• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mary Carter
    ''Kun je misschien iets over jezelf vertellen? Dan kan ik je beter leren kennen.'' zei hij. Ik dacht even na. Veel interessant aan mij was er ook weer niet. Alleen dat ik prettig gestoord was , maar dat wist het hele dorp al. ''Mijn hele naam is Marianna Liberty Carter. Ik heb een kleine zusje Dewi. Uh.. Ik houd van zingen en gitaar spelen. Ben vaak hyper actief bezig. Kan een beetje bazig overkomen. Wordt niet snel verliefd.. Zo genoeg?'' Ik zette een kleine glimlach op.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Adesso -> ohfucklarry.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xClove schreef:
    Brianna Jo Adams
    Ik spoorde Sunshine aan tot een lichte draf, wetend dat Dusty op een rustig tempo zou volgen. Ik wist niet of dit Liam zou lukken, maar ik had in elk geval nog even gereden. En anders kwam hij maar achter me zitten. Ik zou hoe dan ook gaan galloperen.


    Liam Payne
    Ik zag haar paard gallopperen en mijn paard deed het ook,het was best wel wiebelig hierop.Ik had geen idee wat ik deed,maar ik viel van het paard af."Auw." mopelde ik.Ik was op mijn kont gevallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Lol, dat las ik als eerste toen ik wilde teruglezen.
    Ik dacht echt van what the fuck zijn die aan het doen?!
    Totdat ik het hele stukje las.:$)


    HAHA, ja ik had dus precies hetzelfde!


    We need to start feeling our heart <3

    Zayn Malik.
    Ik voelde dat er wat nats langs mijn vingers gleed, ik blikte erop en zag dat het bloed was. Verbaasd keek ik Rose aan. 'Je bloed, heel erg,' maar het leek haar niet te deren, en ze trok me zo mee richting de boerderij, waar we na een kleine vijf minuutjes waren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    (...)

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik wende mijn hoofd weer van de hemel af, toen Harry zei dat hij merkte dat hij moe was. Ik keek even naar hem en zag dat zijn ogen gesloten waren. Ook was hij dichterbij komen liggen. Dat was eigenlijk wel prettig, want nu we gestopt waren met lopen, was het weer koud.
    Ik kroop tegen hem aan en sloot ook mijn ogen. 'Dan ga je toch lekker slapen,' mompelde ik. 'Als het gaat regenen of zo, kan ik je weer wakker maken.'


    Harry Styles
    Ik voelde dat Belle tegen me aankroop. 'Dan ga je toch lekker slapen, als het gaat regenen of zo, kan ik je weer wakker maken.' hoorde ik haar zeggen. 'Dat is zo ongezellig,' zei ik. 'Zullen we straks naar bed gaan? Of ja teruglopen en dan naar bed gaan?' zei ik tegen Belle. Pas nadat ik het had gezegd besefte ik dat het misschien een beetje fout klonk. Ach ja, erger kon het niet worden. Ik had nog steeds mijn ogen gesloten en vond het heerlijk. Ik begon Belle te knuffelen, zodat ik het ook nog een beetje warm had.


    We need to start feeling our heart <3

    Brianna Adams
    Ik rem Sunshine af als ik een 'Auw.' achter me hoor. Snel spring ik van haar af en loop naar Liam, wie ik overeind help. 'Gaat het een beetje?' vraag ik. Ik wist-uit ervaring- dat van een paard af vallen niet al te fijn was, dus ik was vrij bezorgd. 'Doet het erg pijn?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    itsJADE schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ik voelde dat Belle tegen me aankroop. 'Dan ga je toch lekker slapen, als het gaat regenen of zo, kan ik je weer wakker maken.' hoorde ik haar zeggen. 'Dat is zo ongezellig,' zei ik. 'Zullen we straks naar bed gaan? Of ja teruglopen en dan naar bed gaan?' zei ik tegen Belle. Pas nadat ik het had gezegd besefte ik dat het misschien een beetje fout klonk. Ach ja, erger kon het niet worden. Ik had nog steeds mijn ogen gesloten en vond het heerlijk. Ik begon Belle te knuffelen, zodat ik het ook nog een beetje warm had.


    Annabelle Sophia Loverose

    Ik grinnikte zachtjes om de opmerking van Harry, die toch redelijk fout opgevat kon worden. 'Stiekem ben jij helemaal niet moe hè, Styles,' grapte ik. Ik genoot even van Harry's warmte, toen hij mij knuffelde en drukte heel zacht een kusje op zijn neus. Vervolgens wurmde ik mij uit zijn armen en stond op.
    'Blijkbaar is het kinderbedtijd, dus opstaan,' zei ik met een grijns op mijn gezicht en ik stak mijn hand naar hem uit.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles
    'Stiekem ben jij helemaal niet moe hè, Styles.' zei Belle die blijkbaar moest lachen om mijn opmerking. Ze drukte een kus op mijn neus en stond op. 'Blijkbaar is het kinderbedtijd, dus opstaan.' Belle stak haar hand naar mij uit.
    'Hehe, stiekem had ik inderdaad hele andere plannen ja. Je hebt me door!' riep ik. Ik pakte haar hand en trok mijzelf overeind. 'Ben jij niet moe dan?' vroeg ik.


