• Rough is een behoorlijk dreigende gang, die in New York City geplaatst zit. Een gang waar je niet zomaar toegelaten word, je moet sterk zijn, je moet hard zijn en bovenal geen softie. Als je eenmaal toetreed bij deze gang, zit je er voor je leven aan vast. Dit word ook benadrukt met een tatoeage die ze allemaal hebben, een kruisje met een R achter hun oor. Ze gebruiken drugs, drinken, vechten en verkrachten, de meest vunzige dingen komen uit hun zieke geesten met elk hun eigen geheimen.
    Sinds kort hebben ze een nieuwe verblijfplaats, een grote mansion aan de rand van de stad, aangezien hun vorige plek verwoest is. De mansion is echt geen knusse plek om rond te hangen. Er is alleen nog iets vreemds aan dit huis buiten de normale gevaren, als het donker word, lijkt alles anders te zijn. Helaas moeten ze zich er een tijdje terug trekken, omdat ze veel man kwijt zijn en moeten wachten tot de gemoederen gedaald zijn in de stad.


    Regels:
    - 16 + en dat soort dingen zijn allemaal meer dan toegestaan, vergeet niet dat het een gang is. Seks, geweld en vloeken zullen regelmatig voorkomen.
    - Zorg ervoor dat je karakter geen softie is en houd je eraan! Degene die meteen zoetsappig gaan doen worden er zonder pardon uitgegooid.
    - Het minimum is acht regels en er zal ook op gelet worden. Na elke korte zin een enter telt dus niet als acht regels. Probeer het wat meer op te vullen.
    - Niet teveel offtopic, dat mag altijd in het rollentopic, maar niet in het speeltopic.
    - Alsjeblieft geen mensen die snel stoppen of het snel te druk hebben.
    - Alleen met je eigen karakters spelen en besturen!
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    - Geen Mary Sues.
    - Geen onnodig gequote van reacties omdat je sneller een antwoord wilt, je wacht maar even of je post iets in zijn of haar gastenboek. Ook niet om een reactie op iemand anders te geven, met een quote en dan je reactie eronder. Dit rekt de pagina's onnodig uit.
    - Ga zo weinig mogelijk offtopic!


    Rollen:

    Mannen:
    - Robert Mandell "Sir" Uchiha - leider
    - Lucas Afon Romanoff "Afon" CyberLord
    - Brian Donovan "Revenger" Tortura | Arachno
    - Esteban Andreo Diego Fernandez "Diego" Lifeisajoke
    - Lose Vick Dice "Lose" MissNoek
    - Dylan Charlie Trevor "Trev" Sylvesti
    - James Zack Silvas Coockies
    - Jofery Cilano Mikaelson "Mick" Number

    Vrouwen:
    - Wynter Blake Harvelle Neiva - rechterhand
    - Nahrin Lilith Nightingale "Night" Assassin
    - Scarlett Tempest Morose "Scar" Tortura | Arachno
    - Amber Babette Logan "Babydoll" Lifeisajoke
    - Florence Ivy Knight "Curly" MissNoek
    - Rosalie Aria Angels "Rose" Coockies
    - Coraline-Jane Wisely "CJ, Wise" Number

    Rollentopic

    Het begin:
    Het is weer ochtend, rond 10 uur. Elke nacht word vreemder en vreemder, toch kunnen ze moeilijk gaan klagen. Nachtmerries, gangen die lijken veranderen, deuren waar achter vreemde dingen zitten of niet de kamer die je had verwacht. Iedereen heeft een eigen kamer, het huis is groot en oud. Beneden is voor iedereen een gedeelde plek met de normale dingen. De inrichting is nog redelijk sjofel omdat ze er nog niet zo lang zitten en niemand nog echt de moeite heeft gedaan om er echt iets van te maken.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:53 ]


    Your make-up is terrible

    [@Numbers Oh neeeee! Het was niet gemeen of beledigend bedoeld! Het was meer een opmerking. Sorry als het verkeerd overkwam. Het was meer gewoon om te zeggen dat ik in de war zou kunnen raken met je personage's. Meer niet.
    @Cookies, moet je wel eventjes aanpassen ;p]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Nee kwam niet verkeerd over hahaha. Sorry als mijne bot overkwam. Maar ik dacht, ze kan toch wel gewoon eten maken? Hahaha, maar is goed dat je het zegt O je had het niet tegen mij haha, o ze mag niet de keuken in? Naja oké dan.]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:48 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee, ze mag wel de keuken in! Maar je moet hun twee wel erin verwerken ;p Zo genoeg offtopic (cat)]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    | Voel je niet schuldig, zo vatte ik het niet op. Het was meer van.. ok - ik kan er niets aan doen 'ok', dan :') -
    Kan ik iets doen om het on-verwarrend te maken? 8'D
    sorry voor de offtopic, ja ik weet dat het niet de bedoeling is om zoveel te lullen en ik beloof het plechtig ook niet meer te doen. |


