• Er loopt iemand rond op de speelplaats van school die denkt dat ze mijn vriendin is en dat is niet waar!


    het erge er aan is is dat ik en heel mijn vriendenkring haar HAAT omdat ze altijd te laat komt, nooit in een goed blaadje bij de leerkracht staat,
    genante dingen doet in het bijzijn van leuke mensen zoals heel luid roepen HEEY EVIE en dan knuffelen!!! ik kan nog eeuwen doorgaan maar dat zijn (ongeveer) de ergste punten !! Ik wil haar heel graag zeggen dat ik haar vriendin niet wil zijn, maar ik kan heel moeilijk 'nee' zeggen tegen iemand en ik zie haar na school nooit omdat ze altijd heel snel weg is. Het moet dus op school gebeuren en dan gaat ze de hele boel bij elkaar huilen en dan gaan ze mij uitmaken voor ik weet niet wat en dan ben ik de slechte !!!!! HELP MIJ !!!


    dreams come true, nightmares to

    Enucleato schreef:
    (...)

    Maar zo gaat ze niet huilen toch, ik kan niet tegen tranen... ._.

    Neuh. Maar ik denk sowieso niet dat ze snel in huilen uit zal barsten op school. Als je het een beetje tactvol brengt, hoef je echt geen hele huilbui te veroorzaken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Neuh. Maar ik denk sowieso niet dat ze snel in huilen uit zal barsten op school. Als je het een beetje tactvol brengt, hoef je echt geen hele huilbui te veroorzaken.


    Zeg dan maar gewoon "nee, ga weg" ... al lijkt me dat echt heel moeilijk te doen... ik zou er wel een beetje spijt en medeleiden aan over houden... D:
    Maar goed, ik wens @SuperEva dus maar geluk met wat ze dan ook kiest te doen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Enucleato schreef:
    (...)

    Maar zo gaat ze niet huilen toch, ik kan niet tegen tranen... ._.


    Is het beter om tegen haar te liegen en haar aan het lijntje te houden? Om haar valse hoop te geven dat je haar niet als vriendin beschouwt maar haar toch aardig vind? Want met mensen die je aardig vind word je vrienden, dus misschien komt dat moment dan wel. Misschien ken je haar nog niet lang genoeg om vrienden te zijn, maar misschien later wel. En dan nodig je haar wel uit voor verjaardagen weetikveelwat. Snap je waar ik heen wil?

    In je poging haar niet te laten huilen omdat je het niet fijn vind om iemand te laten huilen (met nadruk op jij vind het niet fijn) kwets je haar meer, stapel je een leugen op een leugen en word je niet bepaald een moreel hoogstaand persoon. Oftewel, je zou dan egoistisch bezig zijn.

    Dat is tenminste mijn redenatie waarom ik dat niet zou doen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Is het beter om tegen haar te liegen en haar aan het lijntje te houden? Om haar valse hoop te geven dat je haar niet als vriendin beschouwt maar haar toch aardig vind? Want met mensen die je aardig vind word je vrienden, dus misschien komt dat moment dan wel. Misschien ken je haar nog niet lang genoeg om vrienden te zijn, maar misschien later wel. En dan nodig je haar wel uit voor verjaardagen weetikveelwat. Snap je waar ik heen wil?

    In je poging haar niet te laten huilen omdat je het niet fijn vind om iemand te laten huilen (met nadruk op jij vind het niet fijn) kwets je haar meer, stapel je een leugen op een leugen en word je niet bepaald een moreel hoogstaand persoon. Oftewel, je zou dan egoistisch bezig zijn.

    Dat is tenminste mijn redenatie waarom ik dat niet zou doen.


    Oké, oké ik snap het, D':
    Toch lijkt het me enorm moeilijk... D:
    Je bent trouwens wel goed in mensen overtuigen zeg, Cx
    Ik ben nu bang dat je me gaat opeten. C':


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Enucleato schreef:
    (...)

    Oké, oké ik snap het, D':
    Toch lijkt het me enorm moeilijk... D:
    Je bent trouwens wel goed in mensen overtuigen zeg, Cx
    Ik ben nu bang dat je me gaat opeten. C':


    Mensen helpen moeilijkheden te overbruggen is mijn roeping, mensen overtuigen is mijn middel. En mijn doel is rechtvaardigheid.

    Ik ben rechter Bas, slechts een eenzame (gecastreerde) kater die de wereld een betere plaats probeert te maken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Mensen helpen moeilijkheden te overbruggen is mijn roeping, mensen overtuigen is mijn middel. En mijn doel is rechtvaardigheid.

    Ik ben rechter Bas, slechts een eenzame (gecastreerde) kater die de wereld een betere plaats probeert te maken.



    Cx Haha, nu ben ik pas echt bang. C':
    Zet hem op kater Bas! _O_


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Okee, ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik ga toch even zelf iets zegen. ;p
    Ik vind dat je oppervlakkig doet. Waarschijnlijk is dit meisje eenzaam en wil ze dolgraag vriendinnen, maar weet ze niet zo goed hoe ze dat moet uiten. Geef haar gewoon een kans, heb schijt aan 'genante dingen' en wat andere mensen van je vinden en stel je open voor haar. Misschien is ze wel hartstikke leuk. En 'ik wil jouw vriendin niet zijn' zeggen, vind ik persoonlijk een beetje kinderachtig. Daar kun je mensen heel erg mee kwetsen. Stel je jezelf in haar situatie eens voor.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mordin schreef:
    (...)

    Mensen helpen moeilijkheden te overbruggen is mijn roeping, mensen overtuigen is mijn middel. En mijn doel is rechtvaardigheid.

    Ik ben rechter Bas, slechts een eenzame (gecastreerde) kater die de wereld een betere plaats probeert te maken.


    De enige informatie die ik hieruit opsla is dat je gecastreerd bent. (cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik herken je situatie, want ik heb dat ook, twee meiden doen dat bij mij. Mijn beste vriendin dringt er de hele tijd op aan dat ik het gewoon recht in hun gezicht moet zeggen, dat heb ik gedaan, maar het hielp niet. Wat ik je zou zeggen; probeer aan haar uit te leggen dat je haar eigenlijk niet als vriendin ziet, en dat ze je niet meer moet lastigvallen. Moeilijk, maar het helpt.


    Spoiler alert: you will save yourself