• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Kwijt
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Purrfect
    Zuko: MadEyeMoody
    Suki: Rider
    Azula: Opera
    Ozai: Mygash
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Kwijt


    Regels:

    IC

    -Schelden mag
    -16+ mag, alhoewel ik het niet echt zie aankomen
    -Ruzie's mogen, vechten maakt het juist leuker en spannender
    -Houdt je aan de verhaallijn van Avatar. Onthoudt dat het nog voor het gevecht tussen Aang en Ozai is
    -Houdt je aan je personage
    -Bestuur alleen jou personage


    OOC

    -Geen ruzie, houdt het lekker gezellig
    -Alstjeblieft, houdt je opmerkingen aardig en goed bedoeld, ga geen kritiek geven
    -Tussen haakjes als je iets wilt zeggen
    -Minimaall drie regels, anders word het te kort
    -Alleen ik start de topics, tenzij ik iemand anders vraag
    -Houd je aan de regels


    Rollentopic

    Klik.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 8:44 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    [Maar nu moet er iemand reageren, om ik heb geen inspiratie xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Ga elke dag naar de sportschool als mijn broertjes en zusjes slapen. Iemand op mijn school heeft een grotere broer, die trainer is. Ik mag nu dus als iedereen weg is, komen en trainen in de sportschool. Ze weten welke situatie er thuis bij mij speelt, en ze zijn echt heel aardig. Meestal ga ik 's nachts om drie uur, of anders 's ochtends om zes uur. Heel fijn]


    {Wow dat is echt best laat.. Maar het lijkt me prettig om dat in iedergeval elke dag te kunnen doen}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet haast wel. Als je zo laat over straat moet om naar huis te lopen, vanwege dat je van een psychiater komt. Ja nou, psychiater.. Eerder iemand die je helpt met je woede en je thuissituaties. Bij mij in de buurt kom je enge mensen tegen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Het blijft ook een vechtsport toch?}


    {Volgens mij beide ;P}


    Tijd voor koffie.

    Eenhoornpoep schreef:
    [Ik moet haast wel. Als je zo laat over straat moet om naar huis te lopen, vanwege dat je van een psychiater komt. Ja nou, psychiater.. Eerder iemand die je helpt met je woede en je thuissituaties. Bij mij in de buurt kom je enge mensen tegen]


    {Ja, ik zou het gewoon niet durven! D: Wat leer je eigenlijk bij Kickboksen?}


    Tijd voor koffie.

    [Iemands kracht op zichzelf te gebruiken en voor de rest iemand k.o slaan en dat soort dingen. Echt heel leuk xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Ik moet haast wel. Als je zo laat over straat moet om naar huis te lopen, vanwege dat je van een psychiater komt. Ja nou, psychiater.. Eerder iemand die je helpt met je woede en je thuissituaties. Bij mij in de buurt kom je enge mensen tegen]


    {Lijkt me heftig..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mmhh, bij mij ben ik het gewend. Ik liep altijd snel weg, maar nu loop ik op m'n dooie gemak]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oke, wie reageert er nu? o_o. Wacht, ik maak wel Toph]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toph Bei Fong

    'Ik snap het niet. Hij hoort inderdaad niet bij de Dai Li, maar ik voel gewoon dat ie zich verzwijgt. Aang, kun je niet in die Avatartrance komen? Dan zegt ie tenminste de waarheid' meende ik. 'Ik wil niet dat je iemand pijn doet, maar hij verdiend het. Laat hem je kwaad maken ofzo' stelde ik voor. Ik had nu echt genoeg van die knul. 'Of Katara, stuur zijn bloed ofzo. Dan kan ie niks doen. Ik moet de waarheid weten, ik word gek!' ergerde ik me eraan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Shadow "Jinh"
    Ik kijk toph aan. 'Ik sta er nig bij en ik hoor je wel, maar ik ga wel.' Zeg ik nors. Ik loop terug als ik opeens stop, maar ikcdoe het niet. Ik voel de beweging achter me en hoe ze me ineen laat krimpen. (Katara gebruikt dus bloedsturen omdat ze ook wilt weten wat hij verzwijgt) ik hap naar adem en ik sluit mijn ogen en concentreer me. Ik laat een muur achter me opkomen wat haar razendsnel wegduwt waardoor ze hard tegen een boom aanknalt en een harde gil van schrik en van pijn laat horen. Ik kan mezelf weer besturen en draai m razend snel op. Ik vuur stenen op toph af en pak mijn zwaard die in mijn mantel verborgen zit en smelt het metaal wat ik in een mes bij mijn vuist laat veranderen. 'Dat hadden jullie niet moeten doen. Het is mijn verleden dus houd je er buiten.' Sis ik. Ik laat mezelf zakken in de grond en laat de grond onder toph verdwijnen ik grijp haar vast en maak haar vast met haar voeten naar boven zodat ik haar zicht afneem. Mijn ogen spoten vuur nu ik me op de avatar richt. Ik maak vuisten van mijn handen en open ze dan snel waarna ik mijn voeten verschuif. Hij word gelanceerd in het water en ik pak het fluitje uit mijn zat waar ik hard in fluit. jodin komt al aangevlogen en een aantal seconde laten valt er een boom achter me neer waar Maer te voorschijn komt. Nu ze ruzi wouden konden ze het krijgen.
    [Toph kan haarzelf er nog uitsturen aangezien haar handen nog contact heeft met de aarde :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Toph's handen zijn haar hulpmiddelen. Haar voeten doen het werk. Maar dan heb je Aang nog ;p ]