    x

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Aria Angels

    Ik knipper met mijn ogen tegen het felle licht. Ik zucht diep en kijk naar buiten, waar de zon fel schijnt. Mijn kamer wordt verlicht door de zon en heeft een magisch effect. Ik voel me verschrikkelijk, maar ik ben er waarschijnlijk niet het ergste aantoe. Ik zucht diep en stap dan moeizaam het bed uit. De houten vloer kraakte onder mijn voetstappen. Ik kijk de kamer even rond en zucht diep. Gister was zo raar. Ik kan het niet benoemen, maar er was iets raars aan de kamer geweest. Iets waardoor ik niet kon slapen, nou ja... Pas laat in slaap viel. Ik zucht even en trek een sweater over mijn lingerie aan. Meer doe ik niet aan, simpelweg te lui voor. Even haal ik een hand door mijn haren, die vervolgens los over mijn schouder vallen. Ik trek mijn groffe laarzen aan en pak het pakje sigaretten van mijn nachtkastje. Ik steek er eentje tussen mijn lippen en houd de aansteker erbij. Gelijk neem ik een haal en zucht even. Met de sigaret tussen mijn lippen loop ik de kamer rond de gang over. Mijn hoofd bonst lichtjes, maar heel erg is het niet. Ik ga nooit zo ver in de drugs. Al had ik vannacht wel een beetje rare hallucinaties, maar dat hoort erbij. Mijn voetstappen maken een krakend geluid. Het huis was uit en alles leek te kraken. Met grote passen loop ik de keuken in. Ik had honger en ik was misselijk. Rare combinatie, maar ook heel normaal. Langzaam begin ik te koken. De sigaret houd ik tussen mijn lippen. Alles gaat sloom bij mij, maar ik doe iets en dat is goed. Ik kijk even naar de tattoo's op mijn polsen en zucht. Als ik me uitrek gaat me sweater mee omhoog, maar het boeit me vrij weinig. Ik zucht even en gooi een paar broodjes op het aanrecht. Ik kijk even naar de andere twee. Vlug pak ik de broodjes in mijn hand en loop de keuken weer uit. Ik kijk nog even om en open dan de deur die ik met een klap achter me dicht gooi. Ik heb de broodjes in mijn ene hand en houd de sigaret even vast in mijn andere had. Ik ga terug naar mijn kamer en plof daar neer op mijn bed. Ik ga in kleermakerzit zitten, neem een hap van mijn broodje en pak mijn asbak en zet die voor me neer. Ik kijk een beetje afwezig naar buiten en blaas de rook uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb even de regels wat aangepast.


    Your make-up is terrible


    [Had niet verwacht dat ik zoveel kon schrijven xp]

    Amber Babette Logan || Babydoll.

