• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Toph Bei Fong

    'Nee, het is weer helemaal goed' knikte ik. 'Dankje Katara' fluisterde ik, en ik gaf Katara een knuffel. 'En nu die idioot van een prinses terugpakken' gromde ik. Fel liep ik naar Zuko toe en stuurde steen naar hem, zodat ie vastzat en niks kon doen. 'Ik zal je waarschuwen, prinsesje' snauwde ik naar hem en ik liet hem de grond inzakken tot zijn hoofd. 'Dit is maar het begin, kom er zelf maar uit' mompelde ik en ik rende terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dit is de laatste die ik erbij zet. Wie Suki als eerst helemaal heeft ingevuld, krijgt haar]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Zuko
    Toen haar voeten weer beter waren leek ze wraak te willen nemen en stuurde een steen naar me toe zodat ik vast zat en vervolgens ook een steen boven me zodat ik wel moest zakken, ik plaatste mijn handen op beide de stenen die zich vervolgens verwarmden en in kleine brokjes uit elkaar vielen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katara
    Ik loop achter toph aan. An grinnik even als ze hem met stenen handboeien vasthoud. Toph loopt weer weg en even later heeft Zuko het weer verbrokkelt en is vrij. Ik loop nu nog steeds lichterlijk geirriteerd naar hem toe. 'Nou ik hoop dat je hier wer wat van geleerd hebt, maar bedenk je wel. Je had mijn vertrouwen al niet en nu heb je Tophs vertrouwen ook al geschonden. Ik zou voorzichtig zijn met die van Sokka en vooral met die van Aang. Een vinger en ik vermoord je.' Zeg ik sissend waarna ik me omdraai en wil weglopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Ik heb even een stukje Katara erin gezet, als je het er niet mee eens ben, hoor ik het!}

    Aang
    Ik zie een korte schermmutseling tussen Katara, Zuko en Toph. Was het dan toch verkeerd om Zuko te vertrouwen? Snel zwem ik terug naar wal, en stuur water achter me aan zodat ik extra snel ben. Ik loop meteen naar Katara toe terwijl ik het water van me afschud. "Wat is er aan de hand?" vraag ik, maar ze lijkt het niet te willen zeggen, en verbaasd blijf ik staan. Ik kijk even naar Zuko, maar ook zijn blik is emotieloos. "Wat gebeurde er?" vraag ik zachtjes aan Sokka, die bezig is met onze spullen. Hij houdt zijn handen omhoog. "Geen idee, die sturingsbussiness is niet mijn zaak. Als zij willen vechten, doen ze het." Ik kijk hem met een halve grijns aan. Sokka zou het nooit toestaan als er iets met Katara of Toph gebeurde. Dus loop ik maar naar Zuko. "We kunnen binnenkort misschien beginnen met mijn Vuursturing?" zeg ik opgewonden.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:48 ]


    Tijd voor koffie.

    Toph Bei Fong

    'Wat er aan de hand is was dat die idioot mijn voeten had verbrand!' zei ik kwaad tegen Aang toen ik voorbijkwam. Nors stampte ik naar een plekje, ging zitten en maakte in een beweging een grote hut, en maakte hem van alle kanten dicht. Natuurlijk nog een klein gleufje aan de onderkant vuur lucht. Geconcentreerd volgde ik de bewegingen van de anderen, en voelde dat er iemand aan kwam. Gelijk liet ik de hut zakken en voelde met mijn hand op de grond. 'Er komt iemand aan!' melde ik.

    [Misschien Suki?]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zuko
    'Ik zal het onthouden voor een volgende keer' andwoorde ik sarcastisch tegen Katara om vervolgens te zien dat Ang naar me toe komt gelopen 'We kunnen binnenkort misschien beginnen met mijn Vuurstuuring?' zeg hij opgewonden en ik knik. 'wanneer wil je beginnen'' vraag ik hem


    Don't be like the rest of them, darling

    (Mijn topics. Moet ik Suki nu gewoon nog vrij rond laten lopen, dat ze binnenkort opgepakt door Azula, is ze al bij team avatar, of zit ze gevangen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Misschien kan ze net aankomen bij Team Avatar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aang
    "Wat er aan de hand is was dat die idioot mijn voeten had verbrand!" hoor ik Toph roepen, voordat ze zichzelf opsluit in een stenen hok. Ik kijk vragend naar Zuko. Hij knikt en vraagt wanneer ik wil beginnen met vuursturen. Net als ik iets wil voorstellen, hoor ik Toph's stem. "Er komt iemand aan!" geschrokken kijk ik naar het bos aan de rand van het meer, en ga is luchtsturingshouding staan. "Welke kant?" vraag ik verbeten aan Toph.


    Tijd voor koffie.

    (Maar dat komt ze als ze is gered uit de gevangenis door Sokka, we moesten de verhaallijn toch een beetje aanhouden?)


    Happy Birthday my Potter!

    {Ik vind Rider's Idee dat ze bij Azula gevangen wordt ook wel leuk, hebben Azula, Mai en Ty Lee ook wat te doen ;P}


    Tijd voor koffie.

    (Dan komt ze nu gewoon team avatar tegen en trekt ze daarna weer verder om uit te vinden wat er met de rest van het verzet gebeurd is, dan stuit ze op Azula enzo en dan wordt ze gevangen genomen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Shure]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Suki

    Bewust van alle bewegingen en geluiden om mij heen, liep ik door het bos. De andere Kyoshi krijgers waren niet meet bij mij en de oorlog leek al haast verloren, maar ik wist zeker dat er nog wel mensen waren die zich verzetten. Bovendien was Aang nog niet verslagen en was er dus nog hoop. En sinds wanneer won het kwaad nou? Dat ging gewoon tegen de natuur in.
    Ik hield mijn pas in, toen ik een stem hoorde. Hij kwam mij bekend voor, maar was nog te ver weg om te herkennen. Steeds sneller brachten mijn voeten mij in de richting waar het geluid vandaan was gekomen en ik merkte amper dat de bomen verder uit elkaar gingen staan. Ik moest vlak bij een bosrand zijn.


    Happy Birthday my Potter!