    Toph Bei Fong

    Soepel stuurde ik met mijn handen me eruit. Mijn handen zette ik op de grond en ik grijnsde wanneer ik zijn voeten hoor. Met een centimeter verschuiving van mijn voet, knalt een muur tegen hem aan. Ik liet mijn zicht nu nooit meer afgepakt worden. Door met mijn vinger een centimeter door de grond te gaan, liet ik Shadow naar me toe komen. Zo liet ik hem tegen nog een muur aanknallen, sloeg hem met een rotsblok op de grond en liet het rotsblok op hem vallen zodat ie nog wel een uurtje bewusteloos was. Daarna sloeg ik met een muur het dier op de grond. Daar hadden we voorlopig geen last meer van. Maar als ie zou bijkomen, regelde Aang het.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo makkelijk is hij niet overwonnen. Verander het een beetje en die dieren van hem kunnen aarde sturen behalve zijn vogel. Zijn Maer is een aardestuurder. Half blind en voelt met zijn poten en kan geweldig ruiken dus die maak je niet zomaar af.]
    Shadow 'Jinh'
    Er knalt een muur tegen me op en ik gebruik de rotsblokken als een schild. De naden vul ik op met metaal zodat ik een schild heb en het geen pijn meer doet. Ze stuurde ne haar kant op en liet een rotsblok op me vallen die ik zelf ook stuurde en weggooide / stuurde. Er kwam ook een muur op Maer af die ze gemakkelijk ten gronde bracht. Ze was groter als de muur geweest. Ik ben al alleen haar voorpoot. Ik kijk Toph boos aan. 'Dat je mij aanvalt oké, maar niemannd raakt Maer of Jodin aan.' Zeg ik sissend waarna ik messen op haar afgooi van het metaal die ik daarna weer terug stuur. Ik mis haar op een centimeter. Ze had geluk gehad anders had ik haar schouder doorboord. Maer gaat staan en gaat met zijn klauw zachtjes heen en weer waardoor er een groot rotsblok tevoorschijn komt en deze breekt en de stenen die in mijn hand zouden passen. Niet die kleine maar ongeveer even groot als een hoofd stenen. Niet dodelijk maar wel om te verwonden. Ik zou nooit iemand doden. Zo was ik niet gemaakt. Tenzei het voor mij levensgevaarlijk was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga helemaal niks aanpassen. Toph kan hem gemakkelijk aan. Jinh is ook niet perfect, hoor. Toph kan dan wel alleen aarde sturen en metaal buigen etc, maar zo zwak is ze ook weer niet. Ze is niet zo een twee drie te krijgen. En dat weet je zelf ook]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Ik ga helemaal niks aanpassen. Toph kan hem gemakkelijk aan. Jinh is ook niet perfect, hoor. Toph kan dan wel alleen aarde sturen en metaal buigen etc, maar zo zwak is ze ook weer niet. Ze is niet zo een twee drie te krijgen. En dat weet je zelf ook]

    [Weet ik, maar Jinh is erg slim en niet voor een gat te vangen dus je krijgt hem niet in een aanval bewusteloos. Ik was eerlijk gezegt niet van plan om hem te laten winnen, maar hem te laten verliezen allen het word een uitputtingsstrijd. Plushij heeft Maer, maar Maer wikt niemand pijn doen, maar Jinh gewoon beschermen net als Jodin. Ik weet dat ze nie zwak is, maar Jinh is ook niet voor een gat te vangen. Ze zijn aan elkaar gewaagt alleen Jinh is groter en fysiek wat sterker qua spieren omda hij ouder is. Jinh is echt niet perfect ofzo. Hij heeft ook zijn problemen, maar k bedoel dat hij niet zomaar bewusteloos raakt. Als het bijna gebeurt rolt hij weg of zakt hij razendsnel in de grond. Hij word niet voor niets achtervolgt door een aantal premie jagers en leeft nog steeds of is nog niet gevangen genomen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break