    Alsof ik te horen had gekregen dat elk bendelid, die ik als familie was gaan beschouwen, vermoord was schoot ik recht uit mijn bed. Zweet stond op mijn voorhoofd en zelfs door de weinige hoeveelheid kledij had ik het bloedheet. Verdomde nachtmerries ook altijd. Mijn humeur was de laatste dagen flink gedaald. Met laatste dagen bedoelde ik de periode waarin we mensen hadden verloren en we moesten vluchten. Toen kwamen we in dit huis terecht en begon alles. Er was iets aan dit huis waardoor ik nachtmerries kreeg. Niet van die nachtmerries waarvan je denkt, waarom droom ik daar nu weer over ? Het waren nachtmerries die zo echt leken, dat zelfs ik er bang van werd. Ja, ik kwam over alsof niets me meer bang kon maken, maar dat was ook zo. Ik had gezien hoe mensen werden vermoord voor mijn neus. Ik werd achternagezeten door politie-wagens en ik was al meerdere keren met de dood bedreigd. Genoeg redenen om van een paar nachtmerries niet bang te zijn, toch ? Ik schudde mijn hoofd en sloeg het dunne stukje stof dat mijn deken moest voorstellen af mijn lichaam. Het enige waar ik deze nacht in had geslapen was mijn ondergoed en een topje. Het was nog best veel eigenlijk, meestal sliep ik gewoon naakt. Als ik naakt was had ik een vrij gevoel, iets wat je mist als je altijd moet vluchten voor andere bendes of voor politie. Ik rekte me even uit en staarde naar de muur voor me. Het behangpapier kwam van de muur waardoor je alle schuren in de betonnen muur kon zien. De vloer onder mijn voeten was van hout waardoor vanaf je nog maar een zucht liet het al begon te kraken. Het huis was groot en helemaal verlaten. Dat tweede kwam goed van pas voor mensen als ons, maar dat eerste was een echte ramp voor mij. Heb jij ooit al eens geprobeerd je kamer te vinden in een enorm huis als je dronken en high bent, of allebei ? Ik zeg het je, het is niet makkelijk. Ik stond op van mijn bed na een paar minuten lang naar de muur voor me te hebben gestaard. Het eerste wat ik deed als ik uit bed was, was de gordijnen openen. Aangezien mijn kamer noordelijk lag scheen de zon niet binnen. Jammer, want ik hield wel van de zon. Gewoon, dat warme gevoel op je huid als de stralen op je schenen. Ik haalde een hand door mijn zwarte haren en liep naar de enige kast die in deze ruimte te vinden was. Hij was gemaakt uit eikenhout en had spiegels op de deuren. Spiegels die zo vuil waren dat je jezelf niet eens meer kon zien. Niet letterlijk natuurlijk. Ik trok de kast open en haalde er wat kleren uit. Echt zin om iets uit te zoeken had ik vandaag niet. Met mijn kleren in de hand liep ik naar de aangrenzende badkamer van deze kamer. Iets wat toevallig was, want ik was gewoon naar een kamer gelopen zoals iedereen. Ik waste mezelf met een washandje en trok mijn kleren aan. Ik spoot even met de Deo die ik had onder mijn oksels want ik hield er niet van als ik stonk en haalde een hand door mijn zwarte haren. Ik poetste mijn tanden waarna ik wat rode lippenstift op mijn lippen deed en vervolgens mijn ogen deed. Ik keek in de spiegel, waar ik mezelf wel nog deftig in kon zien, en knikte. Goed genoeg. Met een zachte zucht stapte ik in mijn All-Stars en liep de kamer uit. Tot mijn grote opluchting vond ik de trap al rap en liep ik naar beneden, met het nodige lawaai want zoals je al kan raden kraakte de trap verschrikkelijk. Ik liep door naar de woonkamer of wat het ook moest voorstellen en liet me vallen in de kapotte zetel die er stond. Ik nam een sigaret tussen mijn vingers en stak hem aan waarna ik een trekje nam. De rook blies ik uit en keek even rond.
    "Is er iets te eten ?" vroeg ik dan, aan niemand in het bijzonder omdat ik niet wist wie er wakker was en wie niet.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 23:36 ]

    Nahrin Lilith Nightingale "Night"

