• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Weet ik toch,' ik glimlachte en liep achter Rose aan het gammele trappetje op. Het verbaasde me dat die nog niet eens een keer in elkaar gezakt was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zijn woroden lieten me zachtjes glimlachen terwijl ik de laatste paar tredens op liep, waarna ik mijn rechtervoet op de laatste krakende treden zette en een opgeluchte zucht mijn mond verliet toen we boven waren. Ik stak mijn hand uit en graap die van Zayn vast, gewoon voor de zekerheid dat hij niet zou vallen, aangezien me dat zelfs wel eens was overkomen. "Nou ehm...als het goed is is hier de badkamer" zei ik en wees naar een deur.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose stak haar hand uit en pakte die van mij vast, ik glimlachte naar haar en stond naast haar. Rond kijkend. Het leek wel gewoon een muffe zolder. Ik knikte. 'Oke, laten we daar maar gaan kijken, dan?' Ik hield nog steeds Rose hand vast, en liep richting de deur.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Kleine blosjes verschenen op mijn wangen, maar waarom wist ik niet. Waarschijnlijk had het te maken met het feit dat Zayn nogsteeds mijn hand vast had. Ik keek hem even aan en knikte. "Goed idee" Ik trok hem weer mee richting de deur waarna ik deze opende met mijn vrije hand en de badkamer inliep. Opzoek naar pleisters, iets wat nogsteeds best wel raar klonk, als het aan mij lag.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik zag dat Rose begon te blozen en ik grijnsde licht, ze opende de badkamerdeur en keek al zoekend om zich heen. 'Bloed het nog erg?' Vroeg ik haar, doelend op haar vinger, voordat ik haar hand los liet en het eerste laatje opende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xClove schreef:
    Brianna Jo Adams
    Ik glimlachte. 'Misschien is het toch verstandiger om het morgen te doen. Je ziet er nu geen flikker meer van.' mompel ik. Ik kijk in zijn bruine ogen, en moet moeite doen om er niet in te verdrinken. Ik slik even en richt dan mijn blik op de grond.


    Liam Payne
    Ik knikte toen Brianna voorstelde om morgen verder te rijden.Onze blikken bleven even in elkaar haken.Daarna keek ze weer weg.Het was erg vervelend dat er hier bijna geen straat verlichting was."Zullen we dan maar weer terug gaan?"vroeg ik dan aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    Liam Payne
    Ik knikte toen Brianna voorstelde om morgen verder te rijden.Onze blikken bleven even in elkaar haken.Daarna keek ze weer weg.Het was erg vervelend dat er hier bijna geen straat verlichting was."Zullen we dan maar weer terug gaan?"vroeg ik dan aan haar.


    Brianna Jo Adams
    Ik knik en pak geluidloos de twee paarden bij hun teugels, die ik terugleid naar de stal. Als ik ze afgezadeld en alles heb, loop ik weer naar Liam.Mijn blik vindt de zijne weer, en onbewust blijven we elkaar aanstaren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ze knikte even en begeleide de 2 paarden terug naar de stallen,aangezien we toch niet zo ver geraakt waren,was dat al snel gebeurt en zadelde te paarden af.Daarna ging ze terug naar mij.Onze blikken verstigden zich weer in elkaar en we bleven elkaar aanstaren.Ze had wel mooie ogen dat moest ik toegeven.Mooier dan van...Bij die gedachten keerde ik terug op de realiteit."Euhm,zullen we dan weer naar de Loveroses gaan?"zei ik dan.Ik wilde wel liever in haar ogen blijven staren,maar ik was bang om iets verkeerd te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Jo Adams
    Ik knikte en kwam naast hem lopen, en samen liepen we terug naar het huis. Stiekem verlangde ik naar zijn arm om mijn schouder, maar dat was zo goed als onmogelijk. Ik zuchtte en begon zacht te neurien.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    We liepen samen naar het huis,zij kende natuurlijk de weg beter dan mij,dus ik volgde haar eingelijk.Het was hier best koud en ik kee vanuit mijn ooghoeken naar haar.Zachtjes nam ik haar hand vast en hield hem losjes.Als ze niet wilde kon ze hem er zo uithalen en ging ik mijn exuses aanbieden,maar ik hoopte dat ze er niets van zou zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brianna Adams
    Mijn mondhoeken krullen licht om als ik zijn warme hand voel. Ik geef er een klein kneepje in als teken dat het goed is en zo lopen we samen naar binnen. In de woonkamer is echter niemand en ik trek verbaasd mijn wenkbrauw op. Ik bloos als ik merk dat ik Liam's hand nog steeds stevig vast heb.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    Ze haf een klein kneepje in mijn hand als teken dat ze het niet erg vond,ik was echt blij en opgelucht nu.Toen we dan in het schuurtje aankwamen waren wij de eersten blijkbaar."Wat wil je doen aangezien de anderen er nog niet zijn?"vraag ik haar dan nogsteeds haar hand vasthoudend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rose Lileas Somerled

    Ik trok even mijn rechterwenkbrauw op en keek naar mijn linkerwijs vinger. Tot mijn verbazing bloedde het niet meer zoals voorheen. Het bloedde nog wel, maar allang niet meer zo erg als dat het deed. maar wat ik wel erg vond, was dat mijn gehele hand onder zat onder het bloed. "Niet echt nee, nog een beetje." Pas toen bedacht ik mezelf dat ik zijn hand had vastgehouden met mijn bebloedde hand. "Ehm...Sorry als je hand onder het bloed zit."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Geeft niets, hoor, ik kan het er wel weer afwassen,' ik haalde mijn hand uit die van Rose en inspecteerde 'm. Er zat geen bloed op. 'Niets.' Ik glimlachte naar haar. Ik rommelde wat in het laatje maar vond geen pleisters, op naar het laatje eronder maar dan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik gaf hem een glimlachje terug, en zuchtte zachtjes en opgelucht toen hij zei dat er geen bloed op zijn hand zat. De gedachten alleen al, iemands anders bloed op je hand. Juk. "Mooi zo" ook ik opende een lade en begon wat prulletjes opzij te shuiven terwijl ik zocht naar pleisters. "Het idee dat we opzoek zijn naar pleisters klinkt best wel vreemd" mompelde ik.


    The expert in anything, was once a beginner.