zuko. Ze vuurheerszoon. Wat doet die hier. 'Ik reis met de Avatar! Aang zou je dalijk wel aanpakken!' De avatar. De alle elementenstuurdende avatar. Het zou misschien wel kunnen ik ken wel een Aang. Ik hoor de andere van haar groep zoeken. Ik voel ze overal kijken. Ik brokkel de stenen af en laat haar staan. 'Als je het ook maar waagt om me nog is zo aan te vallen doe ik het weer hoor.' Waarschuw ik haar eerst. Ik kijk haar aan. 'Ik wist dat je blind was. Je ziet het aan je irissen en je pupil omdat ze niet veranderen omdat er geen licht meer in kan schijnen of het reageert niet plus je spreekt niet met emotie in je ogen. Gewoon omdat ik het wil weten hoe heb je geleerd te sturen terwijl je blind was.' Vraag ik nieuwschierig naar het mooie blinde meisje dat voor me staat.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'Als je dat doet ram ik je op je bek' gromde ik brutaal. Een zucht verliet mijn mond. 'Ook leuk om jou te ontmoeten. Ik ben blind, maar ik zie wel wat. Met mijn voeten. Ik zie niet echt, maar door de trillingen in de aarde voel ik het en kan ik alles voelen en horen. Het meeste doe ik met mijn voeten. Bijvoorbeeld, als iemand van verre afstand aankomt, kan ik de voetstappen herkennen. Aardsturen heb ik mezelf grotendeels aangeleerd, maar niet helemaal. Voor de rest kan ik bijvoorbeeld kleuren en haren of mensen ofzoiets niet zien. Nu je zin, o-zo-gevaarlijke-jongen?' Snoof ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dit vind ik altijd zo leuk, in de avond op Q]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    'Ook leuk om jou te ontmoeten. Ik ben blind, maar ik zie wel wat. Met mijn voeten. Ik zie niet echt, maar door de trillingen in de aarde voel ik het en kan ik alles voelen en horen. Het meeste doe ik met mijn voeten. Bijvoorbeeld, als iemand van verre afstand aankomt, kan ik de voetstappen herkennen. Aardsturen heb ik mezelf grotendeels aangeleerd, maar niet helemaal. Voor de rest kan ik bijvoorbeeld kleuren en haren of mensen ofzoiets niet zien. Nu je zin, o-zo-gevaarlijke-jongen?' snoof ze. Ik vond het fascinerend datze zo leefde. Zware respect heb ik hier. 'Noem mij maar Schadow.' Zeg ik rustig. Mijn echte naam ging ik niet vertellen. Jinh Koyota de naam die mijn den aangaf. 'Maar gewoon een vraagje. Hoord de avatar niet oud te zijn ofzo? Want ik zag allemaal mensen van onze leeftijd.' Denk ik hardop, maar ik vraag het wel aan haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eenhoornpoep schreef:
    [Dit vind ik altijd zo leuk, in de avond op Q]

    Helemaal mee eens. Alleen altijd jammer dat er dan altijd veel te weinig mensen zijn of waarmee ik bijv in een RPG praat dan ofline zijn.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'Hij is 112. Maar hij heeft 100 jaar in een ijsberg ofzo gezeten' mompelde ik. 'Toph Bei Fong' gaapte ik. Soepel verplaatste ik een voet, waardoor Shadow viel. 'Sorry, die kreeg je nog' grinnikte ik. Ik bevreed mezelf en schoot naar voren. 'Doe me een lol en zeg je echte naam. Ik weet dat je liegt. Alweer een pluspunt van het blind zijn' grijnsde ik. Zo makkelijk was het als je kon voelen of iemand loog of niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Soery. Een nadeel is aan 's avonds RPG'en is dat ik soms in slaap val.]
    Shadow 'Jinh'
    Toph heet ze dus, maar ik word gevloerd, maar ik hou me in aangezien ik haar niet haar zicht wou afnemen. De schoot naar voren waardoor ze voor me stond. 'Doe me een lol en zeg je echte naam. Ik weet dat je liegt. Alweer een pluspunt van het blind zijn.' Ik kijk haar aan. 'Die andere naam bestaat niet meer geloof me.' Zeg ik tegen haar waarna ik opsta en op haar neerkijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    ik voelde met mijn vingertoppen op de grond. 'Oke, als jij wilt weglopen voor je problemen. Ik ga maar weer is weg' haalde ik mijn schouders op. Op een toptempo rende ik terug naar de anderen. 'Urg, ik heb een hekel aan andere stuurders' gromde ik, waarna ik weer in mijn hut ging zitten en hem van alle kanten dichtschoof.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (moet jinh achter haar aan?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Idk o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."