    Ik kijk op als er iemand de woonkamer in komt, blijkbaar is het Amber, in een strakke, zwarte broek en iets wits. Ze heeft veel te veel make-up op naar mijn smaak, maar dat is het vaak al snel. Ze ploft in een kapotte stoel neer en ik kijk toe hoe ze een sigaret tussen haar vingers neemt en die aan steekt, om er een trekje van te nemen. De rook blaast ze uit en ik richt me weer op mijn eigen sigaret en nicotine. "Is er iets te eten?" vraagt ze dan, niet eens echt aan mij terwijl ik hier toch echt de enige ben. Ik kijk even in het rond en geef haar dan een chagrijnige blik. "Nee, want dit is de fucking keuken niet." bijt ik haar bits toe.
    Ja ik geef het toe, misschien ben ik dan wel wat chagrijnig. Misschien moet ik mijn humeur maar wat opkrikken met wat coke, dat zou een goede zijn. Ik weet dat die van mij ondertussen wel op is, maar misschien is er nog iemand die wel wat voor me over is, al is het maar een klein beetje. Ik hoef niet echt stoned te worden nu, gewoon een opkikkertje die de sigaret me duidelijk niet gegeven heeft. Ik druk mijn opgerookte sigaret uit op mijn handpalm, waar heel wat brandwonden zitten en gooi de peuk verder op neer. Misschien komt het wel door dit soort gedrag dat mijn kamer zo'n enorme rotzooi is. Hierna sta ik op en loop ik de woonkamer weer uit.
    De trap op en... wat ging ik ook alweer doen? Oh ja, coke. Ik kijk even in de rondte en loop dan toch weer verder. Wie o wie zal ik vandaag eens vragen. Ik weet dat ik het vaak doe, maar ze krijgen er net zo goed iets voor terug, ik ben wel eerlijk in dat soort dingen. Een gunst, seks, wat ze ook nodig hebben.Geld, drugs als zij eens niets hebben. Niets is me teveel, behalve als ze oneerlijk veel er voor terug gaan vragen. Als ik langs de deuren loop, herken ik die van Lucas, oftewel Afon. Vreemde naam eigenlijk. Maar hij is dan volgens mij niet helemaal Amerikaans, volgens mij is hij Russisch of ergens die oostbloklanden op.
    Ik schud even mijn hoofd en loop zelfverzekerd op de deur af, waar ik best luid op begin te bonken. Hij moet wel wakker worden, als hij nog zou slapen. Je weet maar nooit met het zooitje hier, sinds we hier zitten, slaapt de helft tot ergens in de namiddag en dan zijn het nog zombies. Eigenlijk ben ik daar wel het beste voorbeeld van ja. Logisch, we hebben tijdelijk toch weinig te doen. "Ey! Doe open." roep ik door de deur heen, pas als ik het geroepen heb, besef ik me dat het waarschijnlijk niet echt een positief begin is geweest. Ach, nu is het toch al gebeurd, niets meer aan te doen denk ik dan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 1:04 ]


    Your make-up is terrible

    Lucas Afon Romanoff ~ "Afon"

    Opeens bonkte iemand er aan mijn deur en ik keek verbaasd op. Wie zou dat nou weer zijn? De meeste mensen werden altijd heel erg laat wakker, doordat ze de avond ervoor teveel gedronken hadden. Iemand die al zo vroeg wakker was, was gewoon heel raar. Ik bleef toch nog even in de badkamer staan om te zorgen dat ik er goed uitzag. Uiterlijk betekende nog wel iets voor me, hoewel de rest me grotendeels mijn rug op kon.
    "Ey! Doe open." hoorde ik de vrouwelijke stem door de deur roepen. Ik schudde zuchtend mijn hoofd en liep uiteindelijk maar naar mijn deur toe. Sommige mensen konden zo ongeduldig zijn. Ik trok de deur open en zag Night voor me staan. "Ook goedemorgen." zei ik met een grijns en stapte aan de kant zodat ze naar binnen kon komen. "Kom binnen." zei ik en toen ze naar binnen was gelopen deed ik de deur achter haar dicht. Ik liep rustig naar mijn bank en liet me erop vallen. "Wat kan ik voor je doen?" vroeg ik toen met het nodige respect. Iets wat binnen de groep toch nog redelijk belangrijk was. We waren uiteindelijk een grote familie en een familie respecteert elkaar.
    Ik haalde uit mijn broekzak mijn pakje sigaretten, klikte het Menthol bolletje dat erin zat, stopte hem in mijn mond en stak hem rustig aan. Ik had dit keer een pakje Kent Click gehaald, daar had ik meer zin in dan die standaard Pall Mall sigaretten, die ik normaal rookte. "Ook eentje?" vroeg ik aan Night en bood haar mijn pakje aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Florence Ivy Knight || 'Curly'

    Ik rommel wat in mijn kast. Op zoek naar kleding. Als ik uiteindelijk vind wat ik wil vinden doe ik snel het setje kleding aan. Daarna doe ik een beetje mascara en eyeliner op. Ik loop naar de keuken en pak een broodje. Nog steeds staand eet ik het op.
    "Hey, my little fighter." Zegt Lose die binnenkomt en hij knijpt in mijn kont.
    Ik rol met mijn ogen. En negeer Lose. Ik haat hem. Oké, door hem ben ik wel bij de gang gekomen. Maar dus? Dan kan ik hem nog wel haten. Snel ga ik naar de woonkamer waar ik in een stoel plof.
    "Ook één?" Vraagt Amber me, haar pakje sigaretten voor houdend.
    Ik haal mijn schouders op en neem er een aan. Ik steek hem aan. En neem een trekje waarna ik de rook uitblaas. Dan sta ik op en loop naar boven. De trap op, onderweg struikel ik over iets waardoor ik achterover van de trap val. Met een hoop gebonk beland ik onder aan de trap. Ik zucht even, sta op en loop weer naar boven.

