• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:



    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~ AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '
    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 1 character per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~Have fun
    (A)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:24 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn

    Eenmaal in het park keek ik om me heen. Overal attracties, kraampjes met suikerspinnen en dat soort lekkernij, en bankjes. 'Dus, wat zullen we als eerste doen?' Ik keek nog eens goed rond, zoekend naar een reuzenrad.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik kijk rond, en kijk dan naar Zayn.
    'Geen idee' zeg ik, en glimlach even..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik merkte dat ze al wat rustiger werd, en ook kwam het einde van de achtbaan inzicht. Het karrertje stopte ineens, en we vlogen een stukje naar voren. De beveiliging schoot omhoog en we konden uitstappen. 'Zo erg was het niet, toch?' Vroeg ik glimlachend aan Alex.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn

    Nog steeds gleden mijn ogen zoekend naar een reuzenrad het park rond. 'Misschien kunnen we even op de plattegrond kijken?' stelde ik voor.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Savannah

    Ik knik, en pak zijn hand.
    'Waar is de plattegrond' zeg ik lachend..


    El Diablo.

    Brianna Adams
    Ik gil zacht en zet de nagels van mijn ene hand in zijn rug, terwijl de andere zich vastklampt aan de bank.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Haar gegil is voor mij het teken het tempo nog wat op te drijven. M'n tong versnelt nog wat, zodat ze wel moet komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zayn

    'Uhm, geen idee.' lach ik. Ik kijk om me heen, dit keer zoekend naar een plattegrond. Al snel valt mijn blik op een groot vierkant bord, wat wel de plattegrond moet zijn. 'Kom, ik zie hem al.' Ik grijp Savannah's hand stevig vast en samen lopen we naar de plattegrond.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brianna Adams
    Een heerlijk gevoel overspoelt mijn lichaam. 'Ha-Ha-rryy.' kreun ik. Ik hijg en kijk naar hem. Hij zit te grijnzen. Ik trek hem weer op oog-hoogte en druk kort mijn lippen op de zijne. 'Now fuck me, Styles.' fluister ik hees.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik volg haar "bevel" op en duw haar benen een stukje uit elkaar. Ik ga zachtjes in haar en begin te stoten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Caitlynn
    'Oh Harry.' kreun ik, en ik druk hongerig mijn lippen op de zijne. Mijn tong baant zich een weg naar binnen en speelt een liefdesspel met de zijne.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik beantwoord de zoen, terwijl ik m'n handen over haar lichaam laat glijden. Ondertussen blijf ik stoten, steeds een beetje harder en dieper. Ik kan een paar kreunen niet onderdrukken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adesso schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik merkte dat ze al wat rustiger werd, en ook kwam het einde van de achtbaan inzicht. Het karrertje stopte ineens, en we vlogen een stukje naar voren. De beveiliging schoot omhoog en we konden uitstappen. 'Zo erg was het niet, toch?' Vroeg ik glimlachend aan Alex.


    Alexandra R.Jozephs
    Ik zuchte opgelucht toen het ritje gedaan was,mischien moet ik eerst de ergste atrakties voor het laatste houden."Wel,ik vond het minder erg toen ik in je veilige armen lag."grinnik ik.

    (Wie is er al in het park?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    'Nou, misschien moeten we dan maar weer naar huis gaan, hè,' grijnsde ik. Zachtjes druk ik een kusje op haar slaap.
    [Zayn en Savannah zijn er al, dacht ik.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Zayn en Savannah zijn er idd al. (:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.