• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Ik zal vanavond niet super veel tijd hebben om te reageren of te rpg'en.]


    26 - 02 - '16

    Mai
    Ik word half omhelst en omhels Ty-Lee dan maar terug al hield ik niet van knuffelen. 'Ja we hebben een dienstmeid, maar die had kphoge koorts dus paste ik even een uurtje op. Ik had meteen weer ongeluk.' Zeg ik Melodramisch. Ik kijk naar de hyperactieve Ty-Lee. Wij waren precies het tegenovergestelde, maar soms was datcwel leuk we vulde elkaar allemaal aan. Ik een mesje uit mijn haren en ga met mijn lange nagel over de scherpe kant. Perfect geslepen. Geen enkel probleem aan op te merken. Goede ballans. De smid had het erg goed gedaan deze keer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chat schreef:
    [Ik zal vanavond niet super veel tijd hebben om te reageren of te rpg'en.]

    [Same here. Ik moet om 7 tot 9 ergens heen :) daarna kan ik wel weer :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph Bei Fong

    'Verdedigen?! Je beschadigde mijn voeten net, VOOR DE LOL!' schreeuwde ik. Ik zette mijn vingertoppen weer in de grond. 'Hou nou is op met dat "Shadow"! Wie ben je?' vroeg ik rustiger. 'En je deed me pijn. Vanaf begin af aan dat ik bij je aankwam' gromde ik. 'Ik vertrouw je niet. Je liegt over je identiteit. Misschien ben je wel zo'n enge Dai Li agent' stelde ik voor. Behoedzaam ging ook ik in een vechthouding staan en hoorde hoe Momo op Aang's schouder ging zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    'Ik deed het niet voor de lol. Je liet me vallen dus ik liet jou ook vallen. Dat jij nou onhandig valt en je voeten bezeert is niet meteen mijn schuld.' Bijt ik haar toe. 'En als iemand jou aanvalt dan blijf je toch niet staan, maar verdedig je jezelf.' Zeg ik terwijl ik mijn handen over elkaar zet. Jodin krast hard naar Aang en Toph en ik doe mijn handen op zijn snavel. Ik fluit zacht naar hem en hij vliegt op. Hij duikt daarna de grond in en graaft tot hij buiten bereik is. Zolang hij Mear maar niet haalde. Mear was waar ik als ik snel moest zijn waar ik op reed. Hij was trouw n voogde me overal naartoe, maar biet meel mensen wisten dat hij bestond, maar dachten datchij een mythe was. Dat ze uitgestorven waren,cmaar ze leefde onder de grond samen met de mollen. In de verte hoor ik al gebrul. Dat was Maer. En daarna gekrijs van ajodin vwat een hard brullende dierenverzameling had ik. 'Je maakt me nu ook nog is uit voor Dai Li?' Zeg ik beledigend. Ik kijk haar fel aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Ik moet zo ook weg, naar Karate. Ik denk niet dat ik vanavond nog mag D:}

    Aang
    "Oké, Shadow," ik spuugde zijn naam bijna uit. "Het maakt me niet uit of je voor de lol mensen verwondt of omdat het moest, maar we willen dat je nú weggaat." Ik laat wat water naar me toe zweven, zodat ik, als het moet, hem kan verjagen. "En wie weet of je bij de Dai Li hoort of niet." Ik voelde de energie in me opborrelen. Ik vertrouwde hem niet. Ik wou dat ik de Avatar-trance kon beheersen. Dan was hij zo weg.


    Tijd voor koffie.

    [Aang kan toch er al inkomen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ben ik de enige die maar een uur naar Kickboksen hoeft?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Ben ik de enige die maar een uur naar Kickboksen hoeft?]


    {Ik heb op donderdag een uur lang Judo :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Aha. Ik heb elke dag een uur kickboksen. Een vechtsport kan geen kwaad x] ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Nee, ik heb ook maar een uurtje Karate, nou ja.. Volgende week anderhalfuur ;P}


    Tijd voor koffie.

    Eenhoornpoep schreef:
    [Aha. Ik heb elke dag een uur kickboksen. Een vechtsport kan geen kwaad x] ]


    {Het is leuk :3 Ga je dan elke dag naar de sportschool of doe je dat thuis ofzo?}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Karate/Jiu Jiutsu trouwens, beide zelfverdedigingssporten ;P}


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    {Karate/Jiu Jiutsu trouwens, beide zelfverdedigingssporten ;P}


    {Het blijft ook een vechtsport toch?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ga elke dag naar de sportschool als mijn broertjes en zusjes slapen. Iemand op mijn school heeft een grotere broer, die trainer is. Ik mag nu dus als iedereen weg is, komen en trainen in de sportschool. Ze weten welke situatie er thuis bij mij speelt, en ze zijn echt heel aardig. Meestal ga ik 's nachts om drie uur, of anders 's ochtends om zes uur. Heel fijn]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."