• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Toph is op Sokka. Maar Sokka Suki :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (er moet gewoon een meega leuke knappe gozer bijkomen voor Toph^^)


    Happy Birthday my Potter!

    [TAYLOR LAUTNER. Haha, zou geinig zijn. Maar bij Korra heeft Toph een kind, alhoewel de vader onbekend is o_o Stiekem had ze onenightstands >_< Iewll, laatmaar o-o. NEEE, NEEE, NEEEE, IK WEET EEN LEKKERDING! Patrick van spongebob]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik vind het zielig voor Toph. Dus nu wil ik eigenlijk een Elfgemaakte perso maken voor Toph :P. Anders straks allemaal stelletjes dan Toph nog steeds Forever alone :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik heb patrick in het echt ontmoet in movie park Germany ^^ en de dochter van van Toph is cool)


    Happy Birthday my Potter!

    [Toph blijft lekker forever alone, vind ze leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [PAAAAATRICK]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik maak wel gezellig een jongen voor Toph :) dan is ze niet zo alone. Ik heb altijd in een RPG een jongen :), maar Sokka kan ik niet echt. Hij is te slim voor mijn doen en ik kan geen tacktieken ofzoiets bedenken :'S. Dus zal ik een leuke jongen maken voor Toph. Ik maak hem zo ie zo wel omdat ik een leuk idee in mijn hoofd heb :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Opschieten, ui :< JA JE BENT EEN UI ;d ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Meet Shaddow/Jinh heb hem af. Sorry dat het zo lang duurde, maar me moeder gin me plots overhoren met Duits :(]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Toph blijft forever alone, maargoed. Hij kan hun wel meeten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jammer. But he'll try :p ik laat hem wel in de buurt zijn.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Toph zit daar zo met Zuko doodnormaal de praten xp ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    Ik loop door de bossen. Mijn bruin zwarte haar beweegt mee met de wind die er zachtjes doorheen streelt. Jodin fladdert bij me in de buurt niet dat dat zou hoeven ze had ook gewoon 4 poten en hoefde niet zo snel te fladderen omdat ze van zichzelf sterke en vrij grote vleugels had. Ik had blote voeten zoals altijd dan kon ik om me heen weten wat er zou gebeuren. Dat er niemand van achteren aanviel. Mijn zwarte mantel gleed achter me aan en mijn bruine leren handschoenen met gevulde buisjes vloeibaar metaal zaten aan mijn handen. Ik keek goed om me heen omdat ik soms niet op mijn voeten lette terwijl het officieel wel belangrijk was. Ik loop stevig door. Nu vraag je je misschien af of dit eenzaam is. Ja, maar het is om te overleven. Overal waar ik kom is verwoesting hoe hard ik er ook tegen vecht als ik een groep Hoor en voel kijk ik rond en zie ik in de verte een meer, maar er zitten mensen omheen al is het onmogelijk voor ze om me te zien zo in de schaduwen van de bomen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'Er komt iemand aan! Een onbekend iemand!' Riep ik en ik sprong op. Gelijk sprong ik en lande op een breg van steen, die ik bestuurde met mijn voeten. Snel ging ik vooruit en sprong ervan af toen ik bij degene aangekomen was. Daar ramde ik met mijn hand op de grond, zodat degene niet meer weg kon vanwege dat ie vastzat met zijn voeten. 'Wie ben je?' Vroeg ik fel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."