• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Ik grinnikte zachtjes. 'Dat is ergens ook gewoon heel erg vreemd...' Het tweede laatje zaten nog steeds geen pleisters, met een zucht sloot ik 'm en maakte het derde laatje open. Hopelijk voor meer geluk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnik terwijl ik wat van de rommel die in de laatjes lig opzij duw. "Hmh...dat is het inderdaad" zei ik terwijl ik verder zocht. Een zucht verliet mijn lippen. Fijn, hier ook niets. "Het ziet er toch naar uit dat ik geen pleister heb, het bloed eigenlijk toch al niet meer." zei ik terwjil ik een blik gunde op mijn vinger.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Zeker weten?' Glimlachend hield ik het doosje pleisters omhoog die uiteindelijk dus toch in het derde laatje lagen. 'Nu heb ik ze namelijk, je kan het altijd voor de zekerheid doen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Met een glimlach keek ik naar Zayn die het doosje met pleisters in zijn hand hield. "Je hebt ze!" zei ik misschien net iets wat blijer dan verwacht, maarja, ik wou toch zeker niet dat mijn vinger ging ontsteken? Ik sloeg mijn armen om hem heen en gaf hem een knuffel. "Give me that shit" zei ik terwjil ik het doosje uit zijn hand haalden en het opende.


    The expert in anything, was once a beginner.

    itsJADE schreef:
    Harry Styles
    Belle kon er blijkbaar niet tegen, ze slaakte een kreet en sprong opzij. Ze pakte mijn handen en duwde mij tegen een boom. Waarschijnlijk zodat ik haar niet weer kon knijpen of kietelen. 'Niet doen' zei Belle met een zogenaamd strenge stem en blik. Ik grinnikte. 'Zo, ik wist niet dat jij zo vol vuur kon zijn!' grapte ik.


    Annabelle Sophia Loverose

    Ik grinnikte zachtjes om wat hij zei en liet hem weer los. Snel zette ik een stap achteruit, om te voorkomen dat hij mij alsnog weer ging kietelen, aangezien hij nu wist dat ik er niet tegen kon. Sommige mensen gingen het dan juist doen en eigenlijk kon ik die ook wel gelijk geven.
    'Nou, zullen we dan maar weer verder gaan naar de schuur?' zei ik en ik draaide mij al om richting het weiland.


    Happy Birthday my Potter!

    CxStylinson schreef:
    Louis William Tomlinson.

    Ik pruilde eventjes. "Als ik buk, past het heus wel..."
    Ik grijnsde toen Agate toestemming gaf en keek het paard tevreden aan. "Hoe heet hij eigenlijk? Of zij?" vroeg ik, waarna ik hevig knikte en haar beledigd aankeek. "Ja! Dat kan ik!"
    Nee, eigenlijk niet, maar goed... Ik liet me niet kennen. Ik knikte toen Agate wegliep en trok toen de staldeur open om naar binnen te gaan. Hoe kwam je op zo'n paard?
    Ik begon wat naast het paard te springen in een poging om erop te komen, maar zonder enig succes...


    Agate Mia Jones

    Snel rende ik naar het kleine schuurtje waar alle spullen lagen. Ik dacht nog even aan Louis hoe hij op dat paard te komen. Ik grinnikte even in mijzelf, omdat ik het al helemaal voor me zag.
    Snel graaide ik alles bij elkaar, halster, hoofdstuk, zadel en nog wel wat. Vanuit een ooghoek zag ik een cowboy hoed liggen. Ik twijfelde nog even of ik hem wel of niet mee moest nemen. Uiteindelijk zetten ik hem snel naar mijn hoofd en gooide de rest over mijn armen heen.
    Met alles hangend op mijn armen en de hoed op mijn hoofd liep ik terug.
    ''Ben er weer!'' riep ik. Ik gooide Louis' spullen over de deur van de stal waar hij in stond en mijne over een lege.
    Zonder te kijken vroeg ik of het hem gelukt was. Toen ik mij omdraaide zag ik Louis niet erop zitten. ''Niet dus.'' glimlachte ik.

