• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bryani Allyne Coleman

    Toen ik bij het meer was aangekomen ging ik op een bankje zitten. Ik was altijd een beetje een loner geweest, ook al had ik toch het gevoel dat ik iets miste. Of beter gezegd iemand. Ik had geen beste vriendin, geen beste vriend en ik had al helemaal geen vriendje. Lifes sucks. Ik gooide mijn benen op het bankje en ging languit liggen. Met mijn handen ondersteunde ik mijn hoofd en ik keek naar boven. De lucht was best mooi, blauw enzo. Cliche eigenlijk wel. Als ik niet helder bleef, viel ik waarschijnlijk zo weer in slaap. De rest had zich zo ondertussen alweer opgesplist en zoals altijd kwam er niemand naar mij toe. Ik was gewoon anders als de rest. Ik pakte mijn mobieltje uit mijn zak en probeerde een tweet te plaatsen: 'Lonelyness is the worst when you're with all of your friends', maar toen ik op de verzendknop drukte deed dat stomme ding niks. 'Shit, geen bereik!' zei ik nogal hard. Een paar van mijn "vrienden" keken om. Ja, zie mij lonely zitten. Ik ben echt socially awkward.

    [Feel free to join Bryn xD]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Trev
    Ik keek vrolijk naar haar en haalde mijn schouders op. "Geen idee. Hier hangen? Een zandkasteel bouwen? Bij de hutjes gaan hangen? Fred wassen?" Fred was best vies en nu hij eenmaal in het water lag zou dat ook best handig zijn. Ik veegde nog wat natte strengen haar uit haar ogen en gooide toen mijn haar opzij. Fred was ondertussen als een idioot rondjes rond mij aan het zwemmen. Zijn vacht voelde ik langs mijn buik gaan, wat best wel kriebelde. Ik had geen idee wat voor ras Fred was, maar hij was groot en harig. Meer wist ik ook niet... En hij was super lief! Ik aaide over zijn rug toen hij langs kwam. "Anders heb ik ook nog drank ik mijn koffer zitten, we kunnen het dus ook gewoon op het zuipen zetten." Ik was nooit echt een hele grote zuiplap, vooral omdat ik eigenlijk altijd moest rijden, maar als ik het dan toch op het drinken zette werd ik vaak ook echt ladder en ladder zat.


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    Lauren Aria Lockwood

    Vaag hoor ik mijn naam. Ik zou mezelf makkelijk kunnen verdrinken, maar ik vraag me af waarom ik daar aandacht. Ik ben gelukkig, op zich. Mijn moeder kan het niet aan om mij kwijt te raken, bovendien zou ik het mijn oude vrienden niet aan willen doen. Ik kom boven en kijk om me heen om even te beseffen waar ik precies ben. Ik kijk naar de kant. Wie had me geroepen? 'Ja,' zeg ik maar. Niet echt wetende wie me riep. Ik gok Aimee of Jayden. Ik bijt op mijn lip. Het viel niet op dat ik huilde, want mijn hele gezicht was nat. Ik zwem langzaam naar de kant en probeer mezelf weer bij elkaar te rapen. Ik pak mijn handdoek en wikkel die om me heen. Ik ga weer naast Aimee zitten, maar zeg verder niks. Ik leg mijn haar over een schouder en kijk naar het zacht golvende water. Ik kijk om naar Jayden. 'Riep jij mij?' Ik kijk hem vragend aan en zucht even. ik bijt op mijn lip en kijk dan weer naar Aimee. Ik glimlach zwakjes naar haar en maak figuurtjes met mijn voet.


