• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    David Jonathan Williams

    Ik kijk naar Allison, die naast me zit. Ik lach als ze mompelt dat ze vanaf vandaag een hekel aan bussen heeft. 'Wel, ik heb nooit echt van busritten gehouden, ik sterf hier echt van de hitte.' Mijn blik glijd naar buiten, ik hoop echt dat we er bijna zijn. 'Hoe gaat het met je?' ik kijk Allison weer aan, waarna ik antwoord. 'Wel het gaat goed, alleen wat problemen thuis.' Zo erg zijn die problemen niet, het werkt gewoon op mijn zenuwen. 'Met jouw?' ik heb Allison al een hele tijd niet meer gesprokken, zeker niet sinds we alle twee naar een andere school zijn gegaan. Als we over een hobbel heen rijden pak ik snel even mijn stoel vast, ik haat die hobbels echt allemaal. Ik mompel een scheldwoord, net iets te hard. Verondschuldigend kijk ik rond mij heen, hopend dat niemand het heeft gehoord. Normaal scheld ik nooit, maar vandaag in deze hitte blijkbaar wel. Had ik toch maar mijn lichtere t-shirt aangedaan, dat scheelde vast wat warmte.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:30 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Austin Davers

    Ik krijg eigenlijk een beetje van iedereen te horen dat ze het niet precies weten maar waarschijnlijk niet heel lang meer. Gelukkig maar dan want ik heb eigenlijk echt een zin meer om opgepropt in dit bloedheete busje te zitten. We reden nu wel in het bos, zoals Esmée al gezegd had dus als het goed is waren we er bijna, het kamp was in het bos. Eigenlijk was ik wel benieuwd naar hoe het er nu uitzag, ik was er echt lang niet meer geweest. 'Maar ik sliep heerlijk hoor,' zegt Esmée dan om me vraag nog te beantwoorden. 'Mooi' zeg ik met een glimlach en druk een kus op haar lippen. Daarna laat ik mijn hoofd tegen de leuning liggen en kijk een beetje voor me uit. We zaten nou al zes uur in dit bloedhete busje en ik wou er echt uit, ik wil gewoon op het kamp zijn. Daar kon ik gewoon lekker bewegen en niet de hele tijd zo stil zitten. Ik zucht lichtjes en kijk even rond in de hoop al iets van het kamp te zien.

    [Ik reageer zo, even douchen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mweeh, ik ben echt slecht in beginnen. >.< Kan iemand voor het gemak niet even iets tegen Charlotte zeggen? :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    [Mijn topics & Ik bedenk even iets, maar ben redelijk druk bezig met school]

    Allison 'Ally" Aurora Gwyneth Swann
    'Tsja, eigenlijk hebben ik ook nooit echt van busritten gehouden.' zeg ik dan met een lichte grijns. 'We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal.' zing ik dan zacht en grinnik. 'En het is inderdaad heel warm.' puf ik dan en trek een hesje uit wat ik aanhad waardoor nu mijn armen geheel bloot liggen. Als hij dan zegt dat hij problemen thuis heeft kijk ik om en kijk hem nu echt aan. Kwam bekend voor, alleen zal ik een heel ander probleem hebben dan hem, een probleem dat mij gigantisch veranderd heeft. 'Iedereen heeft zo zijn problem.' mompel ik dan en haal mijn schouders ope en zucht. Ik schiet in de lach als we over een hobbel heen rijden en David net iets te hard vloekt. 'Idioot.' zeg ik dan lachend en schud mijn hoofd. Als hij dan vraagt hoe het met mij gaat haal ik even mijn schouders op. 'Het gaat allemaal zo zijn gangetje.' mompel ik dan. 'Er zijn veel dingen veranderd.' zeg ik dan met een zwakke glimlach en kijk hem aan. 'Maar goed, niks bijzonders dus.' zeg ik dan, geen zin meer om langer hierover verder te praten. 'Zo te zien heb je het warm. Je wordt er volgensmij humeurig van.' zeg ik dan grijnzend. 'Je mag best je T-shirt uitdoen vind ik niet erg.' zeg ik dan en lach even mt een knipoog.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lauren Aria Lockwood