    {Ik weet, heel late reactie $: }


    Do what people say you can't.

    Zayn Malik.
    'Ik vind alles,' grijnzend kijk ik haar aan. Blij gaf ze me een knuffel, heel even snoof ik haar geur op, ze rook echt lekker. Na een paar lutteloze seconde zo gestaan te hebben gritste Rose het pakje pleisters uit mijn handen. Verbluft staarde ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nyan schreef:
    Liam Payne
    Ze haf een klein kneepje in mijn hand als teken dat ze het niet erg vond,ik was echt blij en opgelucht nu.Toen we dan in het schuurtje aankwamen waren wij de eersten blijkbaar."Wat wil je doen aangezien de anderen er nog niet zijn?"vraag ik haar dan nogsteeds haar hand vasthoudend.


    Brianna Jo Adams
    'Hmm, weet ik niet.' mompel ik. Ik ga iets dichterbij hem staan, onbewust steeds meer. Ik sta nu tegenover hem, en kijk in zijn ogen. Ik verdrink in zijn prachtige bruine ogen, en ze brengen me in een soort trance die ik niet thuis kan brengen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Zei mompelde dat ze het niet wist en kwam dichter bij mij staan,tot ze tegenover me stond.Haar ogen betoverden me weer.Hoe ze het deed wist ik niet,maar het was echt speciaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Lileas Somerled

    Ik rolde even met mijn ogen en grinnikte zachtjes om wat hij zei, terwijl ik aan het doosje prutsten en probeerden het open te maken. "Oh ja? Als jij alles kan vinden, dan mag je ook best naar mijn ketting gaan zoeken die ik inmiddels al een jaar kwijt ben" zei ik met een kleine grjins terwijl ik hem aankeek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nyan schreef:
    Liam Payne
    Zei mompelde dat ze het niet wist en kwam dichter bij mij staan,tot ze tegenover me stond.Haar ogen betoverden me weer.Hoe ze het deed wist ik niet,maar het was echt speciaal.


    Brianna Adams
    Zo bleef ik als gehypnotiseerd staan. om een of andere reden werd ik naar hem toe getrokken, zowel lichamelijk als geestelijk. 'Liam...' mompel ik schor, niet in staat om meer te zeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik.
    Ik grijnsde. 'Mij best, waar heb je hem voor het laatst gezien?' Rose stond zo te prutsen met het doosje, dat ik 'm weer uit haar handen trok en er zelf een pleister uithaalde. 'Alsjeblieft, was dat nou zo moeilijk?' Ik grinnikte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een keine frons verscheen tussen mijn wenkbrauwen terwijl ik even nadacht. "Ik weet het niet zeker, maar volgens mij op de hooizolder, tussen het hooi." No way dat hij die ging vinden, ik was al een jaar opzoek en nogsteeds had ik hem niet gevonden. Zayn rukte het doosje uit mijn handen en hield grinnikend een pleister voor mijn neus. "Ha.Ha.Ha erg leuk" zei ik sarcastisch. "En ja, een beetje moeilijk was het wel." gaf ik eerlijk toe terwijl ik de pleister om mijn vinger heen vouwde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hooizolder? Wat moest je daar nou weer doen?' Ik had al wel iets in mijn gedachten, maar nee, dat ging te ver. Ik grinnikte. 'Awh, heb je echt zo'n last van je vinger dan, poor girl,' onschuldig keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Kleine blosjes verschenen op mijn wangen terwijl ik de kraan open draaiden en het bloed van mijn andere hand afspoelden. "Dingen" mompelde ik zachtjes, terwijl ik de kraan weer dicht draaiden en mijn hand afdroogden. Met grote bambi ogen en een pruillipje keek ik Zayn aan terwijl ik onschuldig knikte. "Ja, het doet heel veel zeer hoor."


    The expert in anything, was once a beginner.