• Er loopt iemand rond op de speelplaats van school die denkt dat ze mijn vriendin is en dat is niet waar!


    het erge er aan is is dat ik en heel mijn vriendenkring haar HAAT omdat ze altijd te laat komt, nooit in een goed blaadje bij de leerkracht staat,
    genante dingen doet in het bijzijn van leuke mensen zoals heel luid roepen HEEY EVIE en dan knuffelen!!! ik kan nog eeuwen doorgaan maar dat zijn (ongeveer) de ergste punten !! Ik wil haar heel graag zeggen dat ik haar vriendin niet wil zijn, maar ik kan heel moeilijk 'nee' zeggen tegen iemand en ik zie haar na school nooit omdat ze altijd heel snel weg is. Het moet dus op school gebeuren en dan gaat ze de hele boel bij elkaar huilen en dan gaan ze mij uitmaken voor ik weet niet wat en dan ben ik de slechte !!!!! HELP MIJ !!!


    dreams come true, nightmares to

    SuperEva schreef:
    Ze hyperventileert man!!


    ...
    Holy shit, beste reden ooit om iemand te haten. Hyperventileren, te laat komen en goed overweg kunnen met leraren. Stenigen en wegjagen die handel, huphup

    Maar eerlijk, ik zou om te beginnen niet meer met haar knuffelen. Ik bedoel, wtf. Ik knuffel al nauwelijks met mensen die ik wel mag, laat staan mensen die ik niet mag. Verder is het misschien nuttig om haar gewoon es te vertellen dat je haar niet aardig vind omdat ze hyperventileert, te laat komt en geen hekel heeft aan leraren? Ik vermoed dat ze dan vrij snel niks meer met je te maken wil hebben.


    quidquid excusatio prandium pro

    Er is niets mis met knuffelen. Dan zou je mij ook haten c:


    Pretty is just a pretty word.

    Sorry hoor maar overdrijf je niet. Ze is vast eenzaam en zoekt gezelschap op maar vaak denken mensen gelijk een verkeerde idee ervan terwijl ze het goed bedoelen. Maar om de redenen die je aangeeft kan je haar niet haten. Respechtloos noem ik dat, sorry hoor maar ik vind dat je niet iemand zomaar kan haten en ze bedoelt het vast goed.

    LilLiar schreef:
    ik vind de "erge punten" die je genoemd heb helemaal niks ergs.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind dat je haar een kans moet nemen. Die punten die je noemt zijn geen redenen om iemand te haten. Misschien moet je eens tegen haar zeggen dat je het niet prettig vind als ze je knuffelt of zo uitbundig is, maar ga haar niet zomaar 'dumpen'. Zij ziet jou wel als een goede vriendin en dan is het heel hard om tegen haar te zeggen dat je haar helemaal niet mag.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mordin schreef:
    (...)

    ...
    Holy shit, beste reden ooit om iemand te haten. Hyperventileren, te laat komen en goed overweg kunnen met leraren. Stenigen en wegjagen die handel, huphup

    Maar eerlijk, ik zou om te beginnen niet meer met haar knuffelen. Ik bedoel, wtf. Ik knuffel al nauwelijks met mensen die ik wel mag, laat staan mensen die ik niet mag. Verder is het misschien nuttig om haar gewoon es te vertellen dat je haar niet aardig vind omdat ze hyperventileert, te laat komt en geen hekel heeft aan leraren? Ik vermoed dat ze dan vrij snel niks meer met je te maken wil hebben.

    Ja, dat moet wel werken. Vooral dat hyperventileren is een ge-wel-dige reden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mijn vrienden mogen me en ik haal heel vaak gênante dingen bij ze uit. Je kent haar niet eens echt omdat je en heel dat vriendengroepje van je niet eens haar echt de kans geeft. Persoonlijk denk ik dat ze het gewoon goed wil doen om vrienden te zijn. Alleen dat ze niet weet hoe.

    En ik hyperventileer ook weleens. Daar is echt niets mis mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Porcelaneous schreef:
    Sorry, maar ik vind dat je een beetje overdrijft.

    Mordin schreef:
    (...)