    [Lose komt zo!]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 10:21 ]


    Reality's overrated.

    Lose Vick Dice || 'Lose'

    "Hey, my little fighter." Zeg ik tegen Florence.
    Ze zegt niets, maar rolt met haar ogen. Ik haal mijn schouders op, wat maakt mij het uit. Ik kan ieder meisje krijgen dat ik wil. Florence krijg ik ook nog wel, ookal gaat het iets moeizamer dan normaal. Maar ze zal toegeven, ze moet wel. Niemand kan mij weerstaan. Ik steek een sigaret op en leun tegen het aanrecht. Zin in eten heb ik niet, zin ik seks wel ja. Florence gaat en ik grom even. Ik druk mijn sigaret uit op het aanrecht en ga op zoek naar wat vermaak. De meesten kijken me chagerijnig aan. Oh, wat is iedereen toch vrolijk vandaag. Als ik Coraline opmerk op een van de keukenkrukken bedenk ik iets. Ik ga naast haar zitten en knoop een gesprek aan. Het gesprek gaat me vervelen en ik doe mijn best om niet te gapen. Ik werp een blik op haar volle boezem en op slag verveel ik me niet meer. Ik grijns. Coraline staat op. Snel sta ik ook op en druk haar tegen de muur. Mijn handen zet ik ook tegen de muur waardoor ze geen kant op kan. Ik druk mijn lippen even hard tegen die van haar.
    "Zo CJ, zin in een spelletje, just like me?" Grijns ik.


    Reality's overrated.

    [Je moet geen andere personages gaan besturen hé? Daarbij waren er al anderen in de keuken, je kan niet zomaar wat gaan doen en de rest negeren....]


    Your make-up is terrible

    | Wie staan er eigenlijk nu allemaal in de keuken? Want het lijkt wel alsof iedereen in de keuken elkaar negeert. |


    x

    [@MissNoek, ga je je post even aanpassen?
    @Number, ik heb echt geen idee. Sorry.]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nahrin Lilith Nightingale "Night"

    Uiteindelijk doet Lucas dan toch de deur open. Hij draagt alleen een zwarte broek met kettingen en geen shirt, waardoor ik mijn ogen even goed de kot geef op zijn afgetrainde lichaam. Zijn donkere haar zit warrig, maar ik merk het amper op. "Ook goedemorgen." begroet hij me met een grijns en stapt aan de kant zodat ik naar binnen kan komen. "Kom binnen." zegt hij, waardoor ik de kamer in stap en eventjes rond kijk. Lucas doet de deur achter mij dicht en loopt rustig naar zijn bank toe, waar hij zich op laat vallen. Lucky bastard, hij heeft dus mooi wel een bank te pakken gekregen. Nou ja, niet iedereen kan geluk hebben en wat heb ik aan een bank? Kan ik er op liggen stonen, joepie. Nee, ik ben wel zo gul dat ik vind dat iemand anders hem beter kan hebben dan, iemand die er meer aan heeft.
    "Wat kan ik voor je doen?" vraagt hij dan met het nodige respect. Ik trek heel even mijn wenkbrauw op en blijf staan in plaats van te gaan zitten. Mijn vingers haal ik even kort langs de onderkant van mijn lange shirt. Uit zijn broekzak haal hij een pakje sigaretten. Hij klikt in het filter en ik besef me dat het 'Kent Click' moet zijn, iets nieuws. Dan stop hij hem in zijn mond en steekt hem aan. Normaal zie ik hem alleen Pall Mall roken, dus zo'n witte sigaret in zijn mond ziet er vreemd uit. "Ook eentje?" vraagt hij aan mij en bied zijn pakje aan.
    Er verschijnt een grijnsje op mijn lippen en ik knik, mooi niet dat ik een sigaret afsla. Ik pak er eentje uit het pakje, doe hem in mijn mond en steek hem aan, waarna ik een hijsje neem. "Natuurlijk, een sigaret sla ik nooit af." zeg ik als overbodige informatie. "Maar daar kwam ik natuurlijk niet voor." grijns ik vervolgens, maar mijn lichte ogen staan nog redelijk chagrijnig en donker. "Heb jij toevallig ergens wat spul liggen? Natuurlijk krijg je er een kleine vergoeding voor, wat je maar wilt." vervolg ik mezelf al snel en voel even aan de warrige staart die in mijn haar zit en nog steeds nat is van het douchen. Zo meteen doe ik er wel iets aan, als ik me beter voel.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:23 ]


    Your make-up is terrible