    Ik kijk op. Iedereen begint te vragen hoelang het duurt. Ik verwacht niet zolang meer, net zoals de andere. Ik zit voor Cameron en Celeste en achter David en Allison. Ik zucht even en leg mijn hoofd tegen het raam. Ik haal diep adem en sluit mijn ogen. Ik zat in mijn eentje en het voelde best eenzaam. Want ik zat tussen allemaal mensen die leuk aan het kletsen waren, maar ik zei weer niks. Heb ik ook geen behoefte aan hoor. Wat moet ik zeggen? Ik zucht even diep en kijk de oude stoffige bus rond. Ik pak een flesje drinken uit mijn tas en kijk naar buiten. Ineens zie ik een bord die ik herken. Een tijd geleden was die gloednieuw, maar nu? Mijn mond zakt open. Dit betekende niet veel goeds.... Ineens zie ik een paar huisjes. Als je het huishes kan noemen. 'O nee,' mompel ik en kijk goed naar buiten. Is dit de camping?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Austin kust me, laat zijn hoofd tegen de leuning rusten en kijkt voor zich uit. Ik kijk juist meer om me heen om overal kleine stukken van gesprekken op te kunnen vangen.
    'O nee,' hoor ik Lauren mompelen. Wanneer ik zie dat zij naar buiten staart, doe ik hetzelfde. Als ik de vervallen huisjes zie, tik ik Austin aan om vervolgens naar buiten te wijzen.
    'Is dat de camping? Het ziet er niet uit.' In mijn herinnering was het heel anders. Veel mooier en gezelliger.
    De bus staat stil en ik wacht op mijn beurt om uit te stappen. Even de benen strekken, eindelijk! Dan kijk ik eens goed rond. Is dit werkelijk alles?


    everything, in time

    David Jonathan Williams
    Als Allison me een idioot noemt lach ik even, ik word niet snel boos of verondwaardig. 'Het is zo heet.' ik blijf mopperen, waarna Allison grijzend zegt dat ze dat aan mijn humeur kan merken. Ze heeft gelijk, ik ben humeurig als ik boos ben. Ik snak gewoon naar een duik in een meer of naar een koude douche. Dat is dus echt een van de eerste dingen die ik ga doen als we er zijn. Je mag best je T-shirt uitdoen vind ik niet erg.' zegt Allison en ze geeft me een knipoog. Eigenlijk is het niet zo'n slecht idee. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en pak dan de onderkant van mijn shirt vast, waarna ik hem over mijn hoofd trek. Ik schud even met mijn hand door mijn haar en gooi het shirt even in mijn tas. Bij vreemden zou ik dit nooit doen, maar dit zijn mijn oude vrienden. Lachend kijk ik Allison aan, waarschijnlijk dacht ze niet dat ik dit zou doen. Ik ben namelijk erg onzeker over mijn uiterlijkek en als ik er over na denk gaat mijn blik al naar mijn tas. Ik zet dat nare gevoel van mij af en richt me weer tot Allison. 'Goed idee, schat.' ik geef haar een knipoog terug en rek me even uit, ik ben stijf geworden van die lange rit die steeds langer en langer wordt.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:59 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Het is Allison niet Delaney.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik raak in de war>.<
    Wel, ik ben maar een keer de fout in gegaan.(:]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:59 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Allison "Ally" Gwyneth Swann
    Ik grinnik even als hij weer zegt dat het warm is en schud mijn hoofd. 'Dat wisten we nog niet, volgensmij heeft iedereen het warm.' zeg ik dan grijnzend en rol even met mijn ogen. Dan wiebelt hi met zijn wenkbrauwen wat er grappig uitziet en hij doet dan ook nog zijn shirt uit en ik trek even mijn wenkbrauwen op, ik had niet gedacht dat hij het echt zou doen. Hij gooit dan zijn shirt in zijn tas en ik kan het niet laten mijn ogen even te laten afdwalen en mijn ogen worden wat groter en mijn mond valt nog net niet op. 'Zeker niet slecht.' mompel ik dan en grijns en kijk hem weer aan met een speelse grijns. Als hij zich dan uitrekt laat ik weer mijn blik kort over zijn lichaam gaan en bijt op mijn lip, die jongen heeft een lichaam! Ik grinnik dan even en kijk hem weer grijnzend aan. 'Ik weet toch dat ik geweldigen ideeën heb, duh.' zeg ik dan overdreven en lach even en zie dan dat we er zijn. 'Eindelijk!' roep ik dan overdreven opgelucht uit en grinnik dan en pak mijn tas, pak David's hand vast en sleur hem mee het busje uit. Eindelijk kan ik mijn benen strekken en wat frisse lucht. Als ik dan buiten sta kijk ik om me heen en mijn mond valt letterlijk open. 'OMG.' mompel ik dan, het was helemaal verouderd, hier zouden we toch niet kunnen verblijven?!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Zoë Valerie Chamberlaine; Zoella

