• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE

Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove

Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP

Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.

Story met rollen en info
    Rollentopic

[ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]

Happy Birthday my Potter!

Annabelle Sophia Loverose

Ik liet mij door Harry meevoeren richting de schuur. Hopelijk waren daar al anderen. Ik was best wel benieuwd wie wie had gevonden en of ze het nog wel een fijn idee vonden dat ze met die persoon morgen een hele dag door moesten brengen. Eigenlijk was ik wel blij dat ik Harry had gevonden nu. Hij was super lief en misschien kon ik wel een keer bij hem thuis komen kijken, als hij weer kon zingen. Ik was echt heel benieuwd naar hoe het leven in de stad eruit ziet. Ik was nou eenmaal alleen de rust en stilte hier gewend en dat was echt té eentonig voor mij. Ik was meer een persoon dat graag nieuwe ontdekkingen deed of zo.
    'Wat zullen we morgen gaan doen, Belle?' hoorde ik Harry vragen en ik merkte dat we al vlak bij de schuur waren. Ik haalde mijn schouders op.
    'We kunnen paardrijden, picknicken, naar het andere dorp gaan en je hebt nog maar een heel klein gedeelte van het bos gezien,' antwoordde ik. Hij moest maar aangeven wat hij het leukst vond. Bovendien vielen de meeste dingen ook wel te combineren. Misschien konden we zelfs alles doen.

Rose Lileas Somerled

Kleine blosjes verschenen op mijn wangen terwijl ik de kraan open draaiden en het bloed van mijn andere hand afspoelden. "Dingen" mompelde ik zachtjes, terwijl ik de kraan weer dicht draaiden en mijn hand afdroogden. Met grote bambi ogen en een pruillipje keek ik Zayn aan terwijl ik onschuldig knikte. "Ja, het doet heel veel zeer hoor."

The expert in anything, was once a beginner.

[Even off topic.. Maar ben ik de enigste hier die nu pas ziek wordt? De virus op mijn school was vorige week.. En nu word ik pas zoek ): ]

I don't want you to die, I want you to suffer.

Curlies schreef:
    [Even off topic.. Maar ben ik de enigste hier die nu pas ziek wordt? De virus op mijn school was vorige week.. En nu word ik pas zoek ): ]

Geen idee, maar bij ons op school is het virus nog niet geweest. Of nou ja, wel aan het begin van het jaar al. Maar nog niet nu. Dus ik weet niet of het vreemd is, alleen wel als het vorige week bij de rest was x'D]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Niall James Horan
    'Ik weet alles,' fluistert ze. 'Ik wil je niet in de verleiding nemen.' Ze laat zich met een zucht achterover vallen op het bed. Verbaasd kijk ik haar aan. Blijkbaar wist ze dus van de reden van ons verblijf. Maar ze moet zich niet schuldig gaan voelen.
    'Hé, niet schuldig voelen. Het is echt niet erg. Ik vind het juist leuk dat er iemand zingt, ik heb al heel lang niemand meer live horen zingen.' Eerst zet ik de gitaar tegen het bed en laat me dan naast haar vallen, op mijn zij, zodat ik haar kan aankijken, ook al heeft ze haar ogen gesloten en ligt haar gezicht naar het plafond toe.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Curlies schreef:

(Ik was ziek voor de herfstvakantie, maar wees niet getreurd. Ik heb een ontstoken ooglid dat ik drie keer per dag moet schoonmaken met babyshampoo wat dus mooi wel prikt , dus je bent niet de enige die niet helemaal 100% gezond is :') En beterschap!)

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 20:11 ]

Mary Carter
    Ik glimlachte waterig en draaide me dan ook op mijn zij zodat ik Niall ook kon aankijken. ''Het voelt gewoon niet vertrouwt.'' mompelde ik. We zeiden niks , gewoon even naar elkaar kijken. Oké , het klonk vast stom , maar ik genoot ervan. Raar genoeg , het voelde vertrouwd. Alsof ik hem al jaren kende , terwijl het maar een paar uur was. We kenden elkaar nog niet zo goed.

