• Vooral als je folders moet rondbrengen, serieus!
    Ik was vandaag namelijk eens zo aardig om samen met mijn broertje zijn folders te gaan rondbrengen. Dus ik kom bij zo'n huis aan, met mijn folderspakketje, en probeer dat ding door die brievenbus te duwen. Alleen hield iets hem tegen en kreeg ik hem maar niet door de brievenbus heen, dus ik maar duwen en duwen.. Kom ik erachter dat er een paar kleine kinderen die brievenbus van de binnenkant af dicht zitten te houden. Dus ik blijven duwen, maar natuurlijk gaven ze niet toe. Ook ging die deur nog een paar keer open, waarna ik ze echt vet duivels hoorde lachen, waarna de deur weer dichtging. Dus ik keek naar binnen via het raam, zag ik dat die vader van die kinderen helemaal dubbel lag, hahaha. Dus ik heb meteen mijn broertje maar geroepen, die het uiteindelijk gedaan heeft, haha. Stiekem vind ik het nu best wel grappig, nu ik eraan terugdenk.

    Hebben jullie ook van die "leuke" ervaringen met kinderen? :'D

    Nee :p
    Ik zou die folders gewoon voor hun voordeur gooien ze :p


    Stop wishing, Start doing..

    wel maar gen leuke ¬¬ men wat haat ik die kleine duivel dondersteen¬¬


    Shoganai i ne~

    haha, waarom had ik in mijn kindertijd zo geen geniale ideeën?:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou ze door een raam gooien :'D 'Hier heb je je fckin folders :Y)'

    Neeoke, waarschijnlijk voor de deur leggen.

    zoiets heb ik vroeger ook een keer gedaan, alleen kon mijn vader en moeder er niet om lachen

    Er waren eens van die kleine kindjes en die vonden het leuk om mij in te graven in het zand -.-'
    Ik lag lekker te genieten van de zon op vakantie toen ik een emmer zand over me heen kreeg..


    Me so good.

    Met mijn neefje van 4 xD Haha, echt een grappig kind, doet alles na wat ik doe :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha geniaal.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn kleine broertje en mn zus spannen altijd samen tegen mij.. :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Serophina schreef:
    Nee :p
    Ik zou die folders gewoon voor hun voordeur gooien ze :p


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wanderer schreef:
    Mijn kleine broertje en mn zus spannen altijd samen tegen mij.. :x

    Daar had ik vroeger ook altijd last van, stom om de middeslte te zijn xd


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Daar had ik vroeger ook altijd last van, stom om de middeslte te zijn xd

    idd! jij snapt mij ;]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Hah,
    ik liep vrijdag kranten en er gebeurde bijna hetzelfde.
    Mijn vriendin kreeg de krant er niet in dus ze riep mij, ik heel stoer afpakken en zeggen 'Ik doe het wel' lukt het niet ik keihard duwen opeens schiet hij erin en hoor ik een kind keihard gillen 'Sukkell!' ik lag helemaal dubbel xD


    Trust me. I'm the doctor

    ik ben eens met het kleuterklasje van mijn mama meegeweest naar het kabouterbos, na de tocht zagen we een springkasteel waar ze natuurlijk allemaal opwilden. ik ging er natuurlijk mee op en toen ik eenmaal neerlag werd ik verpletterd onder een hoop van bijna 20 kleuters die het blijkbaar heel leuk vonden om op me te duiken... xD


    Love? No. I prefer cats.

    Baksteen eraan binden, zo door de vooruit, met een briefje eraan "De brievenbus deed het niet".


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Baksteen eraan binden, zo door de vooruit, met een briefje eraan "De brievenbus deed het niet".

    die is geniaal_O_


    Shoganai i ne~