• dit vind ik irritant weetje
    ik wil mijn serie promoten en meestal zet 1 iemand een reactie maar die maakt hem ook niet.
    Nooit maakt iemand mijn serie's
    Voor wie maak ik hem dan?
    Je mag geen reclame maken, en ik kan geen quizzen in spotlights zetten, want toch niemand kijkt ernaar, ik heb het vaker gedaan.
    En als ik mijn serie's promoot, dan opent iedereen het topic en dan gaan ze weer weg weetje.
    dat vind ik ook zo irri, ik ga niet dwingen om mensen te laten reageren of mijn serie te maken maar ik vind het altijd zo vervelend, ik maak altijd series om mezelf te vermaken want toch niemand leest ze.
    Kan iemand nou even vertellen wat er dan mis aan mijn quiz is?
    en anders gewoon een reactie geven?

    weetje ik heb dat ook wel eens, zet gewoon de samenvatting in een topic, en dan krijg je heus wek reacties. in ieder geval de samnevattingen die ik tot nu toe heb gezien op een topic waren echt goed. mis lukt het ook bij jouw... :P

    Geen zorg, je bent heus niet de enige hoor. (x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb dat probleem ook bij sommige verhalen van mij. Je kan het best een korte samenvatting geven van je verhaal. En de meeste willen hier een origineel verhaal en een mooie titel. Een titel die niet te veel van het verhaal verklapt en toch nog een beetje misterieus is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    okeej (:
    alleen ik erger me er soms aan xD
    maar ik probeer het :P
    thx ^^

    Zo veel mensen hebben dat, je schrijft toch voor je zelf niet voor de reacties.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 16:38 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Zo veel mensen hebben dat, je schrijft toch voor je zelf niet voor de reacties.

    ik vind het ook gewoon fijn dat mensen ook mijn series lezen weetje

    Och, mensen maken ze alleen van popu Quizletters. Ik vind het ook heel irritant.


    I live for the applause, you will die for it.

    zoooooooooooo irri!!

    Carnage schreef:
    Och, mensen maken ze alleen van popu Quizletters. Ik vind het ook heel irritant.

    idd

    Mensen hier komen hier tegenwoordig alleen maar voor hun Quizlet-vrienden..
    De reden waarom ik dus geen quizzen meer maak haha.


    a figment of your imagination

    Ja dat is waar. (:
    heb ick ook last van.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik snap je pijn. Heb ik ook, dus nu maak ik gewoon geen quizzen meer. :'] En omdat ik lief en verveeld ben maak ik je quizzen wel.


    You move me ......... Kurt

    Ik heb hééél veel stories en series ontworpen. En nu heb ik er maar een succesvolle na zoveel proberen. Soms moet je gewoon geluk hebben dat het aanslaat.


    We'll never be as young as we are tonight

    Like, ik heb lezers bij mijn series die echt hele leuke lange reacties droppen dus ik heb niks te klagen ;D


    Madara<3Sasuke<3Itachi<3.

    SleepingSun schreef:
    Zo veel mensen hebben dat, je schrijft toch voor je zelf niet voor de reacties.


    Dat is echt helemaal zo, want als ik namenlijk mijn inspi er niet uit schrijf kan ik niet slapen x"D


    Madara<3Sasuke<3Itachi<3.