    ...
    Holy shit, beste reden ooit om iemand te haten. Hyperventileren, te laat komen en goed overweg kunnen met leraren. Stenigen en wegjagen die handel, huphup


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als jij aan de dingen die jij als 'erg' bestempeld belang hecht, dan moet je dat tegen dat meisje zeggen. Wees gewoon eerlijk, dat bespaart jou een hoop wrijving en irritatie en dat meisje weet waar ze aan toe is. Nu moet ik zeggen dat het hele oppervlakkige redenen zijn waarom je haar haat - wat ik trouwens een veel te belachelijke woordkeus vind, want iemand haten is veel te overdreven in deze situatie. Dat je haar niet mag tot daar aan toe... maar haten, dat gaat echt wel ver en dan vooral om de redenen die jij geef.
    Misschien dat ze die 'erge' dingen wel achterwege laat omdat zij nu in de veronderstelling is dat het allemaal goed en okay is omdat jij en je vriendinnen er telkens op in gaan en haar niet vertellen dat je het liever niet hebt. Ik ken haar niet, maar het kan evengoed zijn dat ze niet weet hoe ze zich moet gedragen of een bepaalde houding aanneemt omdat ze niet goed is in vriendschappen hebben. Hoe je het beschrijft doet me namelijk denken aan het cliché in meidenfilms waar vriendinnen elkaar zo begroeten, dus het kan evengoed zijn dat ze het daarom doet. Gewoon omdat ze zelf geen idee heeft hoe ze zich moet opstellen en gedragen.
    Ofwel is het hoe zij zelf is, dat het echt in haar karakter ligt, tja, dan laat ze je gewoon verder met rust denk ik zo XD.
    Wees gewoon eerlijk tegen haar hoe je erover denk, dan zal je al veel opgelost krijgen.

    En zomaar knuffelen... tja, daar moeten ze bij mij ook niet mee afkomen hoor. Ik ben iemand die dus echt niet graag lichamelijk contact heeft met mensen, tenzij ik ze echt heel heel goed ken. De enige van wie ik zomaar een knuffel accepteer, is van m'n vriend en m'n zoontje. Al de rest moet van m'n lijf afblijven. Wanneer ik verdrietig ben dan kan ik er opzicht wel tegen als iemand uit m'n eigen omgeving me knuffelt, maar verder ben ik echt wel 'blijf van m'n lijf'. Ik ben ook zeker niet een persoon die gauw een ander knuffelt, zelfs niet als die verdrietig is of huilt. Een hand op de schouder wil ik nog net doen, maar daar heb je ook alles mee gezegd. In deze zijn mijn vriend en zoontje opnieuw een uitzondering off course en als ik iemand echt heel heel erg mag (wat ook maar heel sporadisch gebeurd) wil ik die ook nog wel heel misschien vastpakken.
    Maar wanneer iemand dat toch zomaar doet bij mij, zeg ik wel gewoon dat ik het niet graag heb. Als het hen niet bevalt is dat hun probleem niet het mijne. Het is te nemen of te laten, want als ze het niet accepteren weten ze het gat van de deur te vinden. Mensen moeten niet iets doen bij me wat ik niet graag heb.
    Ik vind ook dat veel te weinig mensen hun mond open trekken over wat ze wel of niet graag hebben. Het zou echt een heel hoop ellende, miserie en miscommunicatie schelen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    jaimyhoi schreef:
    Mijn vrienden mogen me en ik haal heel vaak gênante dingen bij ze uit. Je kent haar niet eens echt omdat je en heel dat vriendengroepje van je niet eens haar echt de kans geeft. Persoonlijk denk ik dat ze het gewoon goed wil doen om vrienden te zijn. Alleen dat ze niet weet hoe.

    En ik hyperventileer ook weleens. Daar is echt niets mis mee.
    Hyperventileer jij?!
    Holy crap, ik wil niks meer met je te maken hebben! D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)Hyperventileer jij?!
    Holy crap, ik wil niks meer met je te maken hebben! D:

    :Y) Perfect voorbeeld voor hoe stom en idioot het klinkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    :Y) Perfect voorbeeld voor hoe stom en idioot het klinkt.
    Ik gebruik die reden altijd als ik geen vrienden met iemand wil zijn, is daar iets mis mee dan? D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)Ik gebruik die reden altijd als ik geen vrienden met iemand wil zijn, is daar iets mis mee dan? D:

    Neeeee, helemaal niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Trouwens, als dat de 'ergste' punten zijn, wat zijn dan de normale punten?
    Dat ze niet dezelfde haarkleur heeft als jij? Of andere schoenen draagt?
    En waarom gaat ze meteen huilen als jij zegt dat je geen vriendinnen wilt zijn? Jezus, jullie zijn geen stelletje die het gaan uitmaken..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    CyberLord schreef:
    (...)
    Neeeee, helemaal niet.
    Oh gelukkig, ik dacht al even dat je me in een soort hokje zou plaatsen D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf