• Hee ik heb een probleem met mijn telefoon. Hij dort het eigenlijk helemaal prima zolang ik oordopjes gebruik maar hij doet het nu al een aantal dagen niet als ik die er uit haal. Naast het wifi icoontje staat dan nog steeds het hoofdtelefoontje en hij doet maar bepaalde geluiden. Bellen gaat niet meer zonder oordopjes en youtube kan ook niet meer. Vooral dit eerste is vrij onhandig want door het gebrek aan geluid krijg ik nu dus ook al een aantal dagen klachten dat er niet opgenomen wordt als ik word gebeld.
    Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb mijn telefoon al een aantal keer opnieuw opgestart, ik heb de batterij er uit getrokken en ook al een aantal keer het oordopje er in en uit gedaan. Ik heb het geld niet om het te laten maken en ik heb gewoon een telefoon nodig, al is het maar voor mijn moeders gemoedsrust.
    Ik kan overigens zelfs als ik wel merk dat er gebeld wordt nog niet bellen zonder oordopjes, aangezien ik dus niks hoor.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik denk dat je telefoon het gewoon aan het begeven is, dat doen ze vaak na een bepaalde tijd. Misschien de trilfunctie aanzetten?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk dat je telefoon het gewoon aan het begeven is, dat doen ze vaak na een bepaalde tijd. Misschien de trilfunctie aanzetten?
    dan kan ik echter nog niet bellen aangezien ik niks hoor, en aangezien ik gwn action oordopjes heb heb ik die voor het behoud van geluid door beide dopjes alleen thuis bij de hand.
    Ik heb mijn mobiel nog geen jaar en dat die het nu al begeeft lijkt me wel heel slecht. Ik weet dat huawei slechte kwaliteit is maar SERIEUS?!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...) dan kan ik echter nog niet bellen aangezien ik niks hoor, en aangezien ik gwn action oordopjes heb heb ik die voor het behoud van geluid door beide dopjes alleen thuis bij de hand.
    Ik heb mijn mobiel nog geen jaar en dat die het nu al begeeft lijkt me wel heel slecht. Ik weet dat huawei slechte kwaliteit is maar SERIEUS?!


    Volgens mij heb je nog gewoon garantie daarop.


    Your make-up is terrible

    Ik herinner me dat een vriend van me dat ook heeft. Hij lost het op door nooit te bellen, dus daar heb je waarschijnlijk niets aan. Net als assassin (nikki, wat heeft je username toch veel s'en) denk ik dat je gewoon moet kijken of je nog garantie hebt. Ik heb trouwens ook een huawei, maar daar heb ik al 1,5 jaar geen problemen mee. Soms heb je net pech. Als je hem niet online hebt gekocht, ga dan even naar de winkel waar je hem vandaan hebt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb met mijn Huawei nergens last van, ligt een beetje aan de klasse die je pakt denk ik.(cat) Verder weet ik het ook niet eigenlijk.


    You were born original, don't die as a copy.

    BoromirOfGondor schreef:
    Ik herinner me dat een vriend van me dat ook heeft. Hij lost het op door nooit te bellen, dus daar heb je waarschijnlijk niets aan. Net als assassin (nikki, wat heeft je username toch veel s'en) denk ik dat je gewoon moet kijken of je nog garantie hebt. Ik heb trouwens ook een huawei, maar daar heb ik al 1,5 jaar geen problemen mee. Soms heb je net pech. Als je hem niet online hebt gekocht, ga dan even naar de winkel waar je hem vandaan hebt.

    Was dus een verjaardagscadeau. Heb het bonnetje niet :(


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)
    Was dus een verjaardagscadeau. Heb het bonnetje niet :(


    Heeft degene die je het cadeau heeft gegeven niet het bonnetje nog ergens?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Heeft degene die je het cadeau heeft gegeven niet het bonnetje nog ergens?


    Kleine kans, maar zal het vragen.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Had ik ooit ook eens.
    Bij mij kwam het door water in mn oordop-dingetje. Dat was er na een paar dagen weer uit.

    Misschien komt het door zo iets? Dan zou je m niet in vochtige plekken houden en warm houden zodat al t water kan verdampen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Saxa schreef:
    Had ik ooit ook eens.
    Bij mij kwam het door water in mn oordop-dingetje. Dat was er na een paar dagen weer uit.

    Misschien komt het door zo iets? Dan zou je m niet in vochtige plekken houden en warm houden zodat al t water kan verdampen.


    Wanneer dit het geval is zou ik hem persoonlijk in de rijst leggen. Dat werkt heb ik gehoord. Of op de verwarming :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    The_End schreef:
    (...) dan kan ik echter nog niet bellen aangezien ik niks hoor, en aangezien ik gwn action oordopjes heb heb ik die voor het behoud van geluid door beide dopjes alleen thuis bij de hand.
    Ik heb mijn mobiel nog geen jaar en dat die het nu al begeeft lijkt me wel heel slecht. Ik weet dat huawei slechte kwaliteit is maar SERIEUS?!


    Huawei is geen slechte kwaliteit hoor.

    Misschien alles goed back-uppen en kopieren en dan een systeemherstel uitvoeren?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Fabrieksstand kun je ook doen! Je bent dan wel alles kwijt geloof ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded