• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Omg mag Ik Mai Maken. Totaly love her!! Mai <3 Zuko :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Just saying maar ik heb Mai hier geclaimd :P]
    Mai
    Tom-Tom komt op me afgewaggeld en ik til hem op. 'Hee grote jongen van me.' Zeg ik met een minuscuul glimlachje op mijn gezicht. Hij pakte mijn sluike zwarte haren en ging er met zijn kleine worstachtige vingertjes doorheen. Ik drukte een korte kus op zijn wang en zag een vuurvogel voor mijn raam en zette Tom-Tom neer en opende het raam waar een zon door scheen. Ik slaakte een zwaar geïrriteerde zucht en sloot hem snel zodra ik de brief te pakken had. Ik moet naar Azula blijkbaar. Alleen het was niet haar handschrift. Ach ja. Ik zou toch wel meegaan. Ik pakte mijn messen en deed er een paar in mijn haar bij mijn klem. Een aantal in mijn arbamd onder mijn mouw en altijd een paar in mijn schoenen. Ik keek in de spiegel. Ik zag er wel oké uit. Ik keek een lijfwacht aan. 'Jij vertelt mijn vader dat ik naar Prinses Azula ben.' Zeg ik met mijn monotone stem. Hij knikt en ik loop weg. Naar beneden en vervolgens naar buiten. Opweg naar Azula. Onderweg kom ik ook het slangenkind Ty-Lee tegen die aan het huppelen is. Daar loop ik bij als een deprisief kind. Ach ja je leert er mee leven.
    Als we bij het Paleis van Ozai komen lopen we naar binnen als we de wachter hebben gepasseerd. We lopen naar binnen en ik sta stil bij Azula's kamer. 'Heey Azula. Waarvoor had je ons nodig. Een geheime missie?' Vraag ik haar met een korte speelse grijns op mijn gezicht.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik vind Toph zo leuk om d'r opmerkingen. Maargoed, nu wachten tot er iemand reageert o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja klopt. Toph is ook super leuk. Ik baalde dat ze al bezet was :P, maar Mai kan lekker zo sarcastisch zijn, en ze is gewoon awesome xD]
    Katara
    Ik zie ook dat we dalen en we hangen nu boven een meer. Het zag er prachtig uit maar ik wist niet in welke natie we zaten. Ik ga staan. Het was tijd voor mij om weer is wat leuks te doen met water. Omdat ik weet dat we hier gaan landen spring ik van Appa en kom ik soepel op het water wat onder mijn voeten ijs word en zich losscheurt als een surfplank. De golven zaten er al en er was geen aardkip of ander dier te zien. Ik surf naar de kant waar ik iedereen tegemoet kom. 'Moest dat nou. Kon je niet even wachten?' Zegt Sokka. Ik kijk hem aan en knijp hem in zijn wangetje. 'Nee. Dat kon niet wachten.' Zeg ik poeslief waarna ik even lach.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Just saying maar ik heb Mai hier geclaimd :P]
    Mai
    Tom-Tom komt op me afgewaggeld en ik til hem op. 'Hee grote jongen van me.' Zeg ik met een minuscuul glimlachje op mijn gezicht. Hij pakte mijn sluike zwarte haren en ging er met zijn kleine worstachtige vingertjes doorheen. Ik drukte een korte kus op zijn wang en zag een vuurvogel voor mijn raam en zette Tom-Tom neer en opende het raam waar een zon door scheen. Ik slaakte een zwaar geïrriteerde zucht en sloot hem snel zodra ik de brief te pakken had. Ik moet naar Azula blijkbaar. Alleen het was niet haar handschrift. Ach ja. Ik zou toch wel meegaan. Ik pakte mijn messen en deed er een paar in mijn haar bij mijn klem. Een aantal in mijn arbamd onder mijn mouw en altijd een paar in mijn schoenen. Ik keek in de spiegel. Ik zag er wel oké uit. Ik keek een lijfwacht aan. 'Jij vertelt mijn vader dat ik naar Prinses Azula ben.' Zeg ik met mijn monotone stem. Hij knikt en ik loop weg. Naar beneden en vervolgens naar buiten. Opweg naar Azula. Onderweg kom ik ook het slangenkind Ty-Lee tegen die aan het huppelen is. Daar loop ik bij als een deprisief kind. Ach ja je leert er mee leven.
    Als we bij het Paleis van Ozai komen lopen we naar binnen als we de wachter hebben gepasseerd. We lopen naar binnen en ik sta stil bij Azula's kamer. 'Heey Azula. Waarvoor had je ons nodig. Een geheime missie?' Vraag ik haar met een korte speelse grijns op mijn gezicht.