    [Anders reageer je gewoon eerst op Aimee en doe je alsof mijn reactie erna kwam :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik keek vrolijk naar haar en haalde mijn schouders op. "Geen idee. Hier hangen? Een zandkasteel bouwen? Bij de hutjes gaan hangen? Fred wassen?" Fred was best vies en nu hij eenmaal in het water lag zou dat ook best handig zijn. Ik veegde nog wat natte strengen haar uit haar ogen en gooide toen mijn haar opzij. Fred was ondertussen als een idioot rondjes rond mij aan het zwemmen. Zijn vacht voelde ik langs mijn buik gaan, wat best wel kriebelde. Ik had geen idee wat voor ras Fred was, maar hij was groot en harig. Meer wist ik ook niet... En hij was super lief! Ik aaide over zijn rug toen hij langs kwam. "Anders heb ik ook nog drank ik mijn koffer zitten, we kunnen het dus ook gewoon op het zuipen zetten." Ik was nooit echt een hele grote zuiplap, vooral omdat ik eigenlijk altijd moest rijden, maar als ik het dan toch op het drinken zette werd ik vaak ook echt ladder en ladder zat.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik grinnik even en knik dan. 'Een zandkasteel bouwen? Serieus?' zeg ik dan en grinnik weer even en schud mijn hoofd en kijk dan weer naar de hond Fred en geef hek weer even een kort aai over zijn kop en grijns even en kijk dan weer naar Trev. Als hij dan zegt van de drank verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Tsja, wat moet ik zeggen, ik was een echt feestbees die wel van een drankje houd, op mijn nieuwe school, met mijn nieuwe vrienden, de zogenaamde coole/populaire kids was het dan ook een gewoonte om ons ook op een schooldag ladderzat te drinken en de dag daarna gewoon niet te komen opdagen, weer een van de voorbeelden van hoe ik veranderd ben, vroeger moest ik niet eens aan zoiets denken, ik hield me altijd aan de regels, deed wat goed is, maar moet je me nu eens kijken, ik ben nu juist iemand die het liefst regels overtreed, doet wat hij wilt, luistert naar niemand, onbezorgd en ga zo maar verder genoeg voorbeelden. Ik kijk kort om me heen en kijk dan weer naar Trev en grijns. 'Wat dacht je van rond hangen bij de huisjes en ons daar ladderzat drinken.' zeg ik dan en lach even en bijt dan op mijn lip en kijk hem vragend, maar ook met een lichte speelse blik aan, met wen grijns op mijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joeri Thomas Miller
    Ik loop vrolijk met mijn surfplank onder mijn schouder naar het strand. Ik kijk rond op de camping, mijn ouders moeten het echt vernieuwen. De disco in nog uit de jaren zestig. Met mijn hoofd schuddend kom ik aan op het strand. Dit is de enige plek op de wereld waar ik me thuis voel. Terwijl ik mijn surfplank in het water gooi zie ik twee mensen in het water. 'Hé!' Roep ik, en ik zwaai. Daarna spring ik op mijn surfplank en pak een paar golven. Na dat ik van mijn board gevallen ben, peddel ik naar de mensen. 'Hoi, ik ben Joeri,' Begroet ik ze, en ik ga zitten op mijn board. Ik kijk naar de golven waarvan ik hou, dit is mijn thuis. Het huis van mijn ouders is een even grote ravage als de rest van de camping. En er is al helemaal geen bereik. Ik heb geen telefoon en ook geen computer of laptop, ik moet me buiten vermaken. Deze mensen niet, die zijn anders gewend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Kleine samenvatting iemand?)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Vanaf waar heb je gemist?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Uhm haha vanaf mij laatste post >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Celeste Annabel Twice
    Hij kijkt me aan en zegt dat ik niet sterker ben en dat ik dat weet. 'Dat klinkt als een uitdaging,' zeg ik dan. Ik heb mijn hand al weer terug getrokken en kijk hem aan terwijl ik even mijn lippen tuit. Hij zegt dat hij niet mee gaat doen, maar dat hij nog even gaat zwemmen ofzo. Hij schudt weer met zijn haar en port me dan een keer in mijn zij en ik sla zijn hand weg. Hij zegt dat hij denkt dat hij nog even gaat zwemmen. 'Whatever,' zeg ik dan met een zucht en loop weg van Cameron en duik het water in. Het is heerlijk water, koel, niet eens koud. Maar ik kan goed tegen kou. Ik kom boven water en strijk mijn haar achter mijn oor. Ik ga op mijn rug liggen en geniet van het water om me heen en denk gewoon even aan niemand anders dan aan mezelf. En ik vind het fijn om gewoon zo even te liggen in het water en de rest op de achtergrond te hebben.


