• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Liam Payne
    Belle had Harry gevonden blijbaar en hadden ons nog niet gezien ik kuchtte even zacht en toen zagen ze ons.Ze ploften op de andere bank neer dan.'Hee Leeeeyummmmmm! blij met je vondst?' Ik grinnikte even."Heey Hazz,ja ik ben meer dan tevreden en jij?"vroeg ik hem dan en keek even glimlachend naar Brianna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik.
    Ik wiebelde uitdagend met mijn wenkbrauwen. 'Dingen? Wat voor dingen?' Ik wist dat ik het nu aan het uitlokken was, grijnzend keek ik haar aan. 'Awh, echt? Wil je er een kusje op?' Ik grinnikte, en wachte niet op haar antwoord, ik pakte haar hand vast en drukte een klein kusje op haar zere vinger.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik gaf Zayn een kleine duw tegen zijn schouder, terwijl een kleine schuine grijns op mijn gezicht verscheen. "Dingen die, niet geschikt zijn voor jou oren." zei ik net zo uitdagend terug. Net toen ik wou antwoorden op zjin vraag, pakte Zayn mijn hand al vast en drukte hij een kusje op de vinger waar een pleister opzat. Ik grinnikte zachtjes terwijl ik wist én voelden, hoe ik weer een beetje stond te blozen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (nvm)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall James Horan
    Ik knikte even kort op haar antwoord, maar bleef verder stil. Elkaar aankijken was op het moment genoeg om ons zelf te vermaken. Ik was wel benieuwd of de andere al gevonden waren, maar dat was maar ergens op de achtergrond. Het belangrijkste was nu gewoon genieten van deze gemakkelijke stilte tussen ons. Ik maakte af en toe een beweginkje met mijn mond, maar niet echt om een gekke bek te trekken en haar aan het lachen te maken. Al zou het niet erg zijn als ze dat wel deed, lachende meisjes waren alleen maar beter.

    [Niet echt inspiratievol...]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Malik.
    'Au,' met een pruillipje wreef ik even over mijn schouder heen. 'Dat deed echt zeer,' zo pijnlijk mogelijk probeerde ik haar aan te kijken, maar zoals gewoonlijk faalde ik daar in. 'Echt niet? Ik heb nog al wat meegemaakt hoor...' Ik grijnsde naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary Carter
    Serieus , ik kon niet meer stil liggen. Dus ik begon randon bekken te trekken. Af en toe prikte ik hem in zjwang. Ik grinnikte even. "Zeg eens. Wat vind je van mij?" Lachte ik. Het was geen serieu vraag , maar het was gewoon leuk om het van mensen te weten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Annabelle Sophia Loverose

    Ik ging op de bank zitten. Als vanzelf schopte ik mijn schoenen uit, trok mijn knieën op en kroop dicht tegen Harry aan. Mijn ogen gingen even van Liam naar Bree en ik grijnsde even naar haar.
    'Stiekem vindt hij het vreselijk dat ik hem gevonden heb, toch Harry?' zei ik lachend en ik keek Harry even aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    Een kleine lach verliet mijn mond toen ik Zayn zijn gezicht zag, het was vast de bedoeling geweest dat het er pijnljik uit zou moeten hebben gezien. Ik legde mijn hand even op zijn schouder en keek hem nep-medelijdend aan terwijl ik zachtjes over zijn schouder wreef. "Ahw, arme jij". Ik grinnikte zachtjes terwijl ik mkijn hand weer van zijn schouder haalden en hem aankeek. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht. "Oh echt? Zoals?" zei ik uitdagend terwijl mjin rechterwenkbrauw omhoog schoot.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 7:10 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ja, ik ben heel zielig,' ik probeerde het zo overtuigend mogelijk te laten klinken, wat natuurlijk weeral faalde. Ik was dan ook nooit zo goed geweest in liegen of alles wat er mee te maken heeft, dat is soms wel eens is een nadeel. 'Ja... Als jij mij niets verteld, dan krijg jij natuurlijk ook van mij niets te horen...' Grijnzend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    'Heey Hazz, ja ik ben meer dan tevreden en jij?' zei Liam met een grijns op zijn gezicht. Ik keek van Liam naar Brianna. Volgens mij hadden ze het wel gezellig. 'Stiekem vindt hij het vreselijk dat ik hem gevonden heb, toch Harry?' zei Belle die begon te lachen. Nu moest ik ook lachen. 'Ja inderdaad, Belle heeft helemaal gelijk Liam, vreselijk! Ik had wel op wat beters gehoopt!' ik knipoogde naar Belle, die tegen mij aan was gekropen op de bank. Ik sloeg mijn armen om haar heen.


    We need to start feeling our heart <3

    Rose Lileas Somerled

    Ik schudde grinnikend mijn hoofd terwijl ik mijn armen samen vouwde en hem weer aankeek. "Ah, dus je gaat het zo spelen" zei ik met,alweer, een kleine grijns op mijn gezicht. "Vooruit dan. Ja, ik was daar met een jongen, maar wat er eigenlijk is gebeurd weet ik niet want ik was nogal dronken. Waarschijnlijk ben ik mijn ketting verloren in het hooi, niets bijzonders eigenlijk. En jij dan?"


    [Waarschijnlijk reageer ik morgen pas weer, want ik ga naar Ed Sheeran ^^]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ja, zo ga ik het inderdaad spelen,' grijnzend wachtte ik haar antwoord af. Die ze helaas wel gaf, ik was dus nog steeds mooi niet van plan om te vertellen wat er ooit die ene dag was gebeurd. Veel te beschamend. 'Volgens mij ben je nog leuker als je dronken bent,' mompelde ik heel zachtjes.
    [Ohmygod, jaloers. Ik ga vanavond echt depressief in bed liggen omdat ik er niet bij kan zijn...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Loueh?}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {Loueh?}


    (Sorry, vergeten te reageren in verband met een slechte oplettendheid.xD Geef me even.)


    Reading a good book is like taking a journey.