    Azula
    "Hey Azula!" zegt Mai als ik eindelijk bij haar ben aangekomen. "Waarvoor had je ons nodig. Een geheime missie?" Er verschijnt een speelse grijns op haar lichtelijk verveelde gezicht. "Ik moet mijn broer vinden en er wordt gezegd dat hij samenzweert met de avatar" zeg ik terwijl ik even om mij heen kijk. "Misschien kunnen we de avatar dan ook gelijk meenemen. Ik denk dat de vuurheer dat wel leuk vindt" zeg ik met een grijns op mijn gezicht. En dan zou ik natuurlijk kans hebben om heerseres van het vuur rijk te worden.


    26 - 02 - '16

    Toph Bei Fong

    'Eindelijk! Land!' riep ik en ik sprong van Appa. Gelijk stampte ik op de grond, waardoor Sokka omhoog vloog. Soepel verplaatste ik mijn voeten, zodat Katara viel. 'En daarom is aarde het beste' kwam er brutaal uit mijn mond. 'Zin in een gevechtje, Zuko?' lachte ik. 'Je zal het toch nooit winnen, prinsesje' zuchtte ik. Ik liet mezelf vallen en prikte mijn vingertoppen in de aarde. Vrolijk gooide ik over met mezelf met een rots, van de ene hand naar de andere. Grijnzend duwde ik hem richting Sokka, die omviel. 'Waar was dat goed voor?!' klonk hij hysterisch.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 13:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zuko
    Ik was bijna de hele rijs een beetje.. Stil geweest, maarja wat moest je zeggen tegen mensen waar je jaren lang jacht op had gemaakt? Niet veel dus.
    Inplaats van van Appa af te klimmer sprong ik er soepel vanaf zoals ook Toph had gedaan, 'Zin in een gevechtje, Zuko?' Vroeg ze lachend, 'Je zal het toch niet winnen, prinsesje' Vervolgde ze zuchtend en liet zichzelf neervallen in een aarde om vervolgens ook Sokka omver te duwen met een rots. 'Nee bedankt' Zeg ik en ga een eindje van appa zitten, dat was in iedergeval de eerste vergissing aangezien hij nogsteeds met zijn kop bij mijn hooft kon en hij achter me zat dus ik had niet door dat zijn grote tong mijn hooft likte. Ik sprong op om vervolgens het kwijl van mijn gezicht te halen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Toph

    'Hah! Goede, Appa!' lachte ik. Ik had wel zin in een uitdaging. Ik duwde mezelf omhoog en verplaatste mijn voeten simpel, zodat Zuko viel. Daarna gooide ik een steentje naar hem. 'Kom op, prinsesje' zei ik uitdagend. Geweldig, die bijnamen. 'Of moet ik het prinsesje verbannen van gevechten?' Wat ik nu deed, was simpelweg pesten. Maar het vermaakte me wel. 'Ik snap het wel, de blinde moet zwijgen' gromde ik, terwijl ik Zuko omhoog schoot en op een steen liet landen. 'Autsj' gniffelde Sokka.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zuko
    Ten eerste duwde ze me om met behulp van aardesturing om vervolgens een steentje naar me te gooien, volgensmij vermaakte ze zich wel met de bijnaam prinsesje. 'Ik snap het wel, de blinde moet zwijgen' Gromde ze verzolgens waarna ze mij omhoog schoot en op een steen liet vallen, toen ik iet wat pijnlijk opstond zette ik een paar passen om vervolgens de aarde onder haar voeten warm te maken met een beetje vuur.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aang
    Katara springt al van Appa in het meer voordat we geland zijn. Ik grinnik en kijk haar na, tot ik wordt verstoord door Appa, die niet weet welke kant we op moeten. "Rustig maar," zeg ik lachend tegen Appa, en al gauw staan we op de grond. Het liefst zou ik meteen gaan zwemmen, maar ik hou me in, en zadel Appa af. "Ga maar wat eten," zeg ik sussend in zijn oor, en Momo, die net op mijn schouder geland is, vliegt meteen naar Appa toe. Waarschijnlijk is Zuko heel lekker, want na een paar seconde hoor ik een slurpend geluid, en een natte Zuko. Ik lach hardop.
    Katara komt nu ook aan de kant staan, en ik hoor Sokka haar bestraffend toespreken, waarna Katara in zijn wang knijpt en hem iets terugzegt. Ik sla Sokka op zijn rug. "Kom op, Sokka, we zijn al twee dagen onderweg, een beetje relaxen mag ook wel." Ik negeer de boze blik die hij me toewerpt, en ik ren juichend het water in, als ik mijn kleren op ondergoed na heb uitgetrokken.