    Met een zuchtje keek ik rond. Huisjes huh ? Hoe oud was dat foldertje dat ik had ?! Ik liet me neerzakken op het trapje van het huisje dat ik had gekregen. Ik sliep samen met andere mensen, misschien dat dat nog een voordeel was. Ik beet op mijn lip en liet mijn ellebogen op mijn knieën steunen. Een gil verliet mijn mond toen het plankje onder me doorbrak. Met moeite kwam ik recht en keek boos naar het trapje.
    "Ben ik dan echt zo zwaar ?!" riep ik boos uit. Ik nam mijn iPhone en probeerde mijn broer te bellen. "Geweldig, geen bereik !" riep ik uit waarna ik mijn armen in de lucht gooide. Ik keek op toen ik een bus zag aanrijden en schudde mijn hoofd.
    "Die zijn er dus ook in getrapt".

    David Jonathan Williams

    Ik grinik, ik voel hoe Allison haar blik over mij lichaam gaat. Ze maakt nog een leuke opmerking, maar min aandacht trekt naar buiten. Na een lange rit zijn we eindelijk aangekomen, ik heb zin om op en neer te springen. Allison pakt mijn hand vast en trekt me naar buiten. Ik sla voor de grap mijn arm over haar heen en ook mijn mond valt open als ik de huisjes zie. Die zijn erg veranderd. Vroeger waren ze nog mooi en niet zo oud, nu zijn ze wat versleten en wat ouder geworden. Ik aal mijn schouders op, als het bed maar comfortabel ligt vind ik alles goed. Als Allison wat anders dan ik reageert haal ik alweer mijn schouders op, we gaan er het beste van maken. Ik ben benieuwd met wie ik in het huisje slaap, mij maakt het niet uit. 'Zullen we naar de kamer indeling gaan kijken?' ik trek Allison mee naar de kofferbak waarna ik snel mijn koffer en haar tas er uit haal, waarna ik richting het prikbord toe loop.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:09 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lauren Aria Lockwood

    Ik zucht en stap ook uit. Ik ga naast Allison en David staan. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de omgeving. 'Nou...,' zeg ik. 'Ziet er leuk uit.' Het sarcasme druipt er vanaf. Ik kijk even naar mijn sneakers, korte broekje en witte blousje. Ik had het nooit zo snel heet, maar deze reis had ik het ook wel heet gehad. David zo te zien ook. Ik kijk even naar zijn ontblote lichaam, glimlach en kijk recht voor me uit. 'Nou en wat moeten we nu,' vraag ik me af en kijk om me heen. Ook ik pak mijn koffers en tassen. Langzaam loop ik achter David en Allison aan. Dat prikbord idee was wel handig misschien ja. Ik zucht even en kijk naar het bord. Ik zat dus met Allison en Byani. 'Alli wij zitten samen,' glinlach ik en kijk haar aan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:11 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne