• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]

Happy Birthday my Potter!

Annabelle Sophia Loverose

Ik stopte met lopen en keek Harry aan. Een glimlach sierde mijn gezicht.
    'Dat is best wel lief.' Ik liet mijn hand even langs zijn wang strijken. 'En voor wat het waard is, ik heb hetzelfde gevoel.'
    Ik beet op mijn lip en keek naar beneden. Eigenlijk vroeg ik mij nog steeds af, of het toelaten van deze gevoelens wel slim was.
    'Dus... uhm...' Ik wist eigenlijk niet wat ik verder moest zeggen.

Mary Carter
    Ik zag dat Niall's ogen wat vochtig werden en ik trok hem in een knuffel - met mijn gitaar in mijn andere hand. ''Je mag wel met de mijne spelen? Het is niet dezelfde. Maar ja..'' mompelde ik hem en stak mijn gitaar naar hem uit. Dit was echt zielig voor Niall. Mijn gitaar had ik al tien jaar lang en als ik hem nu kwijtraak of iemand het kapot maakt , word ik echt woedend.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Rose Lileas Somerled

Nuchter haalde ik mijn schouders op terwijl ik Zayn zijn hand los liet, en even in het donker naar mijn vinger probeerden te kijken. "Gewoon een pleister erop, en klaar." mompelde ik terwijl ik mijn andere hand op de deurklink van de schuur vouwden en hem open trok.

The expert in anything, was once a beginner.

Zayn Malik.
    Ik grinnikte. 'Oke, dan, als je er zo makkelijk over denkt...' Rose duwde de deur van de schuur open, en tegelijk met haar stapte ik naar binnen. 'Ah, heerlijk, een beetje warmte. Het verbaasde me erop dat nog best wel koud was in dat huisje, niet?'

stay safe because I like being alive at the same time as you

[Rose Lileas Somerled/b]

Ik grinnikte om Zayn terwijl ik een lampje aanknipte en hoorde hoe hij de deur achter zich sloot. "Mij ook, ik had op zjin minst wel verwacht dat het er warm zou zijn. Misschien dat de bewoners tijdelijk afwezig zijn?". Het kon vanalles zijn, vooral omdat ik niet eens wist dat daar een huisje stond en er mensen in woonden. Misschien waren ze wel gewoon op vakantie? Iets wat ik best begreep, aangezien het platte land nogal saai was.

Zayn Malik.
    Rose klikte het licht knopje aan, terwijl ik de deur sloot. 'Hm, ja, dat kan, maar dan laat je alsnog niet je huis open, of niet op slot, bedoel ik.' Dat was sowieso ook wel erg raar, wie deed er nou zoiets?

Rose Lileas Somerled

Ik plofte neer op de bank terwijl ik zachtjes op mijn onderlip beet en knikte terwijl ik een tikkeltje in het niets staarden. Hij had gelijk, het was inderdaad vreemd. "Hm, nu je het zegt, het is inderdaad wel vreemd...Misschien dat het verlaten is?" Mijn rechterwenkbrauw schoot omhoog bij mijn laatste woorden, waarna ik hem even aankeek en toen mijn hoofd weer terug draaiden. Toen pas realiseerde ik mezelf dat ik een pleister nodig had, en om eerlijk te zijn misschien zelfs wel twee, nu ik het zo bekeek. "Zeg ehm...hebben jullie pleisters?"

Harry Styles
    Belle stond plots stil en keek me aan. Ze glimlachte. 'Dat is best wel lief'. zei Belle terwijl ze haar hand langs mijn wang gleed. 'En voor wat het waard is, ik heb hetzelfde gevoel.' Ze beet op haar lip en keek naar beneden. Ik kon zien dat ze niet zo goed wist wat ze nou verder moest zeggen.
    'Waarom denk je dat het niets waard is? ' vroeg ik. Ik keek diep in haar ogen en had zin om haar te zoenen, maar ik hield me in, ik wilde haar immers niet van slag maken. Ik haakte mijn arm in die van haar. 'En uhm, weet je de weg nog wel terug? ' vroeg ik plagerig. Ik wilde Belle niet het gevoel geven dat ik, zodra ik hier weer weg ben, niets meer om haar geef of zo. Of dat ze voor altijd hier "opgesloten" zou zitten. Ik bedoel we konden toch bij elkaar blijven?

