• Laat maar... ik leefde onder een steen.. volgens sommigen.

    (20-11-12, 21:30: Waarom kan ik niet meer reageren? Dit is gewoon niet eerlijk topci sluiten zonder reden -.-
    Ik wou nog vertelen dat ik niet meer durf te slapen...)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 21:29 ]

    Doe normaal, natuurlijk niet $


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    . ____ .

    Serieus dit?


    i put the fun in funeral

    Sorry ,maar onder welke grote steen heb jij geleefd ._.?

    De wereld vergaat niet ,dat gebeurd pas over 4 miljard jaar wanneer onze zon opzwelt :'D.


    Shoganai i ne~

    Ja, dat roepen ze nu al 3 jaar, maar tuurlijk is het niet waar gekkie. :P
    Als het waar was, hadden we het nu al moeten merken. Dan zaten er grote scheuren in de aarde, dus je kon in een groot gat vallen of de lucht zou giftig zijn, of de wereld zou zomaar in brand vliegen. Heb jij dat hier ergens gezien? Nee he. ;)
    Dus nergens zorgen om maken, mensen verzinnen maar iets en je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Toen het nieuwe millennium kwam zeiden ze ook dat de wereld verging en we zijn er toch nog steeds? Dus niet bang zijn, niets aan de hand en anders zien we 21 december wel he. xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    *Gooit steen naar hoofd*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben Doutzen en ik ben bang.

    Hier zijn al tig topics over geweest. Doe normaal en so what? Als de wereld vergaat denk jij dat je het tegen kan houden in je uppie. Ik wens je een mooi einde over twee weken :'D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 17:19 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat las ik ergens $ en ik denk snel dat het waar is $,

    Nadal schreef:
    Ik ben Doutzen en ik ben bang.

    Hier zijn al tig topics over geweest. Doe normaal en so what? Als de wereld vergaat denk jij dat je het tegen kan houden in je uppie. Ik wens je een mooi einde over twee weken :'D


    (huil)

    SeCuteBieber schreef:
    Dat las ik ergens $ en ik denk snel dat het waar is $,


    You must be trolling


    i put the fun in funeral

    De wereld had al een aantal keer moeten vergaan, en tot nu toe is het voor zover ik dat kan beoordelen nog geen enkele keer gelukt. Het kan geen kwaad om daar even over na te denken voordat je besluit zo'n voorspelling te geloven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is niet waar, don't worry. De wereld is nu al, I don't know, 10 keer vergaan? Don't worry :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hoeft niet bang te zijn c:
    Want zoals anderen al hebben gezegd, de wereld vergaat dan niet.

    En ik zal eerlijk zijn, ik heb er ook problemen mee gehad. Maar dat was meer iets psychisch. Maar dat zit weer goed.

    Dus je zal vast en zeker niet de enige zijn die er bang voor is maar neem maar van mij aan dat dat niet hoeft!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dafug... Jij komt ook nog ergens achter? :') Het is bedacht door de maja's ofzo, een of andere vage stam. Trek het je niet aan. Niemand kan voorspellen wanneer de wereld vergaat. Het kan net zo goed vandaag zijn.


    You are beautiful, you are love.

    Ik hoop echt dat je een grapje bent en niet zo enorm naief bent als je je nu voordoet.


    Your make-up is terrible

    Bedankt iedereen, ik geloof snel dingen:$ moet ik misschien niet meer doen. En ik ben al gelukkig minder bang...Bedankt voor het gerustellen..