    Tijd voor koffie.

    Katara
    Toph zich aan het vervellen en irriteerd Zuko daarom waar ik geen probleem mee hem en ik ga zelf in het water staan. Ik maak een aantal strommingen als ik Zuko neer hoor komen. Hij maakt de aarde onder haar voeten warm bijna heet. Als je ergens van af moest blijven was het van Toph haar voeten. Zonder voeten kon ze niet meer zien. Ze deed alles met haar voeten qua sturen en zicht. Ik stuur een hoop water op hem af zodat de grond kouder word, meteen ook voor de brandwonden, en tegen zuko. Ik glij naar de kant en kijk Zuko woest aan. 'Je stuurt niet op haar voeten, want als je denkt dat het grappig is is dat niet zo. Toph ziet met haar voeten. Als je het wilt verbranden kan ze niet zien.' Zeg ik waarschuwend. Ik vertrouwde hem niet terwijl de rest dat wel deed. Hij mocht voor me oppassen misschien was ik overbezorgt op Toph Aang en Sokka, maar we hadden de vijand binnengelaten dus ik moest extra op mijn hoede zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mai
    "Ik moet mijn broer vinden en er wordt gezegd dat hij samenzweert met de avatar" zeg ze terwijl ze om zich heen kijkt. "Misschien kunnen we de avatar dan ook gelijk meenemen. Ik denk dat de vuurheer dat wel leuk vindt" Zegt ze dan. Azula is nu zijn teoonopvolgster. Azula de vuurvrouw. De vuurheerster. 'Dan kunnen we beter zo snel mogelijk gaan.' Zeg ik met een saaie lach op mijn mond zit. Zuko. Hmm zuko. Ik hem al een tijd niet gezien. Ik weet nog vroeger dat we elkaar leuk vonden en Azula ons koppelde. Met de appel en hoe we samen in de vijver vielen. Dat waren nogceens tijden. Ik kijk Azula vragend aan of ze het een goed idee vond om nucal te gaan aangezie Ty-Lee er ook al was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Toph

    Ik voelde warmte onder mijn voeten, waardoor ik grote ogen keek en mijn voeten verbrandden. 'JIJ IDIOOT!' gilde ik hysterisch en kwaad. Ik voelde water, maar dat was niet goed genoeg. Gelijk ging ik zitten en voelde aan mijn voeten. Snel trok ik mijn handen terug. Het brandde en het deed pijn. 'Katara, kun je me alstjeblieft helpen?' smeekte ik haar. Katara kon wonden genezen, dus ik keek smekend haar kant op. 'EN JOU KRIJG IK NOG WEL!' schreeuwde ik overstuur naar Zuko. Nu kon ik helemaal niks meer zien. Vreselijk.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Katara
    Ik keek zuko aan. Mijn wenkbrauwen boosstaand net als mijn ogen. Al stuurde ik water. Mijn ogen schoten fel heet vuur. Ik zorg dat het water hem de zee in stuurtb 'koel maar is wat af idioot. Denk na voor je wat doet.' Zeg ik sissend waarna ik meteen naar Toph toeloop. Ik pak het water uit mijn veldflesje en stuur het naar haar voeten die bloedrood zijn en onwijs rood. Ik laat het koele water haar verbrande voeten omhullen en manipuleer haar Chi-Paden zodat haar voeten snel weer de oude zijn. Na hooguit een minuutje zijn haar voeten weer haar normale kleur. Ik knik en doe het water terug in mijn veldfles. Ik kijk haar aan al kon ze dat natuurlijk niet zien. 'Zo beter Toph of voel je nog ergens pijn?' Vraag haar vriendelijk. Tgen haar kon ik het soms nog wel. Soms hield ik ook de bezorgde strenge moeder uit, maar bij zuko kon ik dat gewoon niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zuko
    Zonder ook maar iets te zeggen liep ik weg om een eindje verder en uit het zicht van de rest te gaan zitten, en alweer had ik het verpest. Gewoon doordat ik kwaad werd en er neit overna dacht.


    Don't be like the rest of them, darling