    [Oké ten 1e, hier moet je op reageren :)

    Oke Samenvatting:

    Lauren was even zwemmen met Jayden, nou ja, ze werd er door hem ingetrokken. Ze kreeg het koud en ging weer aan de kant zitten. Ze kwam in gesprek met Aimee en later leende ze Jayden haar handdoek. Er kwam een onderwerp in het gesprek van Aimee en Lauren dat Lauren aan haar vader deed denken, Lauren dook het water in om te vluchten, Aimee en Jayden begonnen even te praten, maar Jayden was bezorgd om Lauren. Nu zit Lauren weer op de kant en zit weer naast Aimee.
    David en Zoë begonnen een gesprek en hadden trek in eten, dus zijn ze nu samen terug om eten te gaan halen of ze zijn van plan om weg te gaan.
    Bryani is net aankomen lopen bij het meer en zit nu in haar eentje met haar mobiel, maar kwam erachter dat er geen bereik is.
    Jacob en Allison staan samen in het water met Jacob zijn hondje Fred Ze hebben het over wat ze gaan doen en zijn van plan te gaan drinken bij de huisjes. Waar ze het precies allemaal over hebben weet ik niet.
    Austin en Esmée zijn ook bij het meer en Austin dreigt Esmée in het water te gooien, maar Esméé smeekt dat om niet te doen.
    Verder is er Joeri, de jongen van de campingbaas en die is aan het surfen en zegt hooi tegen Allison en Jacob.
    Ehm.... Volgens mij was dat het]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer zo, probeer een OP verhaal in te kaat te zetten. Wat dus echt niet lukt.>.<]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noyade schreef:
    Hahaha, Quinty, ik moet toch echt even zeggen dat je echt heel leuk schrijft. (:

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Tot mijn grote opluchting stopt Austin met lopen. Hij zet me zelfs neer, al houdt hij me nog steeds stevig vast waardoor ik als het ware klem zit tussen zijn armen en zijn borstkas. Om heel eerlijk te zijn vind ik dat niet eens zo erg.
    'Probeer het eens lief te vragen,' zegt hij lachend. 'Misschien dat voor een kusje niets meer doe.' Hij grijnst en tikt met zijn vinger tegen zijn lippen. Ik schud even lachend mijn hoofd. Niet te geloven, die jongen. Ik wil hem plagen en weigeren, maar omdat we nog altijd gevaarlijk dicht bij de rand staan lijkt me dat niet zo'n slim idee. Hoewel.. Ik sla mijn armen om zijn nek. Zo, als hij me nu zou duwen zou hij net zo goed meegetrokken worden.
    'Vooruit, omdat je het zo lief vraagt,' zeg ik sarcastisch en plaats mijn lippen deze keer langer als eerst op zijn lippen. Als ik vind dat het dan eindelijk lang genoeg heeft geduurd, maak ik mijn lippen van de zijne los en kijk hem met grote ogen en een pruillipje aan.
    'Lieve, lieve, heel lieve meneer Davers. Zou u mij alstublieft niet zomaar in het water willen gooien? Dan bent u echt het allerliefste vriendje ooit!' voeg ik er smekend aan toe.


    dannkje:), jij ook!

    Austin Davers

    Ik zie de opluchting op haar gezicht als ik er neer zet en ik grinnik lichtjes. Ze schud lachend haar hoofd maar sluit na even wel haar armen om mij nek. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en lach daarna. Ze weet zelf ook wel dat ze geen andere keus is natuurlijk anders wordt ze nat en ja dat wil ze ook niet. 'Vooruit, omdat je het zo lief vraagt,' zegt ze sarcastisch en ik grinnik even. 'Ik ben gewoon lief' zeg ik lachend en daarna voel ik haar lippen voor een lange tijd op de mijne. Ik glimlach even tegen haar lippen aan en daarna haalt ze die er weer af. Ik kijk haar aan en zie haar grote ogen en een pruillipje trekken, gewoon zoiets waar je echt niet tegen kan. 'Lieve, lieve, heel lieve meneer Davers. Zou u mij alstublieft niet zomaar in het water willen gooien? Dan bent u echt het allerliefste vriendje ooit!' zegt ze daarna smekend en ik grinnik. 'Nou je weet dat ik geen nee kan zeggen tegen die blik en ik ben graag het allerliefste vriendje ooit' zeg ik grijnzend en geef er een kus. Ik laat haar rustig los en kijk daarna even om me heen.

    [Adesso -> ohfucklarry.
    Waar kan ik inspringen? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Je kan gewoon naar het meer gaan, daar is bijna iedereen en met iemand een gesprek beginnen.

