• Er loopt iemand rond op de speelplaats van school die denkt dat ze mijn vriendin is en dat is niet waar!


    het erge er aan is is dat ik en heel mijn vriendenkring haar HAAT omdat ze altijd te laat komt, nooit in een goed blaadje bij de leerkracht staat,
    genante dingen doet in het bijzijn van leuke mensen zoals heel luid roepen HEEY EVIE en dan knuffelen!!! ik kan nog eeuwen doorgaan maar dat zijn (ongeveer) de ergste punten !! Ik wil haar heel graag zeggen dat ik haar vriendin niet wil zijn, maar ik kan heel moeilijk 'nee' zeggen tegen iemand en ik zie haar na school nooit omdat ze altijd heel snel weg is. Het moet dus op school gebeuren en dan gaat ze de hele boel bij elkaar huilen en dan gaan ze mij uitmaken voor ik weet niet wat en dan ben ik de slechte !!!!! HELP MIJ !!!


    dreams come true, nightmares to

    Je kan toch gewoon een keer met haar praten over de vervelende punten? Waarom gelijk haten en niet als vriendin willen hebben? Misschien weet ze wel helemaal niet dat jullie dat vervelend vinden. Ik vind dat je haar op zijn minst een kans moet geven. Misschien is ze eigenlijk wel heel aardig, maar weet ze gewoon niet hoe ze zich moet gedragen.


    Happy Birthday my Potter!

    Tja, je zou maar iemand buitensluiten he (;
    No really, ga eens serieus met haar praten, mischien is wel superaardig maar is ze gewoon een beetje onzeker.
    Besef eens hoe zij zich moet voelen, waarschijnlijk is ze behoorlijk eenzaam (zoals ik ook was in de 1e en 2e. Ik weet precies hoe ze zich voelt)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmm.. Dat is inderdaad een delicate situatie. Ik had dat in mijn vorige school ook, er was een meisje in onze klas dat altijd alleen was, nooit een woord zei etc... Dus ik dacht dat ik eens aardig tegen haar zou zijn; biggest mistake ever.
    Sinds die ene keer dat ik aardig tegen haar was door te vragen als ze bij ons kwam zitten heeft ze me het hele schooljaar niet met rust gelaten. Ze volgde mij overal, probeerde zich constant de mengen in de gesprekken, en toen begon ze ook nog vanalles voor me te doen zoals mijn rugzak dragen, deuren ophouden etc.. Dat is niet vriendelijk willen zijn, dat is gewoon eng.
    Maar ja, ze is het jaar erna van school veranderd, dus ik heb nooit meer iets van haar gehoord :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    .... Go to the light and see Jesus.
    Je kunt ook overdrijven he, doe niet zo ziekelijk en geef dat meisje gewoon een kans.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb zoiets ook met een vriendin, bijna de zelfde punten.
    Sommige hier zeggen dat de erge punten niet erg zijn, maar wat ik dus heb bij me vriendin, is dat ze gewoon mn type niet is.
    Dat heb jij bijvoorbeeld ook, en zoiets kun je niet voorkomen, zo langzamerhand heeft ze haar type vrienden gevonden & begin ik van der afteraken.
    Maar die punten worden steeds irritanter bij mij omdat ze je zo stalkt, misschien moet je haar gewoon als een hondje achter je aan laten lopen zodat ze zelf ook ziet dat je haar vriendin niet wilt zijn & ook niet bent..


    FASHIOOOON.

    Britsanity schreef:
    .... Go to the light and see Jesus.
    Je kunt ook overdrijven he, doe niet zo ziekelijk en geef dat meisje gewoon een kans.

    Britsanity schreef:
    .... Go to the light and see Jesus.
    Je kunt ook overdrijven he, doe niet zo ziekelijk en geef dat meisje gewoon een kans.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hmmm... das toch leuk? Slaaf voor het leven!
    Nee, grapje. Cx
    Hier is mijn geweldige tip pakket:
    -Zeg haar dat je haar niet als een vriendin ziet, maar haar wel aardig vind. -gaat ze niet huilen-
    -Organiseer een zoek een vriendin voor huppeldepup zoektocht.
    -Negeer haar tot ze weg gaat.
    Weet ik veel, kies er een uit. Cx


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Enucleato schreef:
    Hmmm... das toch leuk? Slaaf voor het leven!
    Nee, grapje. Cx
    Hier is mijn geweldige tip pakket:
    -Zeg haar dat je haar niet als een vriendin ziet, maar haar wel aardig vind. -gaat ze niet huilen-
    -Organiseer een zoek een vriendin voor huppeldepup zoektocht.
    -Negeer haar tot ze weg gaat.
    Weet ik veel, kies er een uit. Cx


    Genius! Stop met liegen (dat jullie vrienden zijn) en ga meer liegen! (dat je haar wel aardig vind)


    quidquid excusatio prandium pro

    Porcelaneous schreef:
    Sorry, maar ik vind dat je een beetje overdrijft.


    •*• Lululu •*•

    parat met haar over haar slechte punten dat je dat irri vind en laat haar.
    ze zoekt zoals ze al zeggen naar aandacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Enucleato schreef:
    Hmmm... das toch leuk? Slaaf voor het leven!
    Nee, grapje. Cx
    Hier is mijn geweldige tip pakket:
    -Zeg haar dat je haar niet als een vriendin ziet, maar haar wel aardig vind. -gaat ze niet huilen-
    -Organiseer een zoek een vriendin voor huppeldepup zoektocht.
    -Negeer haar tot ze weg gaat.
    Weet ik veel, kies er een uit. Cx

    1. Tja, kan je doen. Kwetst d'r wel, maar minder dan 'Ik mag je niet, ga weg.'
    2. Vreselijk idee. Als je dat mij zou flikken ramde ik een vork in je oog :')
    3. Dat is gewoon gemeen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    1. Tja, kan je doen. Kwetst d'r wel, maar minder dan 'Ik mag je niet, ga weg.'
    2. Vreselijk idee. Als je dat mij zou flikken ramde ik een vork in je oog :')
    3. Dat is gewoon gemeen.


    Geweldig, dankje voor je reacties. C':
    -ze werken wel-
    Maar met jouw zou ik zulke dingen nooit vlikken,
    jij ben wel een ECHTE vriendin.
    *geeft knuffel*


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Hoe ze precies is weet ik niet, maar ik heb zelf ook ervaring met een vriendin die ik totaal niet mocht, maar gewoon moeilijk nee kon zeggen. Eigenlijk heb ik weinig tips, maar als ze echt (écht) vervelend is wacht niet zo lang als mij en zeg 'Nee'!


    You are beautiful, you are love.

    Mordin schreef:
    (...)

    Genius! Stop met liegen (dat jullie vrienden zijn) en ga meer liegen! (dat je haar wel aardig vind)


    Maar zo gaat ze niet huilen toch, ik kan niet tegen tranen... ._.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.