Rider schreef:

Ik liet mij door Harry meevoeren richting de schuur. Hopelijk waren daar al anderen. Ik was best wel benieuwd wie wie had gevonden en of ze het nog wel een fijn idee vonden dat ze met die persoon morgen een hele dag door moesten brengen. Eigenlijk was ik wel blij dat ik Harry had gevonden nu. Hij was super lief en misschien kon ik wel een keer bij hem thuis komen kijken, als hij weer kon zingen. Ik was echt heel benieuwd naar hoe het leven in de stad eruit ziet. Ik was nou eenmaal alleen de rust en stilte hier gewend en dat was echt té eentonig voor mij. Ik was meer een persoon dat graag nieuwe ontdekkingen deed of zo.
    'Wat zullen we morgen gaan doen, Belle?' hoorde ik Harry vragen en ik merkte dat we al vlak bij de schuur waren. Ik haalde mijn schouders op.
    'We kunnen paardrijden, picknicken, naar het andere dorp gaan en je hebt nog maar een heel klein gedeelte van het bos gezien,' antwoordde ik. Hij moest maar aangeven wat hij het leukst vond. Bovendien vielen de meeste dingen ook wel te combineren. Misschien konden we zelfs alles doen.

Harry Styles
    Belle liet zich door mij meetrekken. We kwamen aan bij de schuur. Volgens mij was er nog niemand. Ik keek rond om te kijken of ik wat zag en probeerde te luisteren of ik iemand hoorde. 'We kunnen paardrijden, picknicken, naar het andere dorp gaan en je hebt nog maar een heel klein gedeelte van het bos gezien' zei Belle. 'Een heel KLEIN gedeelte van het bos? Wow, en ik had al het gevoel dat ik verdwaald was bij dat zogenaamde kleine gedeelte!' ik begon te lachen. 'Nou mij lijkt alles wel leuk! De dag is lang, dus misschien kunnen we dat gaan doen. Dan ontbijten we eerst, gaan we naar het andere dorp, 's middags gaan we dan picknicken als lunch in het bos, want dan kun je me meteen het andere deel van het bus kunnen zien, en als laatste kunnen we nog gaan paardrijden bij zonsondergang?' ik glimlachte. 'Of picknicken bij zonsondergang natuurlijk.'

We need to start feeling our heart <3

Rider schreef:
    (...)

(Ik was ziek voor de herfstvakantie, maar wees niet getreurd. Ik heb een ontstoken ooglid dat ik drie keer per dag moet schoonmaken met babyshampoo wat dus mooi wel prikt , dus je bent niet de enige die niet helemaal 100% gezond is :') En beterschap!)

[Omg , dat lijkt me echt zo verschrikkelijk irritant ... Ik ga denk ik zo maar een pilletje nemen :'D ]

SateGoddess schreef:
    (...)

Geen idee, maar bij ons op school is het virus nog niet geweest. Of nou ja, wel aan het begin van het jaar al. Maar nog niet nu. Dus ik weet niet of het vreemd is, alleen wel als het vorige week bij de rest was x'D]

Ik ben ook ziek nu... :') gezellig!

'Ik denk dat we ook te paard naar het dorp moeten. Dat is wel zo fijn, aangezien lopen te ver is en de auto regelen wordt waarschijnlijk weer een heel gedoe met mijn vader. Maar picknicken met zonsondergang klinkt leuk.' Bij die laatste zin wiebelde ik uitdagend met mijn wenkbrauwen en tikte plagerig op zijn neus.

(sorry voor het korte stukje. Zit op mijn mobiel)

Harry Styles
    'Ik denk dat we ook te paard naar het dorp moeten. Dat is wel zo fijn, aangezien lopen te ver is en de auto regelen wordt waarschijnlijk weer een heel gedoe met mijn vader. Maar picknicken met zonsondergang klinkt leuk.' zei Belle die hevig met haar wenkbrauwen wiebelde bij haar laatste zin. Ik moest lachen. 'Dat is ook prima, maar uhm, moet je het me wel eerst leren! Ik zie me zelf al helemaal van dat paard af donderen.' ik glimlachte. 'Picknicken met zonsondergang klinkt wel heel romantisch.' ik keek weer om me heen. Opeens zag ik Liam en Brianna. Die waren me helemaal nog niet opgevallen. Ik plofte op de andere bank en gebaarde naar Belle dat ze bij mij moest komen zitten. 'Hee Leeeeyummmmmm! blij met je vondst?' ik knipoogte naar Liam en keek daarna naar Brianna. 'Hoi!'

[ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:23 ]

(Liam en Brinna ziiten op de bank xD )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(Oh oeps! faal. Even aanpassen :) )