We need to start feeling our heart <3

Zayn Malik.
    Ik ging naast Rose op de bank zitten en met een opgetrokken wenkbrauw keek ik haar aan. 'Verlaten? Dan laat je al je spullen toch niet achter? Of ligt dat nou aan mij?' Dat gewoon raar, zoiets deed je niet. 'Erm, nee, ik heb geen pleisters. Liam misschien, moet je maar even aan hem vragen,' ik richtte mijn blik op haar vinger. 'Stom, je hebt ze natuurlijk nu nodig, maar ik weet het niet...'

Rose Lileas Somerled

Daar had hij gelijk in, waarom zou je je huis verlaten en alles achter laten. Gelukkig had ik de lippenstif kunnen redden. Mijn gedachten liet me zachtjes in mezelf grinniken, waarna ik mijn hoofd naar rechts wenden en hem aankeek, zachtjes grinnikend om wat hij zei. "Anders zoek ik zelf wel, als je het niet erg vind? Of je moet me willen helpen?" zei ik met een kleine grijns.

[ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 18:28 ]

Zayn Malik.
    'Natuurlijk, met alle liefde,' grinnikte ik. Ik stond als eerste op en stak mijn hand naar haar uit. 'Waar wil je beginnen met zoeken?' Eigenlijk best raar, we gingen op zoek naar pleisters.

Nyan schreef:
    (...)

Liam Payne
    Algauw snelt Brianna me te hulp en helpt me recht.'Gaat het een beetje?'vraagt ze en ik knikte.Ik moest eingelijk om mezelf lachen.'Doet het erg pijn?'vroeg ze dan."Wel,mijn bil doet wel pijn,maar het zal wel over gaan."zeg ik met een licht glimlachje.Ik was wel ergere pijn gewend.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Rose Lileas Somerled

Een klein lachje verliet mijn mond om zijn antwoord, waarna ik zijn hand aanpakte en mezelf overeind hijsde. Ik vouwde mijn armen samen en fronste even klein, iets wat ik altijd deed als ik aan het denken was. Een oude gewoonte. Nuchter haalde ik mijn schouders op terwijl ik hem weer aankeek. "Geen idee, meestal liggen pleisters in de keuken of in de badkamer." Tenminste, daar lagen ze bij ons thuis wel.

Zayn Malik.
    'Hm, is hier een badkamer dan?' Dit is volgens mij de meest domme vraag die ik ooit heb gesteld, maar serieus, ik ben dus ook nog nooit in een boerderij of iets in die richting geweest...

Annabelle Sophia Loverose

'Waarom denk je dat het niets waard is?' hoorde ik Harry zeggen en ik keek op. Zijn ogen keken mij recht aan en ik kon mijn blik onmogelijk afwenden. Ze waren mooi groen. De meeste mensen die ik kende hadden gewoon blauwe of bruine ogen. Eigenlijk was dit veel mooier.
    Ik werd weer wakker geschud uit mijn gedachtes, toen Harry zijn arm in de mijne haakte en plagerig vroeg of ik de weg nog wel wist. Meteen sloeg ik weer om in de vrolijke Belle en ik wiebelde uitdagend met mijn wenkbrauwen.
    'Natuurlijk weet ik de weg nog wel terug. Die ga ik jou alleen niet vertellen. Ik houd je gevangen in het bos, zodat je nooit meer weg kunt en je helemaal van mij bent.' Ik stak mijn tong naar hem uit en begon voor hem uit te rennen.