• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    AgentP schreef:
    (...)

    Agate Mia Jones

    Snel rende ik naar het kleine schuurtje waar alle spullen lagen. Ik dacht nog even aan Louis hoe hij op dat paard te komen. Ik grinnikte even in mijzelf, omdat ik het al helemaal voor me zag.
    Snel graaide ik alles bij elkaar, halster, hoofdstuk, zadel en nog wel wat. Vanuit een ooghoek zag ik een cowboy hoed liggen. Ik twijfelde nog even of ik hem wel of niet mee moest nemen. Uiteindelijk zetten ik hem snel naar mijn hoofd en gooide de rest over mijn armen heen.
    Met alles hangend op mijn armen en de hoed op mijn hoofd liep ik terug.
    ''Ben er weer!'' riep ik. Ik gooide Louis' spullen over de deur van de stal waar hij in stond en mijne over een lege.
    Zonder te kijken vroeg ik of het hem gelukt was. Toen ik mij omdraaide zag ik Louis niet erop zitten. ''Niet dus.'' glimlachte ik.

    {Ik weet, heel late reactie $: }


    Louis William Tomlinson.

    Ik keek op toen ik hoorde dat Agate terug was. Tenminste, dat kon ik opmaken uit de stem die ik hoorde en toen ik een klap naast me hoorde. Oké, dat waren dus de spullen die ik nodig ging hebben... Al vroeg ik me af hoe ik al die riempjes ging vastbinden.
    "Dat merkte ik." zei ik glimlachend, waarna ik naar de spullen liep en ze uitvoerig bekeek. Het zag er vrij ingewikkeld uit...
    Ik fronste toen Agate iets zei. "Wat, niet dus? Deed ik iets verkeerds?" vroeg ik met een pruillipje, waarna ik weer breed grijnsde.
    "Hoe heet hij nou?! Als het een hij is..." mompelde ik, waarna ik me terugdraaide naar het paard en hem bekeek. Wist ik veel welk soort het was... of ras! Geen idee hoe je het noemde. het geslacht wist ik trouwens ook niet, zoals al gezegd. "Welke soort is het?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [http://t.co/zR3g7F1G <-- MIJN twitcam , kom kijken! Ik verveel me dood!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    Ik moest lachen door haar bewegingen en de kietelende prikken in mijn wang. 'Vertel eens. Wat vind je van mij?' Ze leek niet heel serieus.
    'Een super lief knap meisje, alleen die een beetje te irritant is, want ze terroriseert mijn wangspieren.' Lachend begon ik haar terug te kietelen. Niemand die zomaar de Nialler ongestraft kietelde!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik grinnikte en had het gevoel dat ik bloosde toen hij me knap en lief noemde. Hij kietelde me terug. Ik kietelde weer terug. Wat niet zo goed werkte. "Genade!" Lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mary Carter
    Ik grinnikte en had het gevoel dat ik bloosde toen hij me knap en lief noemde. Hij kietelde me terug. Ik kietelde weer terug. Wat niet zo goed werkte. "Genade!" Lachte ik.

    (Ijn mobiel.. )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Genade!' Mwuhahaha, wraak.
    'Genade wie?' plaagde ik haar. Soms was ik niet zo opmerkzaam, maar nu had ik toch echt wel gezien dat ze ietwat rood werd. Té schattig. Meisjes die bloosde vond ik echt een van de aantrekkelijkste. Ondertussen bleef ik gewoon doorkietelen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    "Genade wie?" Vroeg hij lachend. "Van Mary Carter , alsjeblieft.. Niall Horan!" Lachte ik. Ik lachte het nog steeds uit van het kietelen , ik deed geen moeite meer om hem te kietelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Niall Horan de wie?' grinnikte ik. 'Niall Horan de fanta-' probeerde ik te helpen. We moesten allebei zo hard lachen, dat ik verbaasd was dat er nog niemand was komen kijken of alles wel goed ging.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    "Niall horan de fantastische jongen die elk tienermeisje voor hem laat vallen" lachte ik.

    (Inspiloos..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan
    'Niall Horan de fantastische jongen die elk tienermeisje voor hem laat vallen.' Toen ze het gezegd had, stopte ik met kietelen.
    'Kijk dat lijkt er meer op,' grinnikte ik meer. Maar gelijk daar achter aan meer serieus: 'Is dat ook bij jouw gelukt?' Geen idee waar dat vandaan kwam, normaal was ik niet zo'n meisjes versierder, en ging me dit ook helemaal niet zo aan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik zuchtte opgelucht. "Is het bij jouw ook gelukt?" Vroeg ik. Ik werd weer rood en wendde mijn blik van hem af. "Misschien wel." Grinnikte ik. Ik keek weer naar hem , recht in zijn blauwe ogen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan
    'Misschien wel.' Ze wendde haar blik af, waarschijnlijk omdat ze wilde verhullen dat ze rood werd. Gelukkig draaide ze zich daarna weer recht, zodat ik in haar ogen kon kijken en ik zag oprechtheid. Zelf wist ik nu ook niet meer wat ik moest zeggen en kreeg spontaan last van faalangst en onzekerheid.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ohfucklarry -> NOI.
    De mods waren het niet eens met mijn username. ): Na een week. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ookal was Zayn aan het mompelen, ik kon het toch verstaan, aangezien het nogal stil was. Ik grinnikte zachtjes terwijl mijn rechterwenkbrauw weer omhoog schoot en ik even met mijn tong klakte. "Wie zal het zeggen." zei ik met een kleine grijns.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mary Carter
    Op een of andere manier zag ik onzekerheid en angst in zijn ogen. Ik streelde zijn wang. "Je moet niet bang zijn." Fluisterde ik. Ik glimlachte.

    (Ik ben ziek thuis , dus ik zal hier wel rondzwerven (A) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.