    We need to start feeling our heart <3

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik haalde mijn schouders op. 'Niet echt, het is ook nog niet zo laat, maar ik ben ook niet opeens in een hele andere omgeving gedropt. Bovendien maakt reizen vaak ook moe.'
    Ik trok Harry zachtjes weer mee in de richting van de boerderij. Ik vond het fijn om met hem door het bos te wandelen. Het was gezellig en rustgevend. Bovendien gaf hij mij een heel veilig gevoel. Vreemd, want ik kende hem nog maar één dag. Ik vond het natuurlijk vervelend dat hij tijdelijk niet meer kon zingen, maar ik mocht er stiekem ook wel blij mee zijn, toch?


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    ''Mijn hele naam is Marianna Liberty Carter. Ik heb een kleine zusje Dewi. Uh.. Ik houd van zingen en gitaar spelen. Ben vaak hyper actief bezig. Kan een beetje bazig overkomen. Wordt niet snel verliefd.. Zo genoeg?' Ze keek me glimlachend aan en ik knikte haar toe.
    'Cool! Dan heb je ook je eigen gitaar?' De mijne had ik thuisgelaten, want altijd als ik er op speelde moest ik erbij zingen, maar dat ging niet. Om de verleiding tegen te gaan had ik hem niet meegenomen. Ik had er eerlijk gezegd heel erg spijt van, want het was echt mijn grote liefde, mijn gitaar. Misschien kon ik eens op die van Mary spelen, als ze er een had. En als het mocht natuurlijk. 'Ik speel ook.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Enthousiast knik ik als hij vraagt of ik een eigen gitaar heb. Zonder op zijn antwoord te wachten trek ik hem mee naar mijn huis , wat niet ver is. ''Maam! Ik ben thuis!'' Schreeuw ik nog even door het huis. Daarna snel ik door naar mijn kamer en pak mijn gitaar van de standaard. ''Mijn liefde.'' grinnik ik. Het was mijn liefde ja , ik kan er niet zonder mee leven. Als ik ver van huis ga , neem ik hem altijd mee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xClove schreef:
    Brianna Adams
    Ik rem Sunshine af als ik een 'Auw.' achter me hoor. Snel spring ik van haar af en loop naar Liam, wie ik overeind help. 'Gaat het een beetje?' vraag ik. Ik wist-uit ervaring- dat van een paard af vallen niet al te fijn was, dus ik was vrij bezorgd. 'Doet het erg pijn?'


    Liam Payne
    Algauw snelt Brianna me te hulp en helpt me recht.'Gaat het een beetje?'vraagt ze en ik knikte.Ik moest eingelijk om mezelf lachen.'Doet het erg pijn?'vroeg ze dan."Wel,mijn bil doet wel pijn,maar het zal wel over gaan."zeg ik met een licht glimlachje.Ik was wel ergere pijn gewend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    Plotseling werd ik omhoog getrokken en mee naar buiten gesleurd, op weg naar een huis. Eenmaal binnen begroette Mary haar moeder en vervolgde daarna haar weg naar boven, haar kamer. Daar stopte we en pakte ze haar gitaar.
    'Mijn liefde.' Ik knikte, dat begreep ik volkomen.
    'Mijn gitaar is ook mijn liefde. Maar ik heb hem niet bij me.' Nu ik haar zo zag met haar gitaar verlangde ik nog heviger naar hem. Mijn oude goede maatje, waar ik zoveel liedjes mee had geschreven voor het nieuwe album. En alle keren dat we met z'n vijven om een kampvuur zaten en gewoon random zongen. En natuurlijk vroeger met mijn broer. Zoveel mooie dingen. Waarom had ik hem ook al weer niet mee genomen? Verbaasd merkte ik hoe mijn ooghoeken vochtig werden. Snel probeerde ik dat weg te knipperen, geen idee of het werkte.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Harry Styles
    'Niet echt, het is ook nog niet zo laat, maar ik ben ook niet opeens in een hele andere omgeving gedropt. Bovendien maakt reizen vaak ook moe.' zei Belle. 'Ja klopt, ik ben de hele dag al een beetje sloom en moe' zei ik. Belle trok me weer mee in de richting van de boerderij. 'Belle, weet je dat ik het gevoel heb dat ik je al heel lang ken, ook al hebben we pas een dag met elkaar doorgebracht? Het lijkt net alsof ik een verloren soulmate heb gevonden of zo.' zei ik. Als ik er zo over nadacht vond ik het best gek. Ik vond Belle super leuk terwijl ik haar pas een dag ken. Het voelt gewoon zo goed.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:05 ]


    We need to start feeling our heart <3