    Aimee zit met Lauren en Jayden zit iets verder op, maar is wel in gesprek met de meiden. Celeste ligt in het water, Cameron ligt op zijn handdoek, Bryani zit in haar eentje met mobiel, Jacob en Allison staan samen in het water met het hondje Fred en Joeri, de zoon van de campingbaas. David en Zoë gaan richting de huisjes en Esmée en Austin staan samen op het strand. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Okee thankyou<3)

    Celeste Annabel Twice
    Hij kijkt me aan en zegt dat ik niet sterker ben en dat ik dat weet. 'Dat klinkt als een uitdaging,' zeg ik dan. Ik heb mijn hand al weer terug getrokken en kijk hem aan terwijl ik even mijn lippen tuit. Hij zegt dat hij niet mee gaat doen, maar dat hij nog even gaat zwemmen ofzo. Hij schudt weer met zijn haar en port me dan een keer in mijn zij en ik sla zijn hand weg. Hij zegt dat hij denkt dat hij nog even gaat zwemmen. 'Whatever,' zeg ik dan met een zucht en loop weg van Cameron en duik het water in. Het is heerlijk water, koel, niet eens koud. Maar ik kan goed tegen kou. Ik kom boven water en strijk mijn haar achter mijn oor. Ik ga op mijn rug liggen en geniet van het water om me heen en denk gewoon even aan niemand anders dan aan mezelf. En ik vind het fijn om gewoon zo even te liggen in het water en de rest op de achtergrond te hebben.


    Cameron Alexander Robinson

    Ik grinnik "Ja kijkt maar uit" grap ik en steek mijn tong uit. Ik kijk haar verbaasd na en kijk haar na terwijl ze het water in loopt, mijn aandacht blijft nog een tijdje op haar gericht en ik loop langzaam weer terug naar het water en stap langzaam in het water. Net enige wat ik doe is een beetje om me heen kijken en na een tijdje sluit ik mijn ogen en zucht zachtjes, ik hoor op de achtergrond allemaal geluid en ik weet zeker dat ik een glimlach op mijn gezicht heb staan. Langzaam beweeg ik naar Celeste toe en kijk naar har "Heey Cece ga je mee wat eten ofzo" vraag ik zacht en glimlach kleintjes. de golven maakte kleine bewegingen tegen mijn huid aan en ik moet een paar keer zachtjes lachen omdat als je stil staat in het water het heel vreemd aanvoelt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    wolffire schreef:
    Joeri Thomas Miller
    Ik loop vrolijk met mijn surfplank onder mijn schouder naar het strand. Ik kijk rond op de camping, mijn ouders moeten het echt vernieuwen. De disco in nog uit de jaren zestig. Met mijn hoofd schuddend kom ik aan op het strand. Dit is de enige plek op de wereld waar ik me thuis voel. Terwijl ik mijn surfplank in het water gooi zie ik twee mensen in het water. 'Hé!' Roep ik, en ik zwaai. Daarna spring ik op mijn surfplank en pak een paar golven. Na dat ik van mijn board gevallen ben, peddel ik naar de mensen. 'Hoi, ik ben Joeri,' Begroet ik ze, en ik ga zitten op mijn board. Ik kijk naar de golven waarvan ik hou, dit is mijn thuis. Het huis van mijn ouders is een even grote ravage als de rest van de camping. En er is al helemaal geen bereik. Ik heb geen telefoon en ook geen computer of laptop, ik moet me buiten vermaken. Deze mensen niet, die zijn anders gewend.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik kijk om als ik plots een "hè!" hoor en zie een jongen zwaaieb en beginnen met surfen en kijk toe en glimlach, hij er er duidelijk goed in. Als hij dan toch van zijn board valt peddelt hij naar ons toe en ik glimlach even naar hem en als hij bij ons is stelt hij zich voor al Joeri en ik knik even. 'Allison.' zeg ik dan, kort maar krachtig is het niet. Ik zie dat hij op zijn board gaat zitten en grijns even en laat dab mijn blik kort onopvallend over zijn lichaam glijden, ik kan het toch nooit laten, dat weet ik van mezelf. Ik grijns weer, waarom hebben alle jongens hier zo'n goede lichamen, niet dat ik het erg vind, zeker niet. Ik kijk dan even naar de golven en dan weer naar de jongen Joeri. 'Ben je hier ook op vakantie?' vraag ik dan en kijk even naar Trev en